Przetargi.pl
Ochrona i bieżące utrzymanie Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Świerczewskiego

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Paryska 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 032 2673617
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
    ul. Paryska 11 11
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 032 2673617
    REGON: 00345300900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i bieżące utrzymanie Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Świerczewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Całodobowa ochrona mienia Targowiska miejskiego w Będzinie przy ulicy Świerczewskiego; Całodobowy monitoring terenu targowiska; Utrzymanie radiowęzła targowiska; Dokonywanie bieżących napraw i konserwacji infrastruktury targowiska; Odśnieżanie placu targowego, ciągów komunikacyjnych, zadaszeń, usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych oraz zwalczanie śliskości placu i ciągów komunikacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości 8 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; posiadają stosowną koncesję uprawniającą do wykonywania działalności będącą przedmiotem zamówienia; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia, o zakresie i wartości 80% przedmiotowego zamówienia, potwierdzoną minimum 1 referencją; wykonawca musi dysponować osobami z odpowiednimi uprawnieniami (prace elektryczne - uprawnienie SEP, prace sprzętem mechanicznym przy odśnieżaniu, prace spawalnicze) zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w ilości minimum wykazanej w zał. 1 (szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia); wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia tj. systemem monitoringu wizyjnego obejmującym cały teren targowiska, wyposażonym zgodnie z wymaganiem zamawiającego tj. min. 2 kamery obrotowe - kamery kolorowe działające w systemie dzień/noc, oraz 10 kamer stacjonarnych - kamery kolorowe działające w systemie dzień/noc i rejestrator obsługujący minimum 12 kamer jednocześnie oraz sprzęt: przynajmniej 1 kosiarką i 1 urządzeniem do odśnieżania placu targowego (np. traktor z pługiem, quad z pługiem); znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.; posiadają polisę OC obejmującą zakresem ubezpieczenia prowadzoną działalność gospodarczą na sumę ubezpieczenia co najmniej 400 000,00 zł. i utrzymają wartość polisy w całym okresie obowiązywania umowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2) oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy. 3) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania. 4) Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy . 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualna koncesja uprawniająca do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 10) Aktualna Polisa OC obejmująca zakres ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej. 11) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia wraz z min 1 referencja. 12) Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy. 13) wykaz osób uprawnionych do wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z kserokopiami przedstawionych dokumentów potwierdzających uprawnienia. (elektryk, spawacz, obsługa sprzętu do odśnieżania). 14) Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej / osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy . 15) Pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania umowy nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach