Przetargi.pl
zorganizowanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, warsztatów, poradnictwa, szkoleń i konsultacji dla uczestników projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez M-GOPS w Wieliczce

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 19 55 , fax. 12 278 19 55
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Sienkiewicza 26 26
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 19 55, fax. 12 278 19 55
    REGON: 68317846220000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, warsztatów, poradnictwa, szkoleń i konsultacji dla uczestników projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez M-GOPS w Wieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I część zamówienia: 1. Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych według następujących wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie 39 osób dorosłych, podzielonych na 3 grupy po 12 - 14 osób w grupie. 2) Czas trwania: 30 godz. dydaktycznych - po 10 godz. dydaktycznych dla każdej grupy. 3) Zakres tematyczny zajęć: poczucie własnej wartości i koherencji, asertywność i komunikacja, radzenie sobie ze stresem, identyfikacja i przeramowanie ograniczających przekonań, motywacja do zmiany, planowanie, zarządzanie działaniami, zarządzanie sobą w czasie. 4) Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. II część zamówienia: 1. Świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego indywidualnego według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie - 39 osób 2) Czas trwania: 156 godz. dydaktycznych - 4 godz. dydaktyczne dla każdej osoby. 3) Zakres tematyczny zajęć: indywidualnie dopasowany do potrzeb klienta, ze szczególnym naciskiem na budowanie poczucia własnej wartości, odpowiedzialności za własne życie, przeramowanie ograniczających schematów i budowanie motywacji do zmiany. 4) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. III część zamówienia: 1. Świadczenie usługi poradnictwa odwykowego dla osób uzależnionych od alkoholu według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie: 8 osób 2) Czas trwania: 10 godz. dydaktycznych zajęcia grupowe. 3) Zakres tematyczny: sposoby radzenia sobie z uzależnieniem, mechanizmy uzależnień, specyfika choroby alkoholowej, etapy terapii alkoholowej, praca z nawrotami. 4) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. IV część zamówienia: 1. Świadczenie usługi poradnictwa odwykowego dla współuzależnionych od alkoholu według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie - 5 osób 2) Czas trwania: 10 godzin dydaktycznych zajęcia grupowe. 3) Zakres tematyczny: mechanizmy współuzależnienia, mechanizmy choroby alkoholowej, wpływ choroby na funkcjonowanie rodziny, jak postępować z osobą uzależnioną. 4) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2013r. V część zamówienia: 1. Przeprowadzenie konsultacji psychologicznej (praca z dzieckiem z ADHD) dla 1 osoby w wymiarze 4 godzin dydaktycznych. 2. Zakres konsultacji: praca z dzieckiem z ADHD 3. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. VI część zamówienia: 1. Wykonanie badania psychologicznego na okoliczność zmian organicznych CUN według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie 1 osoba. 2) Metodologia badania: bateria trzech testów psychologicznych: Graham - Kendall, Benton. 3) Miejsce realizacji: szpital, przychodnia, gabinet. 4) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. VII część zamówienia: 1. Przeprowadzenie konsultacji dietetyka według następujących wytycznych: 1) Ilość osób - maksymalnie 1 osoba, 2) Czas trwania: 3 godz. dydaktyczne, 3) Miejsce realizacji: szpital, przychodnia gabinet, 4) Zakres tematyczny konsultacji: zasady prawidłowego żywienia, zalecenia dietetyczne 5) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. VIII część zamówienia: 1. Warsztaty autoprezentacji i wizażu - zajęcia indywidualne według następujących wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie 27 osób. 2) Czas realizacji: 108 godzin dydaktycznych - 4 godziny dydaktyczne dla każdej osoby. 3) Zakres tematyczny zajęć: a) spotkanie 1 godzinne z psychologiem, który omówi z każdym uczestnikiem znaczenie wyglądu zewnętrznego, b) spotkanie 2 godzinne z fryzjerem , który dobierze fryzurę, nauczy jak ją wykonać na co dzień, c) spotkanie z kosmetyczką, która w czasie 1 godzinnego spotkania wskaże jak wykonać makijaż. 4) Warsztaty należy przeprowadzić w profesjonalnym zakładzie fryzjersko-kosmetycznym na terenie miasta Wieliczka lub w miejscowości oddalonej nie dalej niż 10 km. W przypadku jeśli zajęcia będą odbywać się poza miastem Wieliczka należy zapewnić transport w obydwie strony a po godzinie 19.00 do miejsca zamieszkania. 5) Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. IX część zamówienia: 1. Przeprowadzenie treningu pracy według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: 39 osób dorosłych - podzielonych na 3 grupy po 12 - 14 osób w grupie. 2) Czas trwania: 30 godz. dydaktycznych - po 10 godz. dydaktycznych dla każdej grupy. 3) Zakres tematyczny zajęć: a) bilans zasobów - identyfikacja mocnych i słabych stron, b) warsztat skutecznych technik poszukiwania pracy, c) praca z własnymi ograniczającymi przekonaniami na temat siebie i rynku pracy - na podstawie przeprowadzonego Kwestionariusza Oczekiwań, d) dokumenty aplikacyjne, e) autoprezentacja i rozmowa z pracodawcą. 4) Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. X część zamówienia: 1) Przeprowadzenie usługi doradztwa zawodowego indywidualnego według następujących wytycznych: 2) Ilość osób - maksymalnie 39 osób, 3) Czas trwania: 78 godz. dydaktycznych - 2 godz. dydaktyczne dla osoby, 4) Zakres tematyczny: określenie ścieżki rozwoju zawodowego, wyznaczenie konieczności odbycia kursu zawodowego lub dalszej nauki, w odniesieniu do posiadanych kompetencji osobistych lub przygotowania do podjęcia konkretnego zatrudnienia. 5) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. o zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. 2. Wykonawca zobowiązany jest (z wyjątkiem VI, VII, VIII części zamówienia) zapewnić salę szkoleniową na terenie Miasta Wieliczka, w której odbywać się będą zajęcia, spotkania, konsultacje odpowiadające poszczególnym częściom zamówienia. 3. Zajęcia będą prowadzone przez osoby posiadające zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację zamówienia. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia jest możliwa wyłącznie za zgodą Zamawiającego, przy czym doświadczenie osoby zastępującej nie może być mniejsze niż osoby zastępowanej. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą lub rachunkiem przedstawić Koordynatorowi Projektu po zakończeniu każdego szkolenia, kursu, konsultacji, warsztatu następującą dokumentację: a) listy obecności z każdego spotkania z podaniem : L.P, nazwiska i imienia uczestnika, daty, godziny, podpisy uczestników i wykonawców usługi, b) dzienniki zajęć z każdego szkolenia, konsultacji ze wskazaniem tematu, zakresu działań i wykorzystywanych materiałów szkoleniowych c) dokumentację fotograficzną, d) certyfikaty dla każdego uczestnika projektu z przeprowadzonych zajęć z wyszczególnieniem ilości godzin. e) materiały należy wydrukować z logotypami Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie f) na pomieszczeniu, w którym będą odbywały się zajęcia należy zamieścić informacje dotyczące realizacji projektu w finansowanych z Unii Europejskiej , które będą u Kierownika Projektu w MGOPS w Wieliczce 5. Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć, konsultacji do akceptacji Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć. 6. Wykonawca zapewni posiłek dla każdego uczestnika w przypadku zajęć grupowych w ilości powyżej 5 godzin. Danie obiadowe składać się będzie z: ziemniaki lub frytki, kotlet wieprzowy lub drobiowy, sałatka oraz kawa, herbata, woda mineralna i ciastka 7. Wykonawca zobowiązany jest do informowania o nieobecnościach uczestników na zajęciach lub rezygnacji z udziału telefonicznie lub mailem. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów systemowych Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1, 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się dokumentacją projektową przedstawioną przez koordynatora projektu. 10. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi przelewem, w terminie do 7 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury, wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 roku, Nr 68, poz. 360). Zamawiający dopuszcza też możliwość rozliczenia usługi rachunkiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopswieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach