Przetargi.pl
Usługi codziennego utrzymania czystości w siedzibach Prokuratur okręgu koszalińskiego

Prokuratura Okręgowa w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Wł. Andersa 34a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3428656 , fax. 94 3422417
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie
    ul. Wł. Andersa 34a 34a
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3428656, fax. 94 3422417
    REGON: 00000033600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi codziennego utrzymania czystości w siedzibach Prokuratur okręgu koszalińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi codziennego utrzymania czystości w siedzibach Prokuratur okręgu koszalińskiego, tj. w: Prokuraturze Okręgowej w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34a w Koszalinie, Prokuraturze Rejonowej w Białogardzie przy ul. Wł. Sikorskiego 30 w Białogardzie, Prokuraturze Rejonowej w Drawsku Pomorskim przy ul. Starogrodzkiej 20 w Drawsku Pomorskim, Prokuraturze Rejonowej w Kołobrzegu przy ul. Waryńskiego 8 w Kołobrzegu, Prokuraturze Rejonowej w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 107 w Koszalinie, Prokuraturze Rejonowej w Szczecinku przy ul. A. Mickiewicza 16 w Szczecinku, Prokuraturze Rejonowej w Sławnie przy ul. Powstańców Warszawskich 4 w Sławnie, Prokuraturze Rejonowej w Wałczu przy ul. Kościelnej 3 w Wałczu. Usługa sprzątania świadczona jest codziennie ( tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). W okresie zimowym, w przypadku opadów śniegu lub marznącego deszczu, usługa stałego utrzymania czystości chodników w stanie odśnieżonym i posypanym piachem świadczona jest codziennie ( również w święta i dni wolne od pracy). W ramach oferowanej ceny i w ramach wykonywanej usługi Wykonawca zabezpiecza niezbędne środki czystości oraz profesjonalny sprzęt. Środki czystości użyte do wykonania zamówienia będą preparatami ekologicznymi, ulegającymi biodegradacji, posiadającymi atesty - które Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed ich użyciem i każdorazowo przy zmianie środka. Nie dopuszcza się stosowania środków o nieprzyjemnym zapachu. Zabezpieczenie środków higienicznych w postaci papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła stoi po stronie Zamawiającego. W ramach świadczonej usługi utrzymania czystości Wykonawca nie będzie zobowiązywany do ich dostarczania Zamawiającemu. Wykonawca zabezpiecza niezbędne mu do wykonania usługi środki czystości oraz odświeżacze powietrza i kostki dezynfekujące w muszlach ustępowych. Raz na pół roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, Wykonawca wykona polimeryzację posadzek (wykładziny PCV, linoleum, posadzki kamienne, gresy). W czasie realizacji przedmiotu zamówienia w obiektach mogą być prowadzone prace remontowe. Wizji lokalnych budynków Prokuratur można dokonać po uprzednim ustaleniu terminów z osobą uprawioną do porozumiewania się z Wykonawcami. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Zmawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił (na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę) przy bezpośredniej realizacji zamówienia, co najmniej 8 pracowników będących osobami niepełnosprawnymi, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia powinno trwać przez okres realizacji umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu do wglądu umowę o pracę lub spółdzielczą umowę o pracę z osobą niepełnosprawną wraz z dokumentami potwierdzającymi niepełnosprawność tych osób. W przypadku zmian w zatrudnieniu, dokumentacja dotycząca zatrudniania i statusu winna być przedłożona do wyglądu w miesiącu, w którym wystąpiły zmiany w zatrudnieniu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu do wglądu raportów miesięcznych ZUS RCA za osoby niepełnosprawne zatrudnione bezpośrednio przy realizacji zamówienia, w sytuacji powtarzania się przypadków niezatrudniania przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych lub nie przedstawiania dowodów potwierdzających ich zatrudnienie wraz z dokumentami potwierdzającymi niepełnosprawność przez co najmniej dwa miesiące, Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym. Zatrudnienie wymaganych osób przez niepełny miesiąc będzie traktowane jako niespełnienie wymaganych warunków realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji zatrudnionego pracownika wykonującego usługę oraz prawo do oceny jego pracy włącznie ze składaniem wniosków o zmianę pracownika w trybie natychmiastowym, bez uzasadnienia. Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedłożenia polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że jest On ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100000 zł. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania ciągłości ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. W terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kolejne okresy obowiązywania, Wykonawca przedstawi kopię polisy Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach