Izba Skarbowa w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
- Data zamieszczenia: 2013-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Poznaniu
ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
61-726 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek Izby Skarbowej w Poznaniu oraz urzędów skarbowych woj. wielkopolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek Izby Skarbowej w Poznaniu oraz urzędów skarbowych woj. wielkopolskiego. Zakres i przedmiot zamówienia: 1.Konserwacja kserokopiarek. a)liczbę konserwacji poszczególnych kserokopiarek w okresie trwania umowy podano w załączniku nr 2 do SIWZ. Konserwacja przeprowadzona zostanie w uzgodnionym przez strony terminie, b)zakres konserwacji obejmuje w szczególności następujące czynności: -czyszczenie i odkurzanie całego wnętrza maszyny kopiującej, -czyszczenie i mycie układu optyki, -czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu), -czyszczenie układu grzejnego, -czyszczenie rynienek, wałów ładujących, pasów transferowych, elektrod itd., -czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki, smarowanie elementów napędu, -kontrola stanu technicznego ww. podzespołów, -regulacja i programowanie kserokopiarek, -inne czynności niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu. c)w przypadku awarii kserokopiarek, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego opinii technicznej w przedmiocie wpływu wykorzystywanych przez Zamawiającego zamiennych materiałów eksploatacyjnych (tonery) na zaistniałą awarię; d)czynności konserwacyjne będą podejmowane w dniach roboczych (poniedziałek - piątek) w godzinach od 08.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych. 2.Konserwacja sprzętu komputerowego a)konserwacja poszczególnych jednostek zestawów PC, drukarek, notebooków, ups, skanerów zwanych dalej sprzętem komputerowym przeprowadzona zostanie jeden raz w trakcie obowiązywania umowy, w uzgodnionym przez strony terminie; b)zakres konserwacji obejmuje w szczególności następujące czynności: -zewnętrzne i wewnętrzne wyczyszczenie poszczególnych elementów składowych sprzętu komputerowego, -przeczyszczenie napędów magnetycznych i optycznych, -odkurzenie wnętrza jednostek, w szczególności wentylatorów na procesorze i zasilaczu, -oczyszczenie rolek i kulki myszy, -w przypadku drukarek także oczyszczenie drogi papieru i wentylatora, sprawdzenie prawidłowości wentylacji, poprawności zasilania, kontrola mocowania złącz, kart i okablowania oraz innych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu,. c)w przypadku awarii drukarek, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego opinii technicznej w przedmiocie wpływu wykorzystywanych przez Zamawiającego zamiennych materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze) na zaistniałą awarię; d)czynności konserwacyjne będą podejmowane w dniach roboczych (poniedziałek - piątek) w godzinach od 08.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych; e)pracownicy wykonujący prace związane z realizacją umowy na terenie Zamawiającego muszą posiadać pisemne upoważnienia, zawierające nazwę Wykonawcy oraz imię i nazwisko pracownika, wystawiane przez Zamawiającego na podstawie listy przekazanej przez Wykonawcę; f)termin realizacji wskazywany jest przez Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. 3. Szczegółowy wykaz urządzeń objętych konserwacją zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2016-06-08 - Wykonywanie bieżących konserwacji i napraw pogwarancyjnych Sprzętu biurowego będącego na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 Biur Powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego.
Dodano: 2016-03-18 - Wykonywanie bieżących konserwacji i napraw pogwarancyjnych Sprzętu biurowego będącego na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego.
Dodano: 2015-04-24 - Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu oraz w podległych jednostkach organizacyjnych.
Dodano: 2015-01-27 - Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w Oddziałach ZUS: Poznań I, Poznań II, Bydgoszcz, Toruń i Piła oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych.
Dodano: 2014-12-24 - Serwisowanie w okresie 1 roku 34 szt. klaserów rotacyjnych pracujących w kartotekach paszportowych Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego (19 szt. w Poznaniu, 5 szt. w Koninie, 10 szt. w Kaliszu) obejmujące wykonanie kompleksowych przeglądów 2 razy w roku, wymianę zużytych lub uszkodzonych części oraz w przypadku awarii wykonanie prac niezbędnych do uruchomienia urządzenia
Dodano: 2014-12-05 - Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2014-04-28 - Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek będących na wyposażeniu urzędów skarbowych województwa wielkopolskiego
Dodano: 2014-04-24 - Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji i naprawy gilotyn użytkowanych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego
Dodano: 2013-12-11 - Serwisowanie w okresie 1 roku 32 szt. klaserów rotacyjnych pracujących w kartotekach paszportowych Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego (17 szt. w Poznaniu, 5 szt. w Koninie, 10 szt. w Kaliszu) obejmujące wykonanie kompleksowych przeglądów 2 razy w roku, wymianę zużytych lub uszkodzonych części oraz w przypadku awarii wykonanie prac niezbędnych do uruchomienia urządzenia
Dodano: 2013-11-13