Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: My - każdy z nas - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I - III w Gminie Czersk

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3954860 , fax. 052 3954811
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 052 3954860, fax. 052 3954811
    REGON: 09235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: My - każdy z nas - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I - III w Gminie Czersk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: My - każdy z nas - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I - III w Gminie Czersk. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę edukacyjną tj. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie, teatralnie, lingwistycznie - j. angielski w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Czersku., 1.1.1. liczba godzin ogółem - 30 (w tym: 12 godzin zajęć lekcyjnych do 31.12.2012 roku, natomiast pozostałe 18 godzin zajęć do 28.06.2013 roku). 2.Szczegółowy zakres zamówienia: 2.1. Wykonawcy do przeprowadzenia zajęć, o których mowa powyżej otrzymają od Zamawiającego narzędzia/ materiały dydaktyczne, wspomagające prowadzenie zajęć. 2.2. W ramach prowadzonych zajęć Wykonawca zobowiązany jest również do: 2.2.1. sporządzenia szczegółowego harmonogramu zajęć dostosowanego do planu lekcji obowiązującego w Szkole i zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły i Kierownika Projektu (zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od zajęć, których realizacja wynika z arkusza organizacji Szkoły z uwzględnieniem godzin przywozu i odbioru dzieci przez autobus szkolny z wyłączeniem ferii, przerw świątecznych i innych dni ustawowo wolnych od nauki szkolnej). 2.2.2. zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki Projektu i jego uczestników, 2.2.3. systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji zajęć, 2.2.4. świadczenia usługi w terminach określonych w harmonogramie, 2.2.5. sporządzania sprawozdań na koniec każdego z semestrów z realizacji zajęć i przekazywanie ich Szkolnemu Koordynatorowi Szkoły / Kierownikowi Projektu, 2.2.6. udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym. 2.2.7. przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 2.2.8. wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2.9. przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 2.2.10. realizacji indywidualnych programów zajęć ukierunkowanych na realizację celów Projektu opracowanych przez zespół nauczycieli danej Szkoły odpowiadającej za indywidualizację programów nauczania i wychowania, 2.2.11. opracowania, przeprowadzenia i analizy testów kompetencji (badań osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem - na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie udziału beneficjentów ostatecznych w Projekcie, 2.2.12. prowadzenia zajęć dydaktycznych rozwijających indywidualne kompetencje, umiejętności zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów, 2.2.13. dokonywania oceny postępów Beneficjentów Ostatecznych, 2.2.14. dokumentowania przeprowadzenia każdych zajęć z uczniami poprzez wpisy do dziennika zajęć, 2.2.15. gromadzenia dokumentacji fotograficznej, 2.2.16. współpracy ze Szkolnym Koordynatorem Projektu w Szkole i Kierownikiem Projektu w zakresie monitoringu oraz ewaluacji Projektu, 2.2.17. udziału w spotkaniach: zespołu koordynującego i Kierownika Projektu z beneficjentami - rodzicami, członkami rodzin, 2.2.18. współpracy z organem prowadzącym, 2.2.19. wykonywania innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu. 2.3. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Kierownika Projektu i Szkolnego Koordynatora o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 2.4. Jednostka lekcyjna (1 godzina lekcyjna) określona w SIWZ stanowi okres 45 minut. 2.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 2.5.1. bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2.5.2. jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 2.5.3. szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 2.5.4. wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych, zakupionych w ramach Projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 2.5.5. należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia. 3.Cele projektu. 3.1. Głównym celem Projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju 348 uczniów (158 uczniów i 190 uczennic) klas I-III szkół podstawowych w Gminie Czersk dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji Projektu 2011/2013. 3.2. Cele szczegółowe projektu: 3.2.1. Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Czersk poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie 2011/2013. 3.2.2. Rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Czersk poprzez zwiększenie liczby zajęć dodatkowych w okresie 2011/2013. 3.2.3. Zwiększenie dostępności i wzmocnienie psychologiczne uczniów oraz uczennic szkół podstawowych z Gminy Czersk poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie 2011/2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stopień awansu zawodowego osoby prowadzącej zajęcia, która zostanie wskazana w ofercie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach