Przetargi.pl
Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na potrzeby KWP, KMP oraz CBŚ KGP w Olsztynie.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na potrzeby KWP, KMP oraz CBŚ KGP w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingu Wykonawcy pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na potrzeby KWP i KMP w Olsztynie i CBŚ KGP w Olsztynie. Usługa świadczona będzie przez wybranego, w drodze postępowania przetargowego, Wykonawcę przez okres 2 lat od daty zawarcia umowy. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania (przewozu) i parkowania obejmuje: a) przyjęcie (pisemnie, faxem, telefonicznie) zlecenia przyjazdu zestawu holującego (wezwania) i udokumentowanie go przez Wykonawcę. b) niezwłoczny nie dłuższy niż do 60 min dojazd zestawu holującego (w niezbędnym, wymaganym zestawieniu dla realizacji zamówienia) do wskazanego w zleceniu miejsca postoju pojazdu (części). c) załadunek pojazdu (części, rzeczy) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne. d) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. e) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. f) parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części, rzeczy) na parkingu Wykonawcy, obejmujące: - przyjmowanie pojazdów, części i rzeczy, - ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, - ochronę, - nadzór, - udostępnianie pojazdów, części i rzeczy do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, - wydawanie pojazdów (części, rzeczy) na podstawie zlecenia. Wszystkie wykonane czynności musza być każdorazowo na bieżąco dokumentowane przez służbę dyspozytorską parkingu Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji poprzez wydłużenie okresu realizacji umowy do czasu wykorzystania kwoty przewidzianej w umowie na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający będzie zlecał realizację umowy w formie zamówień cząstkowych. Usługi holowania realizowane winny być specjalistycznym sprzętem transportowym, przystosowanym do transportu pojazdów zleconych przez Policję zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o transporcie drogowym i prawa o ruchu drogowym. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu (także w niedziele i święta). Wykonawca dysponuje sprzętem umożliwiającym załadunek, holowanie i przewóz wszystkich rodzajów pojazdów objętych przedmiotem zamówienia (motocykle, samochody osobowe, samochody ciężarowe, pojazdy członowe, autobusy i ich części składowe oraz urządzenia i rzeczy). Parking, prowadzony przez Wykonawcę, musi na dzień składania ofert: a)być zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Olsztyn; b)posiadać nawierzchnię utwardzoną (asfaltową, betonową, grysową lub żużlową); c)liczyć co najmniej 100 wydzielonych miejsc -stanowisk- parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiających identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co najmniej 5 miejsca dla pojazdów członowych (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusów; d)być ogrodzony ogrodzeniem stałym w sposób uniemożliwiający przedostanie się osób postronnych. Jeżeli parking depozytowy stanowi część większego parkingu ogólnego, musi posiadać stałe ogrodzenie wewnętrzne, oddzielające go od pozostałej części parkingu; e)posiadać oświetlenie zewnętrzne rozmieszczone na całym terenie; f)być dozorowany całodobowo, g)być wyposażony w środki łączności (telefon i telefax) oraz prowadzić pełną dokumentację ewidencyjną prze-chowywanych pojazdów, h)posiadać wjazd umożliwiający parkowanie pojazdów członowych W przypadku, gdy wyposażenie parkingu lub specjalistyczny sprzęt transportowy, o którym mowa w SIWZ, nie jest własnością Wykonawcy, powinien on przedstawić w ofercie umowę z podmiotem posiadającym takie wyposażenie lub sprzęt, określającą zasady korzystania z tego wyposażenia podczas realizacji przedmiotowego zadania (na cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia) Zamawiający nie dopuszcza użytkowania pomieszczeń magazynowych i placów parkingowych zlokalizowanych w pobliżu lub przylegających do innych nie odgrodzonych ogrodzeniem stałym placów składowych i magazynowych, na których znajdują się inne pojazdy i ich części. Wykonawca ma obowiązek wykonywania przewozu lub holowania pojazdów, części, urządzeń i rzeczy zgodnie z przepisami prawa o transporcie drogowym oraz zleceniem wystawionym przez Zamawiającego. W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. 1.holowania - przewozu w granicach miasta Olsztyn pojazdów: a.samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 700 szt. b.samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 20 szt. 2.holowania - przewozu na terenie powiatu olsztyńskiego pojazdów: a.samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 w ilości 450 szt. b.samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 15 szt. 3.przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a.samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 1000 szt. b.samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 35 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w tym posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia i uzyskali licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.).; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym dysponują parkingiem i zestawem pojazdów niezbędnych do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 ze zm.); 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Wykaz pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie (pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t oraz pojazdy członowe i autobusy). W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Opis parkingu przeznaczonego do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 3 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1 - pkt. 4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Oświadczenie, określone w art. 44 ustawy P.z.p. - W przypadku, gdy wykonawca nie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub gdy nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do dnia podpisania umowy z Zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę o współdziałaniu podmiotu wspólnego (dla spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne może to być umowa spółki cywilnej). Umowa nie może być zawarta na czas krótszy, niż okres realizacji umowy z Zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest złożyć dokumenty, określone w pkt. 1. Pozostałe dokumenty muszą wskazywać na wspólne spełnienie wymagań SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składaodpowiedni dokument lub dokumenty, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach