Przetargi.pl
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Grębów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Grębów 394
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8513764, 8112715 , fax. 15 8112805
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
    Grębów 394 394
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8513764, 8112715, fax. 15 8112805
    REGON: 83040917500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie- 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2014/2015. Łącznie 60h. Cel zajęć: -wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 85% uczestników zajęć -zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki. 3.2. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut. 3.3. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć. 3.4. Uczestnikami zajęć są uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej. 3.5. Liczebność grup ustalona przez Zamawiającego dla poszczególnych części nie przekracza maksymalnej liczby uczniów na zajęciach określonej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 3.6 Zajęcia będą odbywały się bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu). Zajęcia mogą odbywać się również w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.). 3.7. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW 3.7.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia. 3.7.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników. 3.7.3. Do zawarcia umowy wymagany jest harmonogram zajęć. 3.7.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 3.7.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in.dzienników zajęć, list obecności na zajęciach). 3.7.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem. 3.7.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.7.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 3.7.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia. 3.7.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć. 3.7.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL. 3.7.12. Współpraca z zespołem projektowym. 3.7.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 3.7.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Sekretarza Szkolnego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3.7.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym. 3.7.16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.un.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach