Przetargi.pl
Usuwanie zagrożeń pożarowych w budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki - wykonanie instalacji DSO na IX, VIII i III piętrze - III etap

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie zagrożeń pożarowych w budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki - wykonanie instalacji DSO na IX, VIII i III piętrze - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące III etap wykonania dźwiękowego systemu ostrzegawczego na IX, VIII i III piętrze w budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. (CPV 45.34.30.00-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe) Zakres robót budowlanych obejmuje: - przygotowanie podłoża pod montaż przewodów halogenkowych - kucie bruzd, montaż uchwytów; - ułożenie przewodów halogenkowych w bruzdach i na uchwytach; - montaż głośników i zestawu nadzoru linii głośnikowych(do montażu uchwytów metalowych oraz głośników naściennych należy zastosować kołki stalowe zgodnie z certyfikatem na odporność ogniową dla oferowanego kabla); - roboty budowlane towarzyszące układaniu kabli: zaprawianie, tynkowanie bruzd, przewierty itp.; - wykonanie pomiarów współczynnika zrozumiałości mowy i natężenia dźwięku (RASTI lub STI); - testowanie, pomiary, uruchomienie systemu oraz przeprogramowanie centralki ppoż.; - szkolenie obsługi Zamawiającego. Zaprojektowany system przewiduje przekazywanie komunikatu ewakuacyjnego na piętro, gdzie nastąpił pożar i komunikatu ostrzegawczego (alarmowego) na kondygnacje sąsiednie. UWAGA! W związku z już zamontowanymi (w I i II etapie) głośnikami typu LBC zalecane jest zastosowanie systemu Preasideo. Ww. głośniki muszą współpracować oraz być podłączone do istniejącej szafy, co należy uwzględnić przy wyborze ewentualnego rozwiązania równoważnego do zaproponowanego w Projekcie Wykonawczym. Ww. szafa składa się z zasilacza rezerwowego firmy Merawex zasilacz z akumulatorami (ZDSO400E-AK3) oraz systemu nagłaśniającego Prasideo firmy BOSCH wzmacniacz Preasideo (LBB 4424/00). Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 5.150.000Euro. Termin realizacji do 10 tygodni (70 dni). Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: 1. zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, 2. wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, 3. zamówienia uzupełniające udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod następującymi warunkami: - wystąpiła potrzeba dokonania ww. zamówień uzupełniających a Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi, - zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453430003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1.Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy; 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia; 4.Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. każda: - o wartości ok. 150.000 zł brutto, - obejmująca m.in. wykonanie instalacji sygnalizacji ppoż. 5. Dysponowanie potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6.Dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą) posiadającymi: a) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i elektrycznych i wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa, b) Kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji (E) urządzenia i instalacje elektryczne o napięciu do 1 kV potwierdzone przez SEP lub inną uprawnioną instytucję; 7. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1-5 poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24. ust. 2 pkt. 3 ustawy w zakresie nw. pkt. A) 1.1, 1.2, 2.1, 3.1, 3.2, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2 (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 6. Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd. 7. Wycena przedmiotu zamówienia. 8. Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych oraz wymagań dotyczących rozwiązań równoważnych. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 6.1 i 7.1; - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 8.1 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1.1.1. Oświadczenie 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 5 robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.. 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 6.1. Oferta Cenowa. 7.1. Kosztorys ofertowy w formie szczegółowej oraz zestawienie materiałów. 8.1 Katalogi lub opisy techniczne dotyczące oferowanych równoważnych materiałów, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - w języku polskim. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006r.z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach