Przetargi.pl
Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w Oddziałach ZUS: Poznań I, Poznań II, Bydgoszcz, Toruń i Piła oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8745400 , fax. 61 8772850
  • Data zamieszczenia: 2014-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31 31
    61-361 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8745400, fax. 61 8772850
    REGON: 00001775600474
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w Oddziałach ZUS: Poznań I, Poznań II, Bydgoszcz, Toruń i Piła oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w Oddziałach ZUS: Poznań I, Poznań II, Bydgoszcz, Toruń i Piła oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych określonych w art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie publiczne podzielone jest na pięć części. Część I - Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu oraz podległych mu jednostkach organizacyjnych; Część II - Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w II Oddziale ZUS w Poznaniu oraz podległych mu jednostkach organizacyjnych; Część III - Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podległych mu jednostkach organizacyjnych; Część IV - Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w Oddziale ZUS w Toruniu oraz podległych mu jednostkach organizacyjnych; Część V - Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w Oddziale ZUS w Pile oraz podległych mu jednostkach organizacyjnych; Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a)dla Części I - 1.730,00 zł; słownie:(jeden tysiąc siedemset trzydzieści złotych 00/100) b)dla Części II - 970,00 zł; słownie:(dziewięćset siedemdziesiąt złotych 00/100 ) c)dla części III - 1.170,00 zł; słownie:(jeden tysiąc sto siedemdziesiąt złotych 00/100) d)dla części IV - 1.700,00 zł; słownie:(jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) e)dla części V - 510,00 zł; słownie:(pięćset dziesięc złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach