Przetargi.pl
Usługi edukacyjne i szkoleniowe dla 18 osób beneficjentów projektu Szansa dla aktywnych programu aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Pcim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2012 roku.

Urząd Gminy Pcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-432 Pcim, 563 563
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012/2748050
  • Data zamieszczenia: 2012-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Pcim
    563 563 563
    32-432 Pcim, woj. małopolskie
    tel. 012/2748050
    REGON: 00054323200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne i szkoleniowe dla 18 osób beneficjentów projektu Szansa dla aktywnych programu aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Pcim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2012 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa pn. Usługi edukacyjne i szkoleniowe dla 18 osób beneficjentów projektu Szansa dla aktywnych programu aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Pcim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2012 roku opisana szczegółowo załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. SZKOLENIA ZAWODOWE: realizacja II i III kwartał 2012 roku (1h=45 minut) - bukieciarstwo 180 godzin (30 godzin teorii, 150 godzin praktyki) dla 5 osób - obsługa komputera z obsługa kasy fiskalnej 120 godzin - dla 4 osób - przedstawiciel handlowy wraz z prawo jazdy kat. C 110 godzin (przedstawiciel handlowy 50 godzin, prawo jazdy 60 godzin-30 godzin teoria, 30 godzin praktyka) - dla 5 osób - opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej 160 godzin (60 godzin teoria, 100 godzin praktyka) - dla 4 osób 2. ZAJĘCIA Z PSYCHOLOGIEM II i III kwartał 2012 roku (1h=45 minut) - warsztaty kompetencji społecznych 36h dla grupy 18 osób - trening umiejętności psychospołecznych 24h dla grupy 18 osób - trening umiejętności wychowawczych 16h dla grupy 18 osób - trening zarządzania budżetem domowym 16h dla grupy 18 osób - zajęcia indywidualne po 1,5h dla każdego uczestnika (18x1,5h=27h) 3. ZAJĘCIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM II kwartał 2012 roku (1h=45 minut) - warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 24h dla grupy 18 osób - zajęcia indywidualne 2h dla każdego uczestnika (18x2h=36h) 4. ZAJĘCIA DLA 15 DZIECI II, III i IV kwartał 2012 roku (1h=45 minut) - pomoc w nauce (po 6h dla 15 dzieci = 90h) - realizacja III i IV kwartał - zajęcia na basenie (3 wyjazdy po 2h dla 15 dzieci = 90h) - realizacja III i IV kwartał - 2 wycieczki jednodniowe - realizacja III kwartał - piknik rodzinny dla wszystkich rodzin uczestników - realizacja III kwartał - impreza okolicznościowa (dzień dziecka) - realizacja II kwartał - cykl warsztatów dla dzieci i młodzieży z otoczenia uczestników 24h dla grupy - realizacja III kwartał Do Wykonawcy zadania należy również: 1. Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Gminy Pcim wraz z wyposażeniem niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia zamówienia m.in. rzutnik, laptopy, ekran na statywie itp. (W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z przewiezieniem uczestników pokryje wykonawca). 2. Zapewnienie w każdym dniu szkolenia jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika/uczestniczki oraz dodatkowo dla każdego uczestnika/uczestniczki szkolenia napoje (kawa, herbata, soki, woda mineralna) oraz poczęstunek (ciasta, ciasteczka, paluszki oraz inne przekąski itp.). 3. Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie informacji o realizowanym projekcie: (t.j. nazwa, priorytet, logo: Kapitał Ludzki, Narodowa Strategia Spójności, Europejski Fundusz Społeczny, Unia Europejska, współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego). 4. Umieszczanie na wszystkich materiałach dydaktyczno - szkoleniowych informacji dot. nazwy projektu oraz jego współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo zgodnie aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Kapitał Ludzki, Narodowa Strategia Spójności, Europejski Fundusz Społeczny, Unia Europejska). 5. Przeprowadzenie badań ankietowych wśród uczestników na początku i po zakończeniu każdego szkolenia, prowadzenie list obecności uczestników na zajęciach. 6. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów uczestnikom/uczestniczkom po ukończeniu treningów, kursu zawodowego oraz po odbyciu konsultacji z doradcą zawodowym. 7. Zorganizowanie uroczystego spotkania po zakończeniu wszystkich szkoleń i kursów podczas, którego nastąpi wręczenie zaświadczeń/certyfikatów. Podczas tego spotkania będzie serwowany m.in. gorący posiłek, napoje (zimne, gorące), serwis kawowy. 8. Zajęcia wyjazdowe odbędą się na koszt Wykonawcy. 9. Zorganizowanie badań lekarskich lekarza medycyny pracy oraz wyrobienie książeczek zdrowia dla wszystkich uczestników - II kwartał 10. Wydanie opinii psychologicznych i doradcy zawodowego dla każdego uczestnika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/pcim
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach