Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki

Gmina Radomyśl Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-310 Radomyśl Wielki, Rynek 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6819121 , fax. 14 6819123
  • Data zamieszczenia: 2012-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl Wielki
    Rynek 32 32
    39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie
    tel. 14 6819121, fax. 14 6819123
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki. Zamówienie obejmuje: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno- wyrównawczych) w klasach I-III w 10-ciu szkołach podstawowych, w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki WND - POKL.09.01.02-18-032/10 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/12 i 2012/13. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizacje i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw, prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych, prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematycznych, językowych, przyrodniczych, muzycznych, plastycznych, artystycznych, tanecznych, sportowych. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej Rozdział III do SIWZ. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zajęcia będą przeprowadzane w następujących szkołach: Szkoła Podstawowa w Dąbiu: CZĘŚĆ Nr 1: Zajęcia rytmiki i tańca dla grupy 18 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ Nr 2: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Wisłockiej: CZĘŚĆ Nr 3: Zajęcia rekreacyjno-sportowe dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 112 godzin. CZĘŚĆ Nr 4: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 4 uczniów. Zamówienie obejmuje 52 godzin. Szkoła Podstawowa w Dulczy Wielkiej: CZĘŚĆ Nr 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie dla grupy 15 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. CZĘŚĆ Nr 6: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 5 uczniów. Zamówienie obejmuje 46 godzin. CZĘŚĆ Nr 7: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych matematycznie dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. Szkoła Podstawowa w Janowcu: CZĘŚĆ 8: Zajęcia taneczne dla grupy 14 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. Szkoła Podstawowa w Partyni: CZĘŚĆ 9: Zajęcia rozwijające umiejętności konstrukcyjno- techniczne dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 84 godziny. CZĘŚĆ 10: Zajęcia rozwijające umiejętności plastyczne dla grupy 15 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 84 godziny. Szkoła Podstawowa w Podborzu: CZĘŚĆ 11: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie umiejętności komunikacji społecznej dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 123 godziny. Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim: CZĘŚĆ 12: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla grupy 20 uczniów (2 grupy po 10 osób). Łącznie zamówienie obejmuje 124 godziny. CZĘŚĆ 13: Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów w zakresie języka angielskiego dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 64 godziny. CZĘŚĆ 14: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych muzycznie dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 64 godziny. Szkoła Podstawowa w Rudzie: CZĘŚĆ 15: Zajęcia rozwijające dla dzieci w zakresie obserwacji przyrodniczych dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. Szkoła Podstawowa w Zdziarcu: CZĘŚĆ 16: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 66 godzin. CZĘŚĆ 17: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności polonistycznych dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 66 godzin. Szkoła Podstawowa w Żarówce: CZĘŚĆ 18: Zajęcia rozwijające zdolności i umiejętności rytmiczno-taneczne dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 144 godziny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach