Przetargi.pl
Usługi koordynatora ds. sprawozdawczości

Śląskie Centrum Chorób Serca ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3733668 , fax. 032 2717654, 3733668
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Chorób Serca
    ul. Szpitalna 2 2
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3733668, fax. 032 2717654, 3733668
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi koordynatora ds. sprawozdawczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są m.innymi usługi dotyczące następującej grupy zagadnień :odpowiedzialność za monitoring kosztów kwalifikowanych projektu realizowanego z dotacji UE ,sporządzanie wniosków o płatność oraz nadzór merytoryczny nad prawidłowym rozliczaniem projektu ,określanie zakresu obowiązków nałożonych na Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu w związku z przyznaną dotacją oraz nadzoru i pomocy przy ich prawidłowym i terminowym wykonywaniu, weryfikacji wszystkich kosztów związanych z projektem pod kątem możliwości ich uznania za koszty kwalifikowane,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 59 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie występuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: -nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , -spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , -przedstawią ofertę zgodną w wymogami ustawy i wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ . -wskaże osoby /osobę (posiadająca wyższe wykształcenie) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z wykazem min.2 usług w projektach o wartości min. 2 mln. zł każda , -posiada środki na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,- zł ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w pkt V. wymagane są następujące dokumenty: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (załącznik nr 2) 3.Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających zapisom umieszczonym w rozdz.V pkt.1 specyfikacji z podaniem wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie . 4.Wykaz osób , którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu (dokumenty potwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności - dla potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdz.V pkt.1. specyfikacji . 5.Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach