Przetargi.pl
USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY OBIEKTU PL WAT SPZOZ I TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH DO BANKU W OKRESIE 3 LAT

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY OBIEKTU PL WAT SPZOZ I TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH DO BANKU W OKRESIE 3 LAT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia, który będzie realizowany w okresie 3 lat został podzielony na 2 zadania: Zadanie I: Całodobowa ochrona obiektu PL WAT SPZOZ; Zadanie II: Transport wartości pieniężnych do banku. 2. Oferty można składać na całość zamówienia lub wybrane zadanie. ZADANIE I: Całodobowa ochrona obiektu PL WAT SPZOZ 1. Całodobowa ochrona obiektu PL WAT będzie obejmowała świadczenie usług ochrony polegających na: a. stałej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia, b. realizowaniu innych obowiązków, wymienionych w ust. 2 i ust. 3. Przedmiot umowy Wykonawca wykona zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 2. Dodatkowy zakres obowiązków pracownika ochrony, powinien być wliczony w wycenę oferty; do dodatkowego zakresu obowiązków należy: 1. skuteczne reagowanie w przypadku powstania: pożaru, zalania i innych zdarzeń losowych, mogących narazić Zamawiającego na straty materialne; 2. w przypadku powstania zdarzeń wymienionych w pkt. 1, pracownik ochrony ma postępować zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa ppoż. lub procedurą działania w przypadku zalania i innych zdarzeń losowych, opracowanych dla obiektu Zamawiającego; 3. interweniowanie w przypadku parkowania samochodów w miejscach do tego niedozwolonych na terenie okalającym siedzibę Przychodni; 4. prowadzenie Książki ochrony obiektu, zawierającej terminy dyżurów wraz z opisem przebiegu ochrony; w przypadku powstania zdarzeń, wymienionych w pkt. 1, 2 i 3, pracownik ochrony zobowiązany jest do niezwłocznego powiadamiania wyznaczonego pracownika Zamawiającego; 5. udzielanie odpowiedzi na pytania oraz niezbędnej informacji pracownikom PL WAT i pacjentom w zakresie nienaruszającym bezpieczeństwa obiektu; 6. natychmiastowe reagowanie oraz powiadamianie Zamawiającego o wszelkich spostrzeżeniach wpływających na bezpieczeństwo chronionego obiektu wraz z propozycjami rozwiązania problemów; 7. wydawanie, przyjmowanie kluczy do pomieszczeń PL WAT SP ZOZ, uprawnionym osobom, zgodnym z wykazem sporządzonym i aktualizowanym przez Zamawiającego oraz nadzorowanie książki wydawania kluczy osobom pobierającym klucze. 3. Zamawiający dopuszcza posiłkowanie się przez Wykonawcę w ochronie mienia systemami zabezpieczenia antywłamaniowego i przeciwpożarowego zainstalowanymi w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ. 4. Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ posiada następujące zabezpieczenia: Kasa : monitorowanie kamerą, system alarmowy z czujką ruchu; Pediatria,zlokalizowana na parterze budynku: system alarmowy z czujką ruchu; Segment E I p.: system przeciwpożarowy. 5. Od Wykonawcy będzie wymagana koncesja MSWiA na usługi ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: Stałej lub doraźnej, Polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 6. Wykonawca zagwarantuje: świadczenie usług przez wyszkolonych pracowników z licencją oraz bez licencji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, nazwanej dalej Ustawą oraz innymi przepisami prawa, obowiązującymi w tym zakresie, a w tym: 1. umundurowanie i właściwe wyposażenie pracowników, w tym w bezprzewodowe środki łączności; 2. poprzedzenie przejęcia obiektu Przychodni Lekarskiej WAT do ochrony, oględzinami uwzględniającymi jego specyfikę, w celu zabezpieczenia właściwej organizacji pracy swoich pracowników i wzmocnienia ich bezpieczeństwa,w sytuacjach wyjątkowych, tego wymagających; 3. zainstalowanie na własny koszt i wdrożenie do użytkowania systemu dozoru obchodów na zewnątrz budynku Przychodni w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym; 4. przedkładanie 1 raz w miesiącu pełnego wykazu z poprzedniego miesiąca, dokonanych obchodów patrolowych obiektu Przychodni Lekarskiej WAT w formie elektronicznej; 7. Usługi ochrony mają być świadczone przez cała dobę, we wszystkie dni w roku, zarówno w dni pracy Przychodni, jak i w dni wolne od pracy dla ogółu pracowników Przychodni. 8. Usługi ochrony będą świadczone: W dni pracy Przychodni : Jeden pracownik ochrony z licencją w godzinach 8:00 -20:00; 12 godzin plus dodatkowo drugi pracownik ochrony bez licencji w godzinach 17:00-22:00; 5 godzin. Praca drugiego pracownika ochrony zazębia się o godziny pracy pracowników z licencją i bez licencji. Jeden pracownik ochrony bez licencji w godzinach 20:00-8:00; 12 godzin, co łącznie dla każdej doby dnia roboczego wynosi 29 godzin, w tym czas pracy pracownika z licencją wynosi 12 godzin, a czas pracy 2 pracowników bez licencji wynosi łącznie 17 godzin. W dni wolne od pracy dla ogółu pracowników: po jednym pracowniku ochrony bez licencji przez całą dobę,w systemie zmianowym 12-godzinnym, w godzinach 8:00- 8:00; 24 roboczogodziny. 9. Zamawiający dla celów przetargowych, po zapoznaniu się z kalendarzami na lata 2013-2015 dla ułatwienia obliczenia ceny oferty dla 36 miesięcy; przyjął następujące dane: Całkowita ilość roboczogodzi w ciągu 3 lat wynosi 30 045, w tym 9 036 dla pracowników z licencją i 21 009 dla pracowników bez licencji. 10. Wykonawca w ofercie zostanie zobowiązany do podania jednostkowej ceny wynagrodzenia netto i brutto za 1 roboczogodzinę dla pracownika z licencją i bez licencji i do obliczenia na tej podstawie ceny oferty, mnożąc przez przeliczoną przez Zamawiającego ilość roboczogodzin w okresie umowy. 11. Jeżeli termin obowiązywania umowy nie pokrywałby się z zakładaną przez Zamawiającego datą, sposób obliczenia ceny oferty nie ulegnie zmianie. 12. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków ochrony osób lub mienia, będzie skutkowało pociągnięciem Wykonawcy do odpowiedzialności karnej i materialnej. 13. Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy, w porozumieniu z Wykonawcą zastrzega sobie prawo dokonywania zmian rozkładu godzin pełnienia służby przez pracowników ochrony, z licencją i bez licencji, łącznie z możliwością zwiększenia wymaganego czasu pełnienia służby przez pracowników ochrony, z zastrzeżeniem, że nie wpłynie to na podaną w ofercie wycenę 1 roboczogodziny dla pracownika z licencją i bez licencji, a rozliczenie nastąpi zgodnie z faktyczną ilością godzin pełnionych dyżurów. 14. Zamawiający zastrzega, że podane w ofercie stawki wynagrodzenia za świadczone usługi ochrony w różnych godzinach doby w dni pracy i w dni ustawowo wolne od pracy, pozostaną niezmienne przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. 15. Po upływie wymienionych 12 miesięcy Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany stawek wynagrodzenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 16. Podstawę zmiany stawek wynagrodzenia, po upływie każdych kolejnych 12 miesięcy obowiązywania umowy, stanowić mogą tylko następujące okoliczności: a. wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, ogłaszany przez GUS za okres poprzedniego roku; b. wzrost minimalnego wynagrodzenia w stosunku do poprzedniego roku kalendarzowego, licząc okresy pełnych lat od dnia zawarcia umowy; c. zmiana stawki podatku VAT; 17. Zmiana wynagrodzenia będzie przedmiotem negocjacji, na umotywowany wniosek Wykonawcy, przedłożony Zamawiającemu na 30 dni przed planowaną zmianą wysokości stawek wynagrodzenia. 18. Kolejna zmiana wynagrodzenia może być przedmiotem negocjacji po następnym 12-miesięcznym okresie. 19. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionego lub rażąco wysokiego wzrostu oczekiwanego przez Wykonawcę wynagrodzenia, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy, bez prawa Wykonawcy do naliczania kar umownych. 20. Zamawiający na czas realizacji umowy przekaże protokólarnie pomieszczenia z przeznaczeniem na dyżurkę dla pracowników ochrony. 21. Wykonawca będzie zobowiązany do zapoznania swoich pracowników ochrony, oddelegowanych do pracy w obiekcie Zamawiającego z instrukcją bezpieczeństwa ppoż. lub procedurą działania w przypadku zalania i innych zdarzeń losowych, opracowanych dla obiektu Zamawiającego; 22. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych udziałem w postępowaniu w zakresie Zadania 1, w okresie od daty publikacji ogłoszenia do 3 dni przed terminem złożenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, do zapoznania się z obiektem PL WAT SP ZOZ, w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty: tel. 22 683-82-22; p. T. Lusawa. 23. Warunki współpracy i zobowiązania Stron szczegółowo opisane są w projekcie umowy - Zał. Nr 6 do SIWZ. ZADANIE II: Transport wartości pieniężnych do banku 1. Wartości pieniężne transportowane z kasy Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ nie będą przekraczały 0,2 jednostki obliczeniowej. 2. Wartości pieniężne będące przedmiotem transportu powinny być opakowane w bezpieczną kopertę lub inny przedmiot o podobnym zastosowaniu, zapewniający należytą ochronę przed zniszczeniem. 3. Wykonawca powinien umożliwić zamawiającemu zakup właściwego opakowania do przewożonych pieniędzy. 4. Wykonywanie usługi transportu INKASA środkiem transportu Wykonawcy, opakowanych środków pieniężnych będzie odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r., zmienionym dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne; Dz. U. z 2010 r., Nr 166, poz. 1128; oraz zmiana Dz. U. 2012 r. poz. 1262. 5. INKASO będzie wykonywane tylko w dni powszednie na trasie pomiędzy: Przychodnią Lekarską WAT 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2 a wrzutnią bankową Banku PKO SA Warszawa, ul. Górczewska 137. 6. Przedmiot INKASA zostanie zdeponowany poprzez wpłatę do banku lub depozyt do trezora. 7. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za zgodność deklarowanych, na bezpiecznych kopertach kwot z dokumentami kasowymi i bankowymi. 8. Od momentu przyjęcia bezpiecznej koperty Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność na zasadzie winy za jej zniszczenie, utratę lub zagarnięcie do momentu wpływu środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego. 9. Ilość konwojów w ciągu miesiąca określa Zamawiający. Średnia ilość konwojów przewidywana przez Zamawiającego wynosi 6 razy w miesiącu, co stanowi w okresie 3-letniej umowy łącznie 216 razy. 10. Wykonawca w ofercie zostanie zobowiązany do podania jednostkowej ceny wynagrodzenia netto i brutto za 1 transport wartości pieniężnych, a obliczenie wartości oferty będzie wynikało z przemnożenia ceny jednostkowej przez 216 razy. 11. Potrzebę wykonania transportu pieniędzy lub zmianę jego terminu Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem drogą elektroniczną na podany adres e-mail. 12. Podstawę zmiany stawek wynagrodzenia, po upływie każdych kolejnych 12 miesięcy obowiązywania umowy, stanowić mogą tylko następujące okoliczności: 1) wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, ogłaszany przez GUS za okres poprzedniego roku; 2) wzrost minimalnego wynagrodzenia w stosunku do poprzedniego roku kalendarzowego, licząc okresy pełnych lat od dnia zawarcia umowy; 3) zmiana stawki podatku VAT; 14. Zmiana wynagrodzenia będzie przedmiotem negocjacji, na umotywowany wniosek Wykonawcy, przedłożony Zamawiającemu na 30 dni przed planowaną zmianą wysokości stawek wynagrodzenia. 15. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych udziałem w postępowaniu w zakresie Zadania 2 w terminie do 3 dni przed terminem złożenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, do zapoznania się z miejscem odbioru pieniędzy w PL WAT SP ZOZ, w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty: tel. 22 683-82-22; p. T. Lusawa. 16. Warunki współpracy i zobowiązania Stron szczegółowo opisane są w projekcie umowy - Zał. Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu dla zadania I: Całodobowa ochrona obiektu PL WAT SPZOZ wymaga przed upływem terminu składania ofert wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 P LN. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124020341111000003079487 z dopiskiem Wadium na usługi ochrony zadanie 1. 4. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie włożony do koperty, zawierającej ofertę wraz z dokumentami. Brak potwierdzenia dokonania wpłaty, będzie skutkował odrzuceniem oferty. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi: 1) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji; 2) odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji; 3) zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium, Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez protestu gwaranta, poręczyciela; 4) być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta, poręczyciela;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach