Gmina Garbów ogłasza przetarg
- Adres: 21-080 Garbów, Garbów 28
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5018063 , fax. 081 5018070
- Data zamieszczenia: 2012-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbów
Garbów 28 28
21-080 Garbów, woj. lubelskie
tel. 081 5018063, fax. 081 5018070
REGON: 00053527300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbow.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych o charakterze dydaktyczno-wyrównawczym dla uczniów uczących się w klasach I-III oraz IV-VI w Szkole Podstawowej im. Bolesława Prusa w Przybysławicach w ramach projektu Sapere aude. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych o charakterze dydaktyczno-wyrównawczym dla uczniów uczących się w klasach I-III oraz IV-VI w Szkole Podstawowej im. Bolesława Prusa w Przybysławicach w ramach projektu: Sapere aude współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: - 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe - 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego. Celem głównym programu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez dodatkowe zajęcia pozalekcyjne o charakterze dydaktyczno-wyrównawczym. Zajęcia dodatkowe obejmują: 1)zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych z kl. IV-VI (2 grupy x 8 uczniów, zajęcia w soboty); w programie samodzielne korzystanie z programów multimedialnych, graficznych, podstawy tworzenia stron WWW), 72 godziny zajęć, 2)zajęcia z języka angielskiego dla uczniów kl. IV-VI (3 grupy wyrównawcze x 8 uczniów, 1 grupa dla uzdolnionych x 8 uczniów); w programie rozwijanie/poprawianie umiejętności językowych ze szczególnym naciskiem na komunikację językową, 180 godzin zajęć, 3)zajęcia z języka hiszpańskiego dla uczniów klas IV-VI (2 grupy x 8 uczniów); w programie nauka od podstaw języka hiszpańskiego, 144 godziny zajęć, 4)zajęcia matematyczne dla uczniów klas I-III (4 grupy, 25 uczniów) oraz IV-VI (9 grup, 60 uczniów); w programie poszerzenie i uzupełnienie treści edukacji wczesnoszkolnej (kl. I-III) i treści edukacji szkoły podstawowej, utrwalanie i zdobywanie wiedzy poprzez ćwiczenia i doświadczenia w zakresie ułamków i jednostek miary (kl. IV-VI), 468 godzin zajęć, a)zajęcia dla klas I-III (3 grupy wyrównawcze x 7 uczniów, 1 grupa dla uzdolnionych x 4 uczniów, 144 godziny zajęć b)zajęcia dla klas IV-VI (2 grupy wyrównawcze x 8 uczniów, 1 grupa dla uzdolnionych x 5 uczniów, 1 grupa dla uzdolnionych x 4 uczniów), 144 godziny zajęć c)zajęcia dla klas VI (5 grup wyrównawczych x 7 uczniów), 180 godzin zajęć 5)zajęcia przyrodnicze dla uczniów klas V-VI (1 grupa dla uczniów uzdolnionych x 8 uczniów); w programie kształtowanie umiejętności wykorzystywania wiedzy w praktyce, prowadzenie doświadczeń z magnetyzmu, elektryki obwodów, energii, ekologii, 36 godzin zajęć, 6)zajęcia logopedyczne dla uczniów klas I-III (2 grupy x 5 uczniów); w programie kompensacja i korygowanie zaburzeń funkcji mowy, 72 godzin zajęć 7)zajęcia z fizjoterapii dla uczniów klas I-III (1 grupa x 2 uczniów niepełnosprawnych), 36 godzin zajęć 8)zajęcia z dogoterapii dla uczniów klas I-III (1 grupa x 2 uczniów niepełnosprawnych), 36 godzin zajęć 9)zajęcia z logopedii dla uczniów klas I-III (1 grupa x 2 uczniów niepełnosprawnych), 36 godzin zajęć 10)zajęcia psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów klas I-III (1 grupa x 2 uczniów niepełnosprawnych), 36 godzin zajęć 11)zajęcia dla uczniów z opiniami z poradni psychologiczno-pedagogicznej o problemach w nauce lub zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty dla uczniów klas IV-VI (1 grupa x 8 uczniów), w programie indywidualizacja podejścia do każdego z uczniów w oparciu o posiadaną opinię, 72 godziny zajęć W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zadań Wykonawca powinien przestrzegać następujących zasad: okres realizacji wrzesień 2012 r - maj 2013r., zajęcia (poza informatycznymi) w poszczególnych grupach winny następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji w Szkole Podstawowej im. Bolesława Prusa w Przybysławicach. Dla uczniów klas I-III zajęcia winny odbywać się w godzinach: 12.35 - 15.00. Dla uczniów klas IV-VI w godzinach 13.25-15.00. 12.35 - 15.00. Dla uczniów klas IV-VI w godzinach 13.25 - 15.00. Wykonawca powinien mieć świadomość ciążących na nim obowiązków: opracowanie programu zajęć, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości zgodnie z zaleceniami koordynatora projektu, dokonywanie diagnozy umiejętności uczniów raz na kwartał, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi zajęciami. Wymagania dodatkowe: min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć z danej tematyki; 5 lat doświadczenia w pracy terapeutycznej. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia Poszczególne części przedmiotowego zamówienia Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Przybysławicach NR zadania Rodzaj zajęć Liczba uczniów Liczba godzin w okresach: Razem liczba godzin 03.09-31.12.2012 01.01 - 31.05.2013 1Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych (samodzielne korzystanie z programów multimedialnych, graficznych, podstawy tworzenia stron WWW) 16 32 40 72 2 Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów chcących rozwijać/poprawić swoje zdolności językowe ze szczególnym naciskiem na komunikację językową 32 80 100 180 3Zajęcia z języka hiszpańskiego dla uczniów chcących rozwijać swoje zdolności językowe ze szczególnym naciskiem na komunikację językową 16 64 80 144 4Zajęcia matematyczne pozwalające utrwalać i zdobywać wiedzę z ćwiczeniami i doświadczeniami zwłaszcza w zakresie ułamków i jednostek miar dla klas I-III i IV-VI 85 208 260 468 5Zajęcia przyrodnicze dla uczniów zdolnych kształtujące umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce, prowadzenie doświadczeń z magnetyzmu, elektryki obwodów, energii i ekologii. 8 16 20 36 6Zajęcia logopedyczne ukierunkowane na kompensację i korygowanie zaburzeń funkcji mowy 10 32 40 72 7Zajęcia rehabilitacyjne dla uczniów niepełnosprawnych (fizjoterapia) 2 16 20 36 8Zajęcia rehabilitacyjne dla uczniów niepełnosprawnych (dogoterapia) 2 16 20 36 9Zajęcia rehabilitacyjne dla uczniów niepełnosprawnych (logopedia) 2 16 20 36 10Zajęcia rehabilitacyjne dla uczniów niepełnosprawnych (psychologiczno-pedagogiczne) 2 16 20 36 11Zajęcia dla uczniów z opiniami z poradni psychologiczno-pedagogicznej 8 32 40 72 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od ustanowienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doswiadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16