Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg
- Adres: 33340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
- Data zamieszczenia: 2016-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
ul. Stefana Batorego 25
33340 Stary Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
REGON: 49189311500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi geodezyjne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Stary Sącz w roku 2017 usług polegających na dokonywaniu czynności i sporządzaniu kompletnej dokumentacji geodezyjnej wymaganej właściwymi przepisami. Zamówienie podzielone została na pięć, opisanych poniżej części: CZĘŚĆ 1: Ustalanie przebiegu granic CZĘŚĆ 2: Podziały geodezyjne nieruchomości gruntowych CZĘŚĆ 3: Wznawianie znaków granicznych CZĘŚĆ 4: Przygotowywanie mapy do celów prawnych CZĘŚĆ 5: Regulacja stanu prawnego drogi nr 294279K CZĘŚĆ 6: Regulacja stanu prawnego drogi nr 294229K oraz nr 294238K CZĘŚĆ 7: Regulacja stanu prawnego drogi nr 294289K Szczegółowy zakres prac i opracowań niezbędnych do wykonania dla części 5, 6 i 7 określa Załącznik nr 6. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy każdej części): • czynności realizowane w terenie. b) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie a czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. d) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 1: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). 2. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 2: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). 3. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 3: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100). 4. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 4: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100). 5. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 5: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). 6. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 6: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 7. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 7: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja bazy egib w zakresie budynków i lokali dla obrębów Okleśna i Źródła, jednostka ewidencyjna: Alwernia – obszar wiejski, powiat chrzanowski.
Dodano: 2024-02-08 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i geodezyjno-prawnej dla nieruchomości objętych lub związanych z pasami drogowymi dróg krajowych i autostrad na terenie woj. małopolskiego z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-09-11 - Opracowania geodezyjne (5 części)
Dodano: 2023-06-29 - Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali dla obrębu: Babice, jednostka ewidencyjna: Babice, powiat: chrzanowski.
Dodano: 2023-03-15 - Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1533 K, 1516 K, 1565 K, 1563 K, 1543 K
Dodano: 2023-03-05 - Usługi - Wykonanie opracowań geodezyjnych i geodezyjno-prawnych w podziale na 7 części
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej powiatu chrzanowskiego Alwernia –miasto
Dodano: 2021-02-19 - Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2020- Etap III
Dodano: 2021-01-22 - Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej powiatu chrzanowskiego Alwernia –miasto
Dodano: 2020-12-29 - - USŁUGI – Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej na potrzeby prowadzonych postępowań w sprawach zwrotu nieruchomości wywłaszczonych – w podziale na 3 części
Dodano: 2020-11-04