Przetargi.pl
Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Grębów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Grębów 394
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8513764, 8112715 , fax. 15 8112805
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
    Grębów 394 394
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8513764, 8112715, fax. 15 8112805
    REGON: 83040917500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.Z wiedzą za pan brat . Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 części w ramach 3 zadań: Zadanie I Zajęcia rozwijające : Cel zajęć rozwijających: - wzrost wiedzy o min. 40% u min. 85% uczniów z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi - nauka samodzielności w dochodzeniu do rozwiązań, poszukiwaniu źródeł i wyciąganiu wniosków. Uczniowie pracują z różnymi źródłami wiedzy (Internet, podręcznik, doświadczenie) oraz uczą się wykorzystywać wiedzę w praktyce. Część1. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). Część 2. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu:1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo) Część 3. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). Część 4. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 (1x 2 godz. tygodniowo) Część 5. Zajęcia rozwijające z przyrody w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo) Część 6. Warsztatowe teatralne zajęcia edukacyjne w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). Cel warsztatów: nauka ruchu scenicznego i dykcji, przygotowanie 2 przedstawień (na zakończenie każdego roku szkolnego). Część 7. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 90 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę Część 8. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 90 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę Cel zajęć z j. angielskiego: doskonalenie praktycznej komunikacji Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.7 i 8. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Część 9. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 120 godz. w r.sz. 2014/2015 (2x 2 godz. tygodniowo)., wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę. Część 10. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 (2x 2 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę. Cel zajęć z j. angielskiego: - minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin TELC. -nabycie umiejętności praktycznej komunikacji w języku, podniesienie poziomu wiedzy o 1 stopień (np.z A1 na A2) Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.9 i 10. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Przeprowadzić testy plasujące; 2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 3) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. 4) Zapewnić egzaminy certyfikacyjne dla wszystkich uczestników zajęć (19 osób) (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA) 5) Wydać certyfikat wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali egzaminy; Część 11. Zajęcia z zakresu ICT zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL- Start w Szkole Podstawowej w Zabrniu: dla 1 grupy w r.szk. 2013/2014 - dwa razy w tygodniu po 2 godziny, łącznie 120 godz. uzupełnione komponentem e-learningowym 5h/osobę. Moduły: 1. Przetwarzanie tekstów 2. Grafika menedżerska i prezentacyjna 3. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja 4. Arkusze kalkulacyjne Cel zajęć z zakresu ICT: minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin ECDL - Start. Zajęcia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 120 h na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkoleń. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Celem zajęć jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminów z 4. modułów i uzyskanie certyfikatu ECDL Start. Wykonawca musi opłacić egzaminy oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzaminy dla wszystkich uczestników zajęć. Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.11. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. 3) Zorganizować egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy z poszczególnych modułów dla 6 osób (w sumie 24 egzaminów) oraz do 25% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 6 ewentualnych egzaminów poprawkowych (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA); 4) Wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy; 5) Zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wymaganym zakresom merytorycznym (co najmniej treści opisane dla ECDL Start w programie Syllabus wersja 5.0 dostępnym na stronie Polskiego Towarzystwa Informatycznego: www.ecdl.com.pl) Część 12. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego i ICT w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 gr - 5 h z zakresu ICT, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014, z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2014/2015. Łącznie 30h w roku szk. 2013/2014 i 25h w roku szk. 2014/2015. Część 13. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014. Łącznie 25h w roku szk. 2013/2014 i 10 h w roku szk. 2014/2015. Zadanie II Zajęcia wyrównujące: Cel zajęć wyrównujących: -wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 85% uczestników zajęć -zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki. Część 14. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Część 15. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Część 16. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Część 17. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Zadanie III Wsparcie pozostałe: Część 18. Zajęcia terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Cel: złagodzenie przyczyn utrudniających naukę u 80% uczestników zajęć terapii pedagogicznej. Zajęcia poświęcone doskonaleniu koncentracji na zadaniu, wypracowaniu umiejętności panowania nad emocjami oraz wypracowaniu indywidualnych technik uczenia się wspomagane współpracą z rodzicami. Część 19. Zajęcia dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Zabrniu: posługiwanie się technikami ICT- dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r. Część 20. Zajęcia dla nauczycieli- posługiwanie się technikami ICT w Szkole Podstawowej w Żupawie - dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r. Tematyka dla cz. 19 i 20: obsługa komputera, posługiwanie się programami do obróbki tekstu, prezentacji, Internetem do przygotowania i prowadzenia zajęć, a także obsługi multimedialnych środków dydaktycznych, w tym tablicy interaktywnej (zakres treści należy dostosować do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników, który należy ocenić poprzez diagnozę wstępną przeprowadzoną w postaci testu/ankiety) Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.19 i 20. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Opracować program szkolenia, który powinien zawierać m.in.: opis treści, opis form i metod realizacji, opis konkretnych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia, formy oceniania pracy uczestników, wykaz materiałów pomocniczych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia, opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej. 2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, 3) Wydać imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia 3.3. Jedna godzina zajęć dla części od 1 do 17 oraz 19 i 20 rozumiana jest jako 45 minut (1 godzina lekcyjna), dla części 18 jako 60 minut. 3.4. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć. 3.5. Uczestnicy zajęć w cz. od 1 do 18 to uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej, w cz. 19 i 20 nauczyciele szkoły odpowiadającej danej części. 3.6. Liczebność grup ustalona przez Zamawiającego dla cz.1-18 nie przekracza maksymalnej liczby uczniów na zajęciach określonej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 3.7. Zajęcia będą odbywały się przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu). Zajęcia mogą odbywać się również w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.). 3.4. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW W CZĘŚCIACH 1-20 3.4.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia 3.4.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników. 3.4.3. Do zawarcia umowy wymagany jest harmonogram zajęć wskazanych w pkt. 3.2 SIWZ 3.4.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 3.4.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in.dzienników zajęć, list obecności na zajęciach). 3.4.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem. 3.4.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.4.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 3.4.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia. 3.4.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć. 3.4.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL. 3.4.12. Współpraca z zespołem projektowym. 3.4.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 3.4.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Sekretarza Szkolnego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3.4.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www..grebow.un.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach