Przetargi.pl
Usługi geodezyjne na rzecz Gminy Dębnica Kaszubska w roku 2010

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ul. Zjednoczenia 16a 16a
    76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi geodezyjne na rzecz Gminy Dębnica Kaszubska w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonywanie usług geodezyjnych, zgodnie z każdorazowo składanymi zleceniami wskazującymi konkretne nieruchomości, w zakresie: 1) Podział nieruchomości: a) na dwie działki (cena ryczałtowa), b) powyżej dwóch działek do 10 działek w kompleksie (cena za każdą następną działkę powyżej 2 działek), c) powyżej 10 działek w kompleksie (cena za każdą następną działkę powyżej 10 działek); 2) Rozgraniczenie nieruchomości: a) za 1 punkt (cena ryczałtowa), b) za każdy następny punkt; 3) Wznowienie znaków granicznych a) za 1 punkt (cena ryczałtowa), b) za 2 punkty i każdy następny punkt do 4, c) za każdy następny powyżej 4 punktu; 4) Oznaczenie części działki przeznaczonej pod dzierżawę (pomiar, wydzielenie i sporządzenie mapy dzierżawy) a) dla 1 dzierżawcy (cena ryczałtowa), b) od 2 do 7 dzierżawców w kompleksie (cena za każdą jednostkę), c) dla kompleksu powyżej 7 dzierżawców (cena za każdą jednostkę);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. c) akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy. d) wykonali w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi geodezyjne polegające na: podziale nieruchomości, rozgraniczaniu nieruchomości, wznowienie znaków granicznych, oznaczenie części działki przeznaczonej pod dzierżawę, co najmniej 1 raz z każdego rodzaju wymienionych usług geodezyjnych . e) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia - co najmniej 1 osoba. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci: a) Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 a do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Parafowany projekt umowy - załącznik Nr 5. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: a) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi geodezyjne polegające na: podziale nieruchomości, rozgraniczaniu nieruchomości, wznowienie znaków granicznych, oznaczenie części działki przeznaczonej pod dzierżawę, co najmniej 1 raz z każdego rodzaju wymienionych usług geodezyjnych . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. b) Wykaz osób posiadających uprawnienia - co najmniej 1 osoba - załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debnicakaszubska.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach