Przetargi.pl
Usługi koparko-ładowarka przy pracach organizowanych przez Urząd Gminy Unisław w ramach bieżących remontów obiektów komunalnych i usuwaniu awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

Gmina Unisław ogłasza przetarg

  • Adres: 86-260 Unisław, ul. Parkowa 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6866006, 6866309 , fax. 056 6866300
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Unisław
    ul. Parkowa 20 20
    86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6866006, 6866309, fax. 056 6866300
    REGON: 87514868460000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.unislaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi koparko-ładowarka przy pracach organizowanych przez Urząd Gminy Unisław w ramach bieżących remontów obiektów komunalnych i usuwaniu awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Odspajania gruntu i załadunek materiałów przy bieżących remontach dróg, poboczy, chodników i obiektów komunalnych - ich plantowanie i profilowanie. 2. Wykonanie wykopów ziemnych i załadunek materiałów ( w tym: ziemia, piach, tłuczeń ) przy usuwaniu awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 3) posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i dokumenty stwierdzające, że osoby będące wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia IX. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisami dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy. 4) Wykonawca określi Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz (OFERTA) - zał. Nr 1. 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych. 4) Oświadczenie o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne. 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania - na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - zał. Nr 2. 6) Wykaz wykonywanych usług w ciągu 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres działalności - zał. Nr3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.unislaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach