Gmina Unisław ogłasza przetarg
- Adres: 86-260 Unisław, ul. Parkowa 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6866006, 6866309 , fax. 056 6866300
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Unisław
ul. Parkowa 20 20
86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6866006, 6866309, fax. 056 6866300
REGON: 87514868460000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.unislaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi koparko-ładowarka przy pracach organizowanych przez Urząd Gminy Unisław w ramach bieżących remontów obiektów komunalnych i usuwaniu awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: 1. Odspajania gruntu i załadunek materiałów przy bieżących remontach dróg, poboczy, chodników i obiektów komunalnych - ich plantowanie i profilowanie. 2. Wykonanie wykopów ziemnych i załadunek materiałów ( w tym: ziemia, piach, tłuczeń ) przy usuwaniu awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 3) posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i dokumenty stwierdzające, że osoby będące wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia IX. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisami dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy. 4) Wykonawca określi Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz (OFERTA) - zał. Nr 1. 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych. 4) Oświadczenie o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne. 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania - na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - zał. Nr 2. 6) Wykaz wykonywanych usług w ciągu 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres działalności - zał. Nr3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.unislaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA SERWISOWA: KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK POLOWYCH. Numer referencyjny P/40/IW/16
Dodano: 2016-07-27 - Ręczne oczyszczanie na terenie miasta Torunia
Dodano: 2016-04-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH
Dodano: 2016-02-19 - CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH -SPRAWA NR 7/2016
Dodano: 2016-02-04 - Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników sanitarnych usytuowanych przy budynkach komunalnych oraz budynku Zarządu Dróg, GMiK
Dodano: 2015-12-18 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lubanie
Dodano: 2015-12-16 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-12-15 - SAMOCHODOWE USŁUGI ASENIZACYJNE DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SOŚNIE
Dodano: 2015-12-15 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-12-04 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Fabianki, w tym z punktu selektywnej zbiórki odpadów - w 2016 roku
Dodano: 2015-12-04