Gmina Łyse ogłasza przetarg
- Adres: 07-437 Łyse, ul. Ostrołęcka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 725 027 , fax. 29 7725003 w. 41
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyse
ul. Ostrołęcka 2
07-437 Łyse, woj. mazowieckie
tel. 297 725 027, fax. 29 7725003 w. 41
REGON: 55066817200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglyse.e-bip.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zewnętrznego szybu windowego do budynku Szkoły Podstawowej w Zalasiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa zewnętrznego szybu windowego do budynku Szkoły Podstawowej w Zalasiu”. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty. 2.3 Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych: 45262100-2 ROBOTY PRZY WZNOSZENIU RUSZTOWAŃ 45313100-5 INSTALOWANIE WIND 45331100-7 INSTALOWANIE CENTRALNEGO OGRZEWANIA 2.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres nie krótszy niż 3 lata. 2.5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest w taki sposób zabezpieczyć teren budowy, z tego względu, że jest zlokalizowany na terenie placówki oświatowej, aby umożliwić normalne funkcjonowanie i zapewnić jej normalną pracę. 2.7. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonujące obowiązki w zakresie instalowania wind. Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera załącznik nr 7 do SIWZ – ogólne warunki umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 6.2 Wadium może być wniesione w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.3 Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Gmina Łyse prowadzony przez Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu, Oddział w Łysych numer rachunku 47 8920 0001 0017 5362 2000 0050 z dopiskiem na przelewie: „Wadium – budowa zewnętrznego szybu windowego do budynku Szkoły Podstawowej w Zalasiu”. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8.1 Oferta powinna składać się z: 1) formularza ofertowego zgodnego z treścią załącznika nr 1; 2) kosztorysu ofertowego; Kosztorys winien być sporządzony zgodnie z przedmiarem robót umieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ. 3) dowodu wniesienia wadium; 4) aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile ofertę składa pełnomocnik, 6) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie budynku Kredytowa 5 w Warszawie w dźwig osobowy zewnętrzny z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Dodano: 2022-09-11 - Przebudowa platformy podnoszącej na nową windę w przejściu południowo – zachodnim łączącym poziom terenu z poziomem antresoli na głowicy południowej stacji „Racławicka” I linii metra w Warszawie
Dodano: 2021-02-17 - Wykonanie robót budowlano – montażowych, związanych z wymianą dźwigu osobowego w Domu Studenta SGH w Warszawie
Dodano: 2021-02-02 - Przebudowa platformy podnoszącej na nową windę w przejściu południowo – zachodnim łączącym poziom terenu z poziomem antresoli na głowicy południowej stacji „Racławicka” I linii metra w Warszawie
Dodano: 2020-12-22 - Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w D.A. LIMBA (bud. 38), zlokalizowanego na terenie kampusu SGGW w Warszawie przy ulicy Nowoursynowskiej 161
Dodano: 2020-12-21 - Przebudowa platformy podnoszącej na nową windę w przejściu południowo – zachodnim łączącym poziom terenu z poziomem antresoli na głowicy południowej stacji „Racławicka” I linii metra w Warszawie
Dodano: 2020-12-02 - Wykonanie robót budowlano – montażowych, związanych z wymianą dźwigu osobowego w Domu Studenta SGH w Warszawie
Dodano: 2020-10-28 - Wykonanie robót budowlano – montażowych, związanych z wymianą dźwigu osobowego w Domu Studenta SGH w Warszawie
Dodano: 2020-10-02 - Wymiana czterech dźwigów w budynku nr 34 i budynku nr 37 (po dwa na budynek), zlokalizowanych na terenie SGGW w Warszawie przy ulicy Nowoursynowskiej 161
Dodano: 2020-09-28 - Przebudowa szybu windy wraz z wymianą dźwigu oraz całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją przez okres 36 miesięcy, w budynku MSWiA zlokalizowanym przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2020-08-18