Przetargi.pl
Usługi Inżyniera Kontraktu przy dokończeniu realizacji obiektu basenowego w lokalizacji III – Katowice Ligota - Zadole – ul. Wczasowa, w ramach inwestycji pn.: „Budowa trzech basenów w dzielnicach”

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi Inżyniera Kontraktu przy dokończeniu realizacji obiektu basenowego w lokalizacji III – Katowice Ligota - Zadole – ul. Wczasowa, w ramach inwestycji pn.: „Budowa trzech basenów w dzielnicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.) Przedmiotem umowy jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na wykonaniu usług mających na celu zrealizowanie i rozliczenie inwestycji, zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym rozdziałem 3 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) dla „inspektora nadzoru inwestorskiego", „koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego" w zakresie sprawowania usług dotyczących pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad obiektem, o którym mowa w ppkt. 2). 1.2) Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje budowę jednego obiektu basenu wraz z zagospodarowaniem terenu, drogami, parkingami oraz sieci, przyłącza i przełożenie infrastruktury podziemnej. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności: a) rozbiórkę istniejących elementów/ obiektów kolidujących z inwestycją, b) budowę budynku basenu o następujących parametrach: - powierzchnia użytkowa – 4 675,73 m2 - powierzchnia zabudowy – 2 989,55 m2 - powierzchnia lustra wody – 657,30 m2 - kubatura hali basenu – 14 884,00 m3 - kubatura sali gimnastycznej – 4 564,00 m3 - kubatura całego budynku – 31 379,00 m3 wykonanie podłączenie basenu do miejskiej sieci teleinformatycznej (w tym m. in. ułożenie rurociągów, światłowodów) do najbliższego puntu (zlokalizowanego w Parku Zadole przy amfiteatrze) wraz z uzyskaniem i pozwoleń, a także opracowanie wymaganej dokumentacji jeśli zajdzie taka potrzeba. Budynek basenu przy ul. Wczasowej jest budynkiem parterowym, podpiwniczonym, wolnostojącym. Układ głównych funkcji obiektu: Foyer – traktowi wejścia głównego nadano większą wysokość i doświetlono go światłem górnym. Zakończony on jest przeszkleniem umożliwiającym wgląd w halę basenu. Z foyer dostępny jest sklepik z punktem kawowym, wejścia do części szatniowej zarówno basenowej jak i przychodni rehabilitacyjnej a także przejście na trybunę basenu pływackiego. Ponadto dostępne są też szatnia okryć wierzchnich i sanitariaty ogólne w tym również dla osób niepełnosprawnych, kasy biletowe z elektronicznym systemem obsługi klienta oraz zaplecze administracyjne obiektu. Pomiędzy częścią sportową i basenową umożliwiony jest dostęp do trybuny dla 115 osób, z której przewidziano wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio na zewnątrz obiektu. Część basenowa - w zachodniej części pawilonu wejściowego, bezpośrednio za boksem kas (punktu kontroli czasu przebywania) znajduje się strefa zespołu szatniowo – sanitarnego pływalni. Projekt przewiduje szatnię koedukacyjną - 240 szafek z zespołem 20 przebieralni. Za przebieralniami i szatnią znajdują się męskie i damskie zespoły sanitarne przeznaczone również dla osób niepełnosprawnych. W hali basenu zaprojektowano nieckę sportową, o wym. 25x16m oraz nieckę pomocniczą, rekreacyjno-pływacką dla potrzeb nauki pływania z wydzielonym miejscem na rekreację (masaż karku, masaż ścienny, masaż wodno – powietrzny, gejzer powietrzny, grzybek wodny, ławeczki powietrzne, jacuzzi, brodzik dla najmłodszych, wannę hamowną dla zjeżdżalni). Zastosowanie dźwigarów z drewna klejonego o nieregularnej geometrii łuku pozwoliło zarówno na zlokalizowanie trybuny, jak również na zaprojektowanie wewnętrznej wieży umożliwiającej wejście na wysokość ponad 8m. Zaprojektowano zjeżdżalnię o długości 80m, przebiegającą częściowo na zewnątrz i częściowo wewnątrz obiektu. W części startowej od podestu schodów do ściany zewnętrznej, w środku hali basenowej, podwieszona jest ona do konstrukcji dachu. Zewnętrzna część zjeżdżalni konstrukcyjnie wsparta jest na dwóch słupach a następnie kończy swój bieg wewnątrz hali w zbiorniku hamowni ustawionym na stropie obejścia basenu. Hamownię zlokalizowano wewnątrz jako odrębny systemowy (stanowiący komplet razem ze zjeżdżalnią) zbiornik z tworzywa sztucznego. W rejonie lokalizacji atrakcji umieszczono również zespół saunarium. We wschodniej część hali głównej zlokalizowano halę sportową z boiskami do siatkówki i koszykówki. Przychodnia rehabilitacyjna - we wschodniej części pawilonu wejściowego zlokalizowano przychodnię rehabilitacyjną. Składają się na nią gabinety: elektroterapii, hydroterapii, kinezyterapii, ciepło- i światłolecznictwa, gabinet lekarski i masażu. Przychodnia rehabilitacyjna posiada własną poczekalnię z punktem rejestracyjnym oraz własne zaplecze szatniowo - sanitarne przeznaczone również dla osób niepełnosprawnych. Zaplecze techniczne - projekt przewiduje częściowe podpiwniczenie obiektu umożliwiające dostęp do wszystkich niecek basenowych i plaż, co jest konieczne ze względów technologicznych, a także dodatkowo pomieszczenia wentylatorowni zlokalizowanej pod salą gimnastyczną. Ponadto przewiduje się lokalizację w poziomie podbasenia takich pomieszczeń jak: magazyny chemii basenowej, węzeł CO, pomieszczenia ruchu elektrycznego a także w obejściu niecek basenowych zlokalizowane zostały stacje uzdatniania wody z filtrami, pompami i zbiornikami wyrównawczymi. Do poziomu podbasenia przewiduje się dostęp zarówno bezpośrednio z zewnątrz obiektu jak również z klatki schodowej wieży zjeżdżalni - zamknięte dla klienta basenowego. Zagospodarowanie terenu, w tym: - przebudowę urządzeń i przekładki sieci kolidujących, - nową infrastrukturę podziemną, - drogi i ciągi piesze w terenach zielonych, - parkingi, - ciągi komunikacji pieszej, - zieleń (wycinka i nasadzenie nowych drzew i krzewów – o ile zajdzie taka potrzeba), - dostępność dla osób niepełnosprawnych, - ochrona przeciwpożarowa (przeciwpożarowe zaopatrzenie w wodę, drogi pożarowe), - elementy małej architektury, - stojaki rowerowe, - ogrodzenie, - oświetlenie, - neon oświetleniowy 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadań i czynności mających na celu prawidłową realizację inwestycji, w szczególności do: a) zapoznaniu się z warunkami umownymi w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego przez Jednostkę Projektową, b) zapoznania się z zasadami finansowania Inwestycji oraz planem wydatków, jakie Zamawiający planuje ponieść w danym roku budżetowym, c) weryfikowania, sprawdzania każdej dokumentacji projektowej obiektu basenowego (na etapie realizacji robót budowlanych) wykonanej na podstawie zamówienia opisanego w pkt. a) powyżej, w zakresie wynikającym z umowy o prace projektowe, d) weryfikowania, sprawdzania wszelkich kosztorysów, przedmiarów i wycen na etapie realizacji robót budowlanych, w tym także zatwierdzania ich „za zgodność zakresu rzeczowego i ilości", e) weryfikowania, sprawdzania projektów zamiennych lub dodatkowych opracowywanych w ramach nadzoru autorskiego oraz przekazywanie ostatecznych wersji Wykonawcy robót budowlanych, f) szczegółowa weryfikacja kosztów przekazania wszelkich odpadów, w tym ilości wytworzonych przez wykonawcę odpadów i stanu prawnego dla nieruchomości, na których będą składane odpady, g) opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji Technicznej, Programów Funkcjonalno – Użytkowych, zapytań ofertowych, projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych – w świetle Prawa zamówień publicznych i procedur wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego – do udzielenia zamówienia publicznego i wyboru Wykonawcy robót, którym Zamawiający powierzy wykonanie robót, usług lub dostaw niezbędnych do prawidłowego wykonania Inwestycji, h) udziału w pracach komisji przetargowych powołanych w celu przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadach eksperta ds. technicznych i ekonomicznych, w tym: weryfikowania, sprawdzania ofert, dokumentów, kosztorysów ofertowych itp. przygotowywanie odpowiedzi na pytania zadawane przez oferentów w trakcie trwania postępowania, które dotyczyć mogą przyjętych rozwiązań projektowych, technologii rozwiązań konstrukcyjno – materiałowych, ilości robót ujętych w przedmiarach robót oraz innych wynikających z dokumentacji projektowo – kosztorysowej lub specyfikacji technicznej (STWIORB), udział w postępowaniach odwoławczych, i) przekazania wykonawcom robót budowlanych (za potwierdzeniem) papierowej formy dokumentacji projektowej, j) pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, k) sprawdzania zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę z zachowaniem Polskich Norm przenoszących umowy europejskie lub innych państw członkowskich, obowiązującego prawa i zasad wiedzy technicznej, l) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, m) dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku budowy, książce obmiarów, n) pełnienia nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.poż, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy prawa, o) weryfikowania oraz akceptacji harmonogramu rzeczowo – finansowego robót złożonego przez Wykonawcę (dalej HRF) i przedłożenia go Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zapis stosuje się również do sporządzanych w trakcie realizacji Inwestycji wszelkich korekt HRF, a także do ewentualnych Planów Naprawczych sporządzanych przez Wykonawcę, w przypadku, gdy powstaną znaczące opóźnienia w realizacji robót w stosunku do zatwierdzonego HRF, p) nadzorowania prawidłowości realizacji inwestycji, w tym osiągania zakładanych kamieni milowych, q) współdziałanie z Projektantem pełniącym nadzór autorski, w tym: wzywanie do nadzoru autorskiego, potwierdzanie kart nadzoru, dokonywanie weryfikacji wycen projektów dodatkowych lub zamiennych wykonywanych w ramach nadzoru autorskiego, przyjmowanie projektów lub dokumentów dla nowych rozwiązań technicznych, technologicznych lub zamiennych, które zostały wykonane w ramach nadzoru autorskiego oraz przekazywanie ich wykonawcom robót do realizacji, po uprzednim ustaleniu warunków wykonania prac zamiennych lub dodatkowych, r) analizowania kosztów inwestycji w oparciu o HRF oraz sporządzanie stosownych raportów określonych we wzorze umowy, s) sprawdzania dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności, w szczególności faktur t) weryfikowania zakresu robót wykonywanych przy pomocy Podwykonawców oraz określania nazw podwykonawców biorących udział w wykonywaniu robót w okresie rozliczeniowym, poprzez potwierdzanie stosownych zapisów w protokołach odbioru robót wykonawcy, sporządzonych wg narzuconych przez Zamawiającego wzorów, u) inicjowania wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami inwestycji przez przygotowanie stosownych dokumentów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ograniczeń narzuconych przez Zamawiającego, v) organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych na etapie wykonawstwa, w) weryfikowania materiałów przygotowanych przez wykonawcę do odbioru końcowego robót lub usług oraz – po sprawdzeniu ich kompletności – przeprowadzenie odbioru końcowego obiektu basenowego, x) uzyskiwania, po zakończeniu procesu inwestycyjnego, wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień itp., y) rozliczenia końcowego każdej budowy zrealizowanej w ramach inwestycji, w tym przygotowanie niezbędnych materiałów i danych (zakres rzeczowy i finansowy) do rozliczenia majątku trwałego wytworzonego w ramach tej budowy, z) przekazania wraz z Zamawiającym, gotowego obiektu do użytkowania wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym, zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania, aa) występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i sądami w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, bb) zawiadamiania Zamawiającego o konieczności naliczenia wykonawcom kar umownych, cc) archiwizowania wszelkiej korespondencji i dokumentacji wynikającej z realizacji inwestycji oraz przekazanie całości dokumentacji Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu i rozliczeniu końcowym robót lub gdy dojdzie do rozwiązania bądź odstąpienia od umowy. Archiwizowaniu podlegają w szczególności: protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu, protokoły odbioru robót częściowych i końcowych, wyniki badań kontrolnych, decyzje, uzgodnienia i inne pisma w sprawie, dd) zawiadamiania Zamawiającego o wszystkich istotnych nie przewidzianych robotach, usługach dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, potrzebnych do wykonania inwestycji oraz przygotowanie – na żądanie Zamawiającego – procedur i dokumentów niezbędnych do zlecenia tych robót lub usług, ee) w przypadku gdy jedna ze Stron odstąpi od umowy lub Zamawiający rozwiąże umowę, wówczas Inżynier Kontraktu w zależności od charakteru zaprzestania realizacji: dokona stosownych wpisów w dzienniku budowy, przeprowadzi nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem placu budowy, sporządzi szczegółową inwentaryzację wykonanych usług i robót w postaci raportu z przebiegu zakończenia prac zawierającego co najmniej stan zaawansowania rzeczowego i finansowego wykonanych prac, usług lub robót, ff) podejmowania decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie, zgodnie z zapisem umowy, gg) koordynowania, prowadzenia bieżących uzgodnień z projektantami oraz wykonawcami robót, hh) nadzorowania terminowości realizacji inwestycji w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego HRF, ii) zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich istotnych przerwach w realizacji zadania inwestycyjnego wraz z uzasadnieniem faktycznym oraz określeniem ewentualnych opóźnień, jj) udział w przekazaniu zakończonej inwestycji Podmiotowi, któremu Zamawiający powierzył monitoring i eksploatację zrealizowanych w ramach inwestycji obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, kk) wykonanie czynności niewymienionych w niniejszym ustępie, które winny być wykonane gdyż mają wpływ na realizację inwestycji, a ich brak spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie inwestycji i które mieszczą się w ogólnym charakterze usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, ll) pełnienie nadzoru w zakresie ornitologicznym, mm) powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia (ew. wznowienia) robót z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru inwestorskiego, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie, nn) protokolarnego przekazania lub udostępniania całości lub części terenu budowy wykonawcom robót w terminie ustalonym przez Zamawiającego w umowie o roboty budowlane wraz z określeniem zasad prowadzenia prac przez wykonawców na terenie budowy, oo) wykonywania wszelkich kontrolnych badań laboratoryjnych, polowych i obiektowych, ekspertyz, ocen oraz operatów geodezyjnych potwierdzających należyte wykonanie robót przez wykonawcę, przy czym ilość badań kontrolnych do wykonania przez IK nie może być mniejsza niż 10% badań wymaganych przez specyfikację przetargową na wykonanie robót budowlanych, pp) sporządzania opinii z zakresu zamówień publicznych oraz opinii prawnych niezbędnych do podejmowania decyzji dotyczących realizacji inwestycji, rr) bieżąca weryfikacja terminów wydanych decyzji i innych dokumentów, w których został określony termin wykonania. Informowanie Zamawiającego o konieczności zmiany terminu w/w dokumentów, w przypadku zbliżającego się terminu wygaśnięcia ważności w/w dokumentów. Informację należy przekazać z wyprzedzeniem, aby umożliwić Zamawiającemu wystąpienie o przesunięcie terminu ważności dokumentu. ss) Przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie rękojmi. UWAGI: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu odbywać się będzie w sposób kompleksowy, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad robotami budowlanymi. Inżynier Kontraktu zorganizuje i wyposaży biuro główne Inżyniera na terenie Katowic oraz będzie je utrzymywał, a także zaopatrzy zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie, w niezbędne materiały i urządzenia. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do: a)opłacić personel zatrudniony dla świadczenia usług w ramach umowy, b) zabezpieczyć personelowi zakwaterowanie i pokryć koszty podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz koszty podróży lokalnych, c) zapewnić obsługę biurową i administracyjną, d) zapewnić udział w inwestycji uprawnionym osobom w zakresie, na który posiada umiejętności bądź uprawnienia. Za wykonane prace w/w osoby rozliczą się bezpośrednio z Inżynierem Kontraktu, a on winien to uwzględnić w swoim wynagrodzeniu. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych kosztów, e) przekazywania wszystkich dokumentów w języku polskim, f) rozliczenia inwestycji. 3) W celu należytego wykonania czynności związanych z prowadzeniem i realizacją inwestycji Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do: a) zorganizowania, wyposażenia i utrzymania Biura Inżyniera Kontraktu na terenie Katowic oraz zaopatrzenia go w niezbędne sprzęty, materiały i urządzenia, b) zatrudnienia i opłacenia personelu Inżyniera Kontraktu, a także zapewnienia personelowi zakwaterowania i zwrotu kosztów podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz kosztów podróży lokalnych i delegacji, c) zapewnienia obsługi biurowo – administracyjnej, obsługi laboratoryjnej i geodezyjnej, obsługi prawnej, obsługi kosztorysowej oraz obsługi językowej (tłumacza), d) zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo – finansowego (HRF), który zostanie sporządzony przez Wykonawcę według wytycznych zawartych w umowie o roboty budowlane, w szczególności będzie zawierał punkty kontrolne (kamienie milowe), Zatwierdzony przez Zamawiającego HRF będzie integralną częścią niniejszej umowy. e) zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia aktualizacji HRF w sytuacji, gdy stanie się on niespójny z faktycznym postępem robót, a opóźnienie wystąpiło z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, f) zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia Planu Naprawczego sporządzonego przez wykonawcę wg ustalonych wytycznych, w sytuacji, gdy wystąpi znaczne zawinione opóźnienie wykonawcy w realizacji robót w stosunku do HRF, g) składania Zamawiającemu (Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Katowice ul. Warszawska 4 ,40-006 Katowice – sekretariat, pok. 364) pisemnych Raportów, w terminach określonych w umowie: RAPORT MIESIĘCZNY z postępu prac, który będzie zawierał informacje na temat rzeczowego i finansowego zaawansowania robót, ilości zatrudnionych pracowników, określenia podwykonawców i dalszych podwykonawców i ilości ich pracowników (jeśli dotyczy), a także rozliczenie finansowe usług Inżyniera Kontraktu. Wzór raportu stanowi załącznik nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli w trakcie wykonania umowy treść raportu okaże się niewystarczająca, Zamawiający zaktualizuje raport, który stanie się wiążący z chwilą powiadomienia. Zmiana raportu nie stanowi zmiany umowy. RAPORT NA DZIEŃ ROZWIĄZANIA LUB ODSTĄPIENIA OD UMOWY lub niniejszej umowy zawierający rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy oraz informacje dotyczące robót i usług wykonanych i nierozliczonych, a także określenie kwot na dzień odstąpienia (rozwiązania) umowy. Brak raportów wstrzymuje wypłatę należnej części wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu do czasu ich przedstawienia. Wstrzymanie wypłaty wynagrodzenia nie jest naruszeniem warunków umowy przez Zamawiającego, h) oznakowania wszelkich faktur Wykonawców w terminie określonym w umowie z naniesieniem stosownej adnotacji na dokumencie oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności oraz przekazanie zaakceptowanych faktur do Wykonawcy w celu ich złożenia Zamawiającemu. Wszystkie faktury dotyczące wydatkowania środków pieniężnych winny być oznaczone pieczątką o treści: „ Realizacja wydatku jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych Zastosowano tryb ……………………………………………………art............... PZP Nr ZP……………………………………………………….. Sprawdzono pod względem merytorycznym, legalności i gospodarności, dnia……………… podpis Kierownika Zespołu IK…………………………………………………………………." i) sprawdzania i potwierdzania przez branżowego inspektora nadzoru inwestorskiego różnic między ilością robót określoną przedmiarem robót planowanych do wykonania a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru (zatwierdzanie za zgodność zakresu rzeczowego i ilości) wraz z zatwierdzeniem kosztorysów różnicowych, powykonawczych oraz przekazanie wszystkich dokumentów do Zamawiającego, j) powiadamiania Zamawiającego na piśmie o planowanych odbiorach, k) bieżącego weryfikowania każdej dokumentacji projektowej wchodzącej w skład inwestycji pod względem formalno - technicznym, l) weryfikowania, sprawdzania lub sporządzania kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, kosztorysów powykonawczych robót, kosztorysów robót zamiennych lub dodatkowych, m) sprawdzania, czy akceptowani przez Zamawiającego podwykonawcy robót wykonali prace w okresie rozliczeniowym, odnotowanie w protokole odbioru robót sporządzanym przez Wykonawcę, tych podwykonawców, którzy uczestniczyli w wykonywaniu robót w tym okresie, n) organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych, o) akceptowania kart nadzoru autorskiego lub weryfikowania i akceptowania wyceny prac projektorowych związanych z wykonaniem w ramach nadzoru autorskiego projektów zamiennych, p) w ramach wynagrodzenia umownego realizowanie w okresie zgłaszania wad uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji poprzez wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności faktycznych o roboty budowlane oraz przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych (raz w roku przez cały okres gwarancji na roboty budowlane), a także sporządzania stosownych dokumentów z przeprowadzonych czynności, q) jeżeli będzie to wymagane - przekazywania niezbędnych informacji do przygotowania wniosków o dofinansowanie lub płatność oraz sprawozdań zgodnie z wytycznymi Instytucji udzielającej dofinansowanie, r) sprawdzania, czy Wykonawca prawidłowo prowadzi gospodarkę odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji Inwestycji, w szczególności weryfikowania procesu przekazania odpadów, w tym ilości wytworzonych przez wykonawcę odpadów i stanu prawnego dla nieruchomości, na których będą składowane odpady. 4) Ograniczenie zakresu uprawnień i obowiązków Inżyniera Kontraktu: Pomimo uprawnień i obowiązków Inżynier Kontraktu nie będzie miał m.in. prawa do: a) wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanych przez Zamawiającego umów, b) zwolnienia Wykonawców robót budowlanych z jakichkolwiek ich obowiązków czy odpowiedzialności wynikających z umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym, c) ograniczenia bądź rozszerzenia zakresów robót Wykonawców lub przekazania robót innym Wykonawcom nie tym, którzy zostali wskazani w podpisanych umowach, d) polecenia Wykonawcom wykonania robót wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia bez zgody Zamawiającego, e) podejmowania w imieniu własnym lub Zamawiającego czynności niezgodnych z prawem, w tym w szczególności z Prawem Zamówień Publicznych, Prawem Budowlanym oraz kodeksem Cywilnym. 5) Szczegółowy zakres prac określa: a) projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) b) formularz cenowy (załącznik nr 1a do SIWZ) d) dokumentacja projektowa (załącznik nr 6 do SIWZ) 6) Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę co najmniej jednej osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem tj. osoby wykonującej pracę kancelaryjno-administracyjną. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy pzp .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ​Wymagane wadium przetargowe 7.000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji a) Oferta musi być napisana w języku polskim. Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej pod rygorem nieważności - opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną. b) Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamawiający - https://umkatowice.ezamawiajacy.pl Na formularz oferty składa się formularz oferty generowany przez platformę e-Zamawiający oraz załącznik nr 1 a do SIWZ. W przypadku rozbieżności w treści obu oświadczeń, za wiążącą Zamawiający uzna treść załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ i podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego podmiotu; 4.Dowód wniesienia wadium; 5.Kalkulację ceny ofertowej (formularz cenowy – załącznik nr 1a) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. Pełnomocnictwa: a) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego pełnomocnictwa. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty dołącza się pełnomocnictwo opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego pełnomocnictwa; 7. W przypadku polegania na zdolnościach innego podmiotu, do oferty należy dołączyć zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego zobowiązania. II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23.podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach