Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego realizowana w ramach projektu -Nowoczesna szkoła - przyjazna wszystkim- dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2482001 , fax. 055 2483180
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2482001, fax. 055 2483180
    REGON: 00052444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego realizowana w ramach projektu -Nowoczesna szkoła - przyjazna wszystkim- dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego w postaci: a) komputerów przenośnych - szt. 27, b) zestawów komputerowych - szt. 9, c) tablic interaktywnych - szt. 7, d) projektorów - szt. 13, e) monitorów szerokoekranowych - szt. 17, f) telewizorów szerokoekranowych - szt. 3, g) odtwarzaczy DVD - szt. 4, h) tunera telewizyjnego - szt. 1, i) słuchawki z mikrofonem - szt. 21, j) wzmacniacz i głośniki szt 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, to jest zrealizowali z należytą starannością, jako główny wykonawca w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 zamówienia, o charakterze i złożoności porównywalnej do niniejszego zamówienia to znaczy; zrealizowali co najmniej 2 dostawy sprzętu multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 150.000, zł każda. 1.3. dysponują, lub będą dysponować niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 1.4. dysponują lub będą dysponować odpowiednią ilością zatrudnionych osób w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru, potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego sprawną realizację zamówienia, złożone na załączniku Nr 2, wraz z wykazem co najmniej 2 zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i wyposażenia umożliwiającego sprawną realizacje zamówienia, 5. oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach