Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni przydrożnej z podziałem na 2 zadania

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 32 4227479
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 32 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni przydrożnej z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usług utrzymania zieleni przydrożnej w pasie drogowym w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - Utrzymanie zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg wojewódzkich Zadanie 2 - Utrzymanie zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg powiatowych Zamówienie obejmuje wykonanie: 1.usunięcia drzew, w tym złomów i wywrotów, w szacowanej ilości 200szt. z jednoczesnym odkupieniem przez Wykonawcę pozyskanego drewna, frezowanie pni po wycince oraz zrębkowanie masy drzewnej pozyskanej z koron drzew wraz z transportem poza teren pasa drogowego, wraz z utylizacją. Ponadto usługa obejmuje usunięcie karpiny wraz z odwozem poza teren pasa drogowego i utylizacją w przypadku wywrotu drzewa. Zestawienie ilości drzew do usunięcia opisano w formularzach cenowych oraz w wykazach dróg i mapie, stanowiących załączniki do SIWZ. Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 20 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 10 cm poniżej poziomu gruntu - dotyczy drzew rosnących na innym terenie pasa drogowego niż pobocze. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi, zakupu drewna pozyskanego z wycinki oraz uporządkowania terenu. 2.cięć pielęgnacyjno-redukcyjnych w koronach drzew przydrożnych w zakresie usunięcia posuszu, gałęzi ograniczających pionową skrajnię drogową, gałęzi nadłamanych, zasłaniających tablice i tarcze drogowego oznakowania pionowego i ograniczających widoczność po wewnętrznej stronie łuków poziomych w szacowanej ilości do 600szt., oraz usunięciu zakrzewienia gęstego - krzaczaste formy zadrzewienia liściastego w wieku do 10 lat, w szacowanej ilości do 1600,00m2 , z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskaniem masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją. Zestawienie ilości drzew do cięć w koronach opisano w formularzach cenowych oraz w wykazach dróg i mapie, stanowiących załączniki do SIWZ. Korony drzew powinny być cięte zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie przy cięciach w koronach drzew do usunięcia gałęzi suchych, chorych, nadłamanych i ocierających się między sobą oraz usunięcia odrostów przy pniach drzew. Ciecia gałęzi należy wykonać w ilości ograniczonej do niezbędnego minimum, a w przypadku konieczności silniejszego podcięcia gałęzi od strony jezdni (ponad 20 %) należy zrównoważyć masę od strony przeciwnej przez przeprowadzenie częściowego rozluźnienia pozostałej części korony. 3.cięć korygujących (po wiatrołomach) w koronach drzew przydrożnych w zakresie usunięcia gałęzi nadłamanych, w szacowanej ilości 50szt., z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskaniem masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją, a ponadto oczyszczenie terenu z wyłamanych gałęzi i konarów. Zestawienie ilości drzew do cięć w koronach opisano w formularzach cenowych oraz w wykazach dróg i mapie, stanowiących załączniki do SIWZ. Korony drzew powinny być cięte zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie przy cięciach w koronach drzew do usunięcia gałęzi suchych, chorych, nadłamanych i ocierających się między sobą oraz usunięcia odrostów przy pniach drzew. 4.cięć żywopłotów miękkich i twardych (z trzech stron)w szacowanej ilości 2000m2 i przycięcia górnych części grup krzewów w szacowanej ilości 571m2 . Zestawienie ilości żywopłotów i krzewów do cięć w koronach opisano w formularzach cenowych oraz w wykazach dróg i mapie, stanowiących załączniki do SIWZ. Miejsce realizacji zamówienia - drogi wojewódzkie utrzymywane na podstawie umowy powierniczej pomiędzy Starostwem Powiatowym w Rybniku i Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach (zadanie 1) i drogi powiatowe na terenie Powiatu Rybnickiego zarządzane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku (zadanie 2). 4. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zadanie nr 1 obejmuje usługi polegające na wykonaniu w 2016roku: 1.wycięcia drzew zlokalizowanych w pasie drogowym dróg wojewódzkich, zgodnie z wykazem załącznika nr 10a do SIWZ, w szacowanej ilości 100szt. Ponadto usługa obejmuje frezowanie odziomków pni i zrębkowanie pozyskanej masy drzewnej, a także zakup od Zamawiającego pozyskanego drewna oraz usunięcie karpiny wraz z odwozem poza teren pasa drogowego i utylizacją w przypadku wywrotu drzewa. Należy przy tym wyjaśnić, że określona w dokumentacji ilość 100szt. ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość drzew do usunięcia oraz ich lokalizacja uzależniona będzie od potrzeb jakie wynikną w 2016roku w czasie bieżącej eksploatacji i po uzyskaniu wymaganych prawem zezwoleń. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących drzewa do usunięcia. Zmiana ta będzie dotyczyła zakresu ujętego w wykazie załącznika nr 2a do SIWZ. 2.Ustala się, że drewno z wycinki drzew Wykonawca odkupi za cenę netto zgodną z szacunkiem rzeczoznawcy + podatek VAT (zmiana stawki jest możliwa w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT zarówno w przypadku jej wzrostu jak i obniżenia) za 1 m3 pozyskanego drewna. Rzeczywista ilość możliwego do pozyskania materiału drzewnego zostanie wyszacowana na pniu przez rzeczoznawcę powołanego przez Zamawiającego. Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę za drewno na podstawie operatu rzeczoznawcy. Wykonawca wyrazi zgodę na potrącenie z kwoty faktury wystawionej Zamawiającemu należności za odkupione drewno. Terminy ważności decyzji - zezwoleń na usuniecie drzew, stanowiące nieprzekraczalne daty usunięcia drzew, Wykonawca musi wziąć pod uwagę w planowaniu harmonogramu wycinki drzew, w szczególności gdy są to terminy wcześniejsze niż ostateczna data realizacji zamówienia i muszą być bezwzględnie przestrzegane. Realizacja zleconego jednym zleceniem zakresu usług w ilości do 25szt. w terminie 14 dni (lub terminie skróconym, zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty ich protokolarnego zlecenia. 3.cięć w koronach w szacowanej ilości 300szt. drzew zlokalizowanych w pasie drogowym dróg wojewódzkich, oraz usunięcie zakrzewienia gęstego - krzaczaste formy zadrzewienia liściastego w wieku do 10 lat, w szacowanej ilości 800,00m2 , z jednoczesnym zrębkowanie pozyskaniem masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją, zgodnie z wykazem załącznika nr 10a do SIWZ. Należy przy tym wyjaśnić, że określone w dokumentacji ilości 300szt. i 800,00m2 mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, według obiektywnych wskaźników. Rzeczywiste ilości drzew do przeprowadzenia cięć w koronach oraz ich lokalizacja, a także ilości zakrzewienia do usunięcia wraz z lokalizacją uzależnione będą od faktycznych potrzeb jakie wynikną w 2016roku. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących drzewa do cięć w koronach oraz krzewy do usunięcia. Zmiana ta będzie dotyczyła zakresu ujętego w formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ. 4.cięć korygujących (po wiatrołomach) w koronach drzew przydrożnych w zakresie usunięcia gałęzi nadłamanych, w szacowanej ilości 50szt., z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskaniem masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją, a ponadto oczyszczenie terenu z wyłamanych gałęzi i konarów. Należy przy tym wyjaśnić, że określone w dokumentacji ilości 50szt. i 1ha mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, według obiektywnych wskaźników. Rzeczywiste ilości drzew do przeprowadzenia cięć w koronach oraz ich lokalizacja, a także ilości zakrzewienia do usunięcia wraz z lokalizacją uzależnione będą od faktycznych potrzeb jakie wyniknąć w przypadku wystąpienia w wyniku nieprzewidzianego i gwałtownego działania sił przyrody. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących drzewa do cięć w koronach. Zmiana ta będzie dotyczyła zakresu ujętego w formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ. 5.cięć żywopłotów miękkich i twardych (z trzech stron)w szacowanej ilości 2000m2 i przycięcia górnych części grup krzewów w szacowanej ilości 571m2 . Należy przy tym wyjaśnić, że określone w dokumentacji ilości 2000m2 i 571m2 mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, według obiektywnych wskaźników. Rzeczywiste ilości drzew do przeprowadzenia cięć oraz ich lokalizacja, uzależnione będą od faktycznych potrzeb jakie wyniknąć w przypadku wystąpienia w wyniku nieprzewidzianego i gwałtownego działania sił przyrody. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących żywopłoty i krzewy do cięć. Zmiana ta będzie dotyczyła zakresu ujętegow formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ. 6.Zebrane odpady wymienione w pkt.1-4 Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2013r. poz. 21) lub powierzyć tę czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. 7.Usługi związane z koszeniem traw i chwastów objęte postępowaniem mogą być wykonywane tylko przez Wykonawcę dysponującego wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego rodzaju pracach. Zadanie nr 2 obejmuje usługi polegające na wykonaniu w 2016roku : 1.wycięcia drzew zlokalizowanych w pasie drogowym niżej wymienionych dróg powiatowych, zgodnie z wykazem załącznika nr 10b do SIWZ, w szacowanej ilości 100szt. Ponadto usługa obejmuje frezowanie odziomków pni i zrębkowanie pozyskanej masy drzewnej, a także zakup od Zamawiającego pozyskanego drewna oraz usunięcie karpiny wraz z odwozem poza teren pasa drogowego i utylizacją w przypadku wywrotu drzewa. Należy przy tym wyjaśnić, że określona w dokumentacji ilość 100szt. ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość drzew do usunięcia oraz ich lokalizacja uzależniona będzie od potrzeb jakie wynikną w 2016roku w czasie bieżącej eksploatacji i po uzyskaniu wymaganych prawem zezwoleń. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących drzewa do usunięcia. Zmiana ta będzie dotyczyła zakresu ujętego w wykazie załącznika nr 2b do SIWZ. Ustala się, że drewno z wycinki drzew Wykonawca odkupi za cenę netto zgodną z szacunkiem rzeczoznawcy + podatek VAT (zmiana stawki jest możliwa w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT zarówno w przypadku jej wzrostu jak i obniżenia) za 1 m3 pozyskanego drewna. Rzeczywista ilość możliwego do pozyskania materiału drzewnego zostanie wyszacowana na pniu przez rzeczoznawcę powołanego przez Zamawiającego. Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę za drewno na podstawie operatu rzeczoznawcy. Wykonawca wyrazi zgodę na potrącenie z kwoty faktury wystawionej Zamawiającemu należności za odkupione drewno. Terminy ważności decyzji - zezwoleń na usuniecie drzew, stanowiące nieprzekraczalne daty usunięcia drzew, Wykonawca musi wziąć pod uwagę w planowaniu harmonogramu wycinki drzew, w szczególności gdy są to terminy wcześniejsze niż ostateczna data realizacji zamówienia i muszą być bezwzględnie przestrzegane.Realizacja zleconego jednym zleceniem zakresu usług w ilości do 25szt. w terminie 14 dni (lub terminie skróconym, zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty ich protokolarnego zlecenia. 8.cięć w koronach w szacowanej ilości 300szt. drzew zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych, oraz usunięcie zakrzewienia gęstego - krzaczaste formy zadrzewienia liściastego w wieku do 10 lat, w szacowanej ilości 800,00m2 , z jednoczesnym zrębkowanie pozyskaniem masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją, zgodnie z wykazem załącznika nr 10b do SIWZ. Należy przy tym wyjaśnić, że określone w dokumentacji ilości 300szt. i 800,00m2 mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, według obiektywnych wskaźników. Rzeczywiste ilości drzew do przeprowadzenia cięć w koronach oraz ich lokalizacja, a także ilości zakrzewienia do usunięcia wraz z lokalizacją uzależnione będą od faktycznych potrzeb jakie wynikną w 2016roku. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących drzewa do cięć w koronach oraz krzewy do usunięcia. Zmiana ta będzie dotyczyła zakresu ujętego w formularzu cenowym - załącznik nr 2b do SIWZ. 9.cięć korygujących (po wiatrołomach) w koronach drzew przydrożnych w zakresie usunięcia gałęzi nadłamanych,w szacowanej ilości 50szt., z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskaniem masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją, a ponadto oczyszczenie terenu z wyłamanych gałęzi i konarów. Należy przy tym wyjaśnić, że określone w dokumentacji ilości 50szt. i 1ha mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, według obiektywnych wskaźników. Rzeczywiste ilości drzew do przeprowadzenia cięć w koronach oraz ich lokalizacja, uzależnione będą od faktycznych potrzeb jakie wyniknąć w przypadku wystąpienia w wyniku nieprzewidzianego i gwałtownego działania sił przyrody. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących drzewa do cięć w koronach. Zmiana ta będzie dotyczyła zakresu ujętego w formularzu cenowym - załącznik nr 2b do SIWZ. 10. Zebrane odpady wymienione w pkt.1-3 Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2013r. poz. 21) lub powierzyć tę czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. 11.Usługi związane z utrzymaniem zieleni w pasie drogowym objęte postępowaniem mogą być wykonywane tylko przez Wykonawcę dysponującego wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego rodzaju pracach. W obydwóch zadaniach Wykonawca: 1.zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem; 2.jest odpowiedzialny za zabezpieczenie przejezdności wraz z regulacją ruchu (opracuje na własny koszt dokumentację tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót i uzgodni ją z właściwymi organami); 3.powiadomi o utrudnieniach właścicieli posesji przyległych do terenu prowadzenia robót; 4.jest odpowiedzialny za zabezpieczenie przed zniszczeniem ogrodzeń, budynków, itp.; 5.jest odpowiedzialny za ewentualne wyłączenie, zabezpieczenia przed uszkodzeniem linii napowietrznych (w tym stosowne uzgodnienia); 6.jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych umową; 7.pokrywa ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzenia robót; 8.wykona roboty przy bezwzględnym zachowaniu zasad BHP przy wycince drzew z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 - 3000,00 zł - dla zadania nr 2 - 2800,00 zł w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj. a)w pieniądzu; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)w gwarancjach bankowych; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód złożenia wadium należy załączyć do oferty. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie ZDP. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 12. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 10. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt. 11 i 12 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10.Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin I rozumiany jako czas wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach