Przetargi.pl
Usługi cięcia w koronach drzew oraz usunięcia zakrzewienia w pasie drogowym dróg wojewódzkich i powiatowych z podziałem na dwa zadania.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi cięcia w koronach drzew oraz usunięcia zakrzewienia w pasie drogowym dróg wojewódzkich i powiatowych z podziałem na dwa zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie cięć w koronach drzew przydrożnych w zakresie obejmującym usunięcie posuszu, gałęzi ograniczających pionową skrajnię drogową, gałęzi nadłamanych, zasłaniających tablice i tarcze drogowego oznakowania pionowego i ograniczających widoczność po wewnętrznej stronie łuków poziomych, w szacowanej ilości do 900szt., oraz usunięciu zakrzewienia gęstego - krzaczaste formy zadrzewienia liściastego w wieku do 10 lat, w szacowanej ilości do 7000,00m2, z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskanej masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją Miejsce realizacji zamówienia - drogi wojewódzkie utrzymywane na podstawie umowy powierniczej pomiędzy Starostwem Powiatowym w Rybniku i Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach (zadanie 1) i drogi powiatowe na terenie Powiatu Rybnickiego zarządzane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku (zadanie 2). Zestawienie ilości drzew do cięć w koronach opisano w formularzach cenowych oraz w wykazach dróg i mapie, stanowiących załączniki do SIWZ. Korony drzew powinny być cięte zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie przy cięciach w koronach drzew do usunięcia gałęzi suchych, chorych, nadłamanych i ocierających się między sobą oraz usunięcia odrostów przy pniach drzew. Ciecia gałęzi należy wykonać w ilości ograniczonej do niezbędnego minimum, a w przypadku konieczności silniejszego podcięcia gałęzi od strony jezdni (ponad 20 %) należy zrównoważyć masę od strony przeciwnej, przez przeprowadzenie częściowego rozluźnienia pozostałej części korony. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Zadanie nr 1 - obejmuje usługi polegające na wykonaniu cięć w koronach w szacowanej ilości do 400szt. drzew zlokalizowanych w pasie drogowym dróg wojewódzkich, oraz usunięcie zakrzewienia gęstego - krzaczaste formy zadrzewienia liściastego w wieku do 10 lat, w szacowanej ilości do 4000,00m2 , z jednoczesnym zrębkowanie pozyskaniem masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją, zgodnie z wykazem załącznika nr 10a do SIWZ. Należy przy tym wyjaśnić, że określone w dokumentacji ilości 400szt. i 4000,00m2 mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, według obiektywnych wskaźników. Rzeczywiste ilości drzew do przeprowadzenia cięć w koronach oraz ich lokalizacja, a także ilości zakrzewienia do usunięcia wraz z lokalizacją uzależnione będą od faktycznych potrzeb jakie wynikną w IV kwartale 2014roku. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących drzewa do cięć w koronach oraz krzewy do usunięcia. Zmiana ta będzie dotyczyła zakresu ujętego w formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ. Zadanie nr 2 - obejmuje usługi polegające na wykonaniu cięć w koronach w szacowanej ilości do 500szt. drzew zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych, oraz usunięcie zakrzewienia gęstego - krzaczaste formy zadrzewienia liściastego w wieku do 10 lat, w szacowanej ilości do 3000,00m2 , z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskanej masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją, zgodnie z wykazem załącznika nr 10b do SIWZ. Należy przy tym wyjaśnić, że określone w dokumentacji ilości 500szt. i 3000,00m2 mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Rzeczywiste ilości drzew do przeprowadzenia cięć w koronach oraz ich lokalizacja, a także ilości zakrzewienia do usunięcia wraz z lokalizacją uzależnione będą od faktycznych potrzeb jakie wynikną w IV kwartale 2014roku. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących drzewa do cięć w koronach oraz krzewy do usunięcia. Zmiana ta będzie dotyczyła zakresu ujętego w formularzu cenowym - załącznik nr 2b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1st Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 - 3 000,00 zł - dla zadania nr 2 - 3 000,00 zł w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj. a)w pieniądzu; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód złożenia wadium należy załączyć do oferty. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie ZDP. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 12. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 10. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt. 11 i 12 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10.Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach