Przetargi.pl
usługi medyczne w zakresie diagnostyki obrazowej-A.ZP/21/09

Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Gładkie 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2015045 , fax. 018 2014632
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego
    ul. Gładkie 1 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2015045, fax. 018 2014632
    REGON: 00029517100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi medyczne w zakresie diagnostyki obrazowej-A.ZP/21/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług medycznych w zakresie diagnostyki obrazowej tj. komputera głowy z kontrastem (przewidywana ilość badań w ciągu 2010 r. - 22), komputera głowy bez kontrastu ( ilość: 7), HRCT (ilość: 62), tomografu komputerowego jamy brzusznej z kontrastem (ilość: 32 ), tomografu komputerowego klatki piersiowej z kontrastem (ilość: 200) oraz rezonansu magnetycznego (głowy ilość: 3, kręgosłupa: 2) wraz z opisem. Wykonane zdjęcia wraz z opisem mają być ponadto przekazane w formie elektronicznej, na nośniku CD. 2. Usługi w zakresie tomografii komputerowej mają być świadczone na tomografie min. 16-o rzędowym. 3. Usługi będą świadczone osobom posiadającym imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego, w dniach i godzinach funkcjonowania pracowni Wykonawcy. 4. Transport pacjenta na badanie i odbiór zapewnia Zamawiający. 5. Zlecone badania mają być wykonane niezwłocznie - w dniu zgłoszenia się pacjenta jednak nie później niż w ciągu 5 dni od dnia wystawienia skierowania, a wyniki badania należy dostarczyć (przesłać listem poleconym) do Zamawiającego w terminie do 7 dni licząc od daty zgłoszenia się pacjenta, chyba że Zamawiający odbierze je osobiście. 6. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia przewidywane ilości usług służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres usług zlecony do wykonania w czasie trwania umowy uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego (związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów), stąd też może różnić się od ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu, iż zmniejszenie ilości nie przekroczy 20% całości przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał co najmniej 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji. 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; ( należy wypełnić załącznik nr 4 do specyfikacji); 4. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 5. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji). 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokument o którym mowa w pkt 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 10. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę: - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. - Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. - Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy przy czym: w zakresie warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ( co najmniej jeden z nich) mają wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1,2,6 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców. - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach