Przetargi.pl
„usługi naprawcze oraz usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach i nieruchomościach znajdujących się w zasobach Skarbu Państwa, zarządzanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa w Warszawie w zakresie branży sanitarnej na rok 2020/2021”

Zarząd Mienia Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-838 Warszawa, Prosta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 551 21 00 , fax. 22 551 21 01
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
    Prosta 69
    00-838 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 551 21 00, fax. 22 551 21 01
    REGON: 14000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.bip.um.warszawa.pl , http://zmsp.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „usługi naprawcze oraz usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach i nieruchomościach znajdujących się w zasobach Skarbu Państwa, zarządzanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa w Warszawie w zakresie branży sanitarnej na rok 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi naprawcze oraz usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach znajdujących się w zasobach Skarbu Państwa, zarządzanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa w Warszawie w branży sanitarnej w 2020/2021 w zakresie: Zakres robót – instalacje gazowe 1. Niezwłoczne wykonywanie napraw i sprawdzanie szczelności w lokalu wynikające z bieżących zgłoszeń. 2. Kontrola, dociskanie, uszczelnianie lub wymiana kurków gazowych w pomieszczeniach ogólnych i lokalach (bez urządzeń gazowych w lokalach). 3. Wydawanie opinii o stanie urządzeń gazowych takich jak: kuchnie, kotły gazowe, gazowe podgrzewacze wody, taborety itp. w pomieszczeniach ogólnych i pustostanach. 4. Zabezpieczanie niesprawnych urządzeń poprzez wyłączenie lub zakorkowanie podejścia w lokalach i pomieszczeniach ogólnych z zawiadomieniem właściciela urządzenia o konieczności jego wymiany ( pisemnie). 5. Sprawdzanie i usuwanie nieszczelności armatury w pomieszczeniach ogólnych. 6. Sprawdzenie i wymiana uszkodzonej armatury w punkcie redukcyjno – pomiarowym będącej własnością ZMSP. 7. Sprawdzanie i usuwanie nieszczelności złącz rurociągów, reduktorów w pomieszczeniach ogólnych i lokalach. 8. Wymiana skorodowanych odcinków przewodów gazowych w lokalu z robotami towarzyszącymi (kucie bruzd, otworów w ścianach i stropach, zamurowanie i podmalowanie), z wyłączeniem wymiany pion lub poziomu. 9. Sprawdzanie szczelności instalacji gazowej w lokalu. 10. Sprawdzenie prawidłowości wykonania i połączeń krućców upustowych reduktorów z atmosferą i odwadniaczy. 11. Malowanie uszkodzonej powłoki instalacji gazowej (wraz z jej oczyszczeniem) w przepisowych kolorach, oraz zabezpieczenie instalacji w miejscach kolidujących z instalacją wod.- kan. - poziomy instalacji w piwnicach ogólnodostępnych. 12. Odłączenie i podłączenie urządzeń gazowych w przypadkach koniecznych (przy prowadzeniu innych robót sanitarnych - budowlanych). 13. Oznakowanie miejsc kurków głównych z wywieszeniem informacji w gablocie o ich ilości i usytuowaniu, jak również kurków pomiędzy klatkami schodowymi. 14. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii. Zakres robót – instalacje ciepłej i zimnej wody Zakres obejmuje pomieszczenia od wodomiaru do podejścia czerpalnego w lokalu, gdy wodomiar znajduje się w budynku, instalacja ciepłej wody od węzła cieplnego. 1. Uszczelnienie armatury z wymianą uszczelek, wymianą jej elementów takich jak: głowice, dławice, pokrętła, korpusy itp. 2. Wymiana uszczelnień na złączach ( przy mufkach, długich gwintach, łącznikach, śrubunkach, zaworach itp. ). 3. Wymiana zaworów ( nie nadających się do naprawy ) przelotowych, odcinających w poziomach, pionach i lokalach. 4. Wymiana skorodowanych lub pękniętych łączników instalacji. 5. Wymiana skorodowanych lub zarośniętych odcinków instalacji pionowych i poziomych. 6. Doraźne zabezpieczanie powstałych awarii. 7. Uzupełnienie lub wymiana uszkodzonych i skorodowanych elementów mocujących instalację lub urządzenia np. haki, wieszaki, wsporniki itp. 8. Uzupełnienie lub naprawa izolacji przeciwwilgociowych i termoizolacyjnych z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego na rurociągach, zbiornikach i rozdzielaczach. 9.Wykucie i zamurowanie przebić i rozkuć w ścianach, stropach w celu wykonania napraw. 10. Okresowe sprawdzanie prawidłowości działania i wskazań urządzeń pomiarowych, oraz urządzeń z nimi współpracujących np. manometry, termometry, pompy, wentylatory, wodomierze itp. 11.Wymiana lub uzupełnienie urządzeń typu: termometry, manometry, pompy, wentylatory, wodomierze itp. 12. Demontaż i montaż elementów osłaniających instalację oraz urządzeń sanitarnych celem wykonania naprawy lub wymiany instalacji. 13. Naprawa, uzupełnianie lub wymiana urządzeń i aparatów w pomieszczeniach ogólnych (na polecenie Kierownika ). 14. Miejscowe malowanie uszkodzonej powłoki na instalacji i urządzeniach w przepisowych kolorach. 15. Bieżąca współpraca z obwodem ZEC w sprawie prawidłowego działania węzłów cieplnych. 16. Świadczenie usług pogotowia wraz z usunięciem awarii. Zakres robót – instalacja kanalizacyjna Zakres obejmuje: podejście odpływowe do przykanalika łącznie ze studzienką. 1. Uszczelnianie cieknących złącz rur kanalizacyjnych. 2. Likwidacja przecieków z rur kanalizacyjnych na poziomach, pionach poprzez zakładanie obejm lub uszczelnienie ścianek. 3. Czyszczenie podejść odpływowych, wpustów ściekowych, syfonów, studzienek kanalizacyjnych i rewizji w pomieszczeniach ogólnodostępnych. 4. Przepychanie pionów kanalizacyjnych i poziomów do studzienki. 5. Udrażnianie, odpowietrzanie pionów kanalizacyjnych. 6. Uzupełnianie lub wymiana kratek ściekowych w pomieszczeniach, rewizji pionów kanalizacyjnych. 7. Demontaż i montaż elementów osłaniających instalację oraz urządzeń sanitarnych celem wykonania napraw lub wymiana instalacji. 8.Wymiana skorodowanej lub uszkodzonej instalacji. 9. Bieżąca obsługa i wykonywanie napraw zaworów burzowych. 10.Wykucie i zamurowanie przebić i rozkuć w ścianach i stropach w celu wykonania bieżących napraw. 11. Przepychanie wpustów ściekowych studzienek podwórzowych i rur deszczowych. 12. Świadczenie usług pogotowia wraz z usunięciem awarii. 13. Mechaniczne czyszczenie przyłączy i odcinków kanalizacji zewnętrznej – WUKO. 14.Wykonanie montażu miejscowych odwodnieni kanalizacji deszczowej. 15.Wymiana fragmentu kanalizacji sanitarnej do przykanalika. Zakres robót – instalacja centralnego ogrzewania I. Likwidacja przecieków 1. Likwidacja przecieków na złączach armatury lub kształtek instalacji z wymianą uszczelek. 2.Wymiana armatury lub kształtek instalacji (śrubunki, zawory itp.). 3.Wymiana zużytych części armatury (głowice zaworów, dociski dławic zaworów kołnierzowych itp.) 4. Likwidacja przecieków na złączach grzejników z wymianą uszczelek a w przypadkach uzasadnionych wymiana grzejników. 5. Likwidacja przecieków odpowietrzników automatycznych miejscowych z ewentualną ich wymianą. 6. Wymiana skorodowanych lub zarośniętych odcinków instalacji. II. Likwidacja niedogrzewań 1.Likwidacja niedogrzewań lokalnych powstałych w wyniku zapchania się zaworu lub odcinka instalacji. 2.Likwidacja lokalnych zakłóceń w dostawie ciepła powstałych w wyniku miejscowego rozregulowania instalacji. 3.Korekta regulacji z ewentualną wymianą zaworów regulacyjnych na podejściu do pionu. 4.Czyszczenie i regulacja armatury (zawory, kształtki). 5.Uruchomienie i odpowietrzanie instalacji. 6.Uzupełnianie wody w instalacji. III. Czynności eksploatacyjne 1. Sprawdzanie wskazań urządzeń pomiarowych (termometry, manometry) bez zmian parametrów. 2. Naprawa naczyń wzbiorczych i zbiorników odpowietrzających np. miejscowe spawanie, wymiana śrub mocujących itp. bez konieczności wymiany naczyń i zbiorników. 3. Czyszczenie naczyń wzbiorczych , zbiorników, odmulaczy i wymienników. 4. Naprawa lub wymiana odcinków rur przelewowych. 5. Płukanie strumieniowe instalacji lub grzejników. 6.Wymiana lub uzupełnienie uszkodzonych lub skorodowanych elementów mocujących instalację lub urządzenia (haki, wieszaki, obejmy, wsporniki). 7. Miejscowe uzupełnienie uszkodzonej izolacji rurociągów oraz innych elementów jak zasobniki, rozdzielacze, naczynia wzbiorcze. 8. Miejscowe malowanie uszkodzonej powłoki rurociągów (bez konieczności malowania całości poziomu lub pionu). IV. Do całości zakresu 1. Wykonywanie robót murarskich po prowadzonych robotach. 2. Współpraca z obwodem ZEC w sprawie prawidłowego działania węzłów cieplnych. 3. Zlecenia do 1000 zł podpisuje kierownik. 4. Zlecenia powyżej 1000 zł oraz przekraczające zakres robót podpisuje Dyrektor lub jego zastępca. 5. Pełna konserwacja hydroforów. 6. Pełna konserwacja węzłów, CO i CCW będących własnością ZMSP, wraz z wymianą urządzeń, osprzętu i regulacją automatyki. 7. W związku z bardzo rozległym terenem prowadzenia prac konserwacyjnych w budynkach zarządzanych przez ZMSP tj. całej Warszawy przy rozliczaniu wykonanych robót należy doliczyć dojazd do miejsca pracy 2 r-g. bez względu na ilość pracowników faktycznie wykonujących roboty. 8. Świadczenie usług pogotowia wraz z usunięciem awarii. W przypadku nieuzasadnionego spuszczenia wody z całości instalacji budynku przez Wykonawcę, zostanie On obciążony kosztem zużycia wody. Dokładny opis znajduje się w Części II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 500,00 zł. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr 02 1030 1508 0000 0005 5004 0085 Bank Handlowy (decyduje data polecenia przelewu) Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonanie umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zwrot wadium. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 poz. 1986 ze zm.), 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Utrata wadium. Zgodnie z art. 46 ust 4a oraz ust 5ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 poz. 1986 ze zm.), Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace sanitarne związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu Zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. 2. Prace sanitarne, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności przy pracach sanitarnych. 3. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu Umowy i na każde żądanie Zamawiającego (telefonicznie lub mailowo) w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze przedstawi kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: datę wpływu do Zamawiającego (poświadczenie z kancelarii ZMSP) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ust.3 i kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu Zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach