Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. + 48 25 752 24 46 , fax. +48 25 752 24 46
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim
    ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56 56
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. + 48 25 752 24 46, fax. +48 25 752 24 46
    REGON: 00065661100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres czynności w kompleksowej usłudze ochrony : 1.1. Ochrona fizyczna obiektu AQUAPARK z lodowiskiem MOSiR przy ul. Wyszyńskiego 56 w Mińsku Mazowieckim, przy następujących założeniach: - ochrona codzienna (również dni, w których obiekt jest nieczynny dla klientów), 1 osoba, w systemie 24 godziny na dobę, w okresie 01.01.2013 r. godz. 00:00 - 31.12.2013 r. godz. 24:00, a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi - 8 760 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt. a jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2. Ochrona fizyczna obiektu STADION MOSiR przy ul. Sportowej 1 w Mińsku Mazowieckim, przy następujących założeniach: - ochrona conocna (w roku 2013 - 365 razy, również dni, w których obiekt jest nieczynny dla klientów), 1 osoba, w godzinach od 20:15 do 6:15, w okresie 01.01.2013 r. godz. 00:00 - 31.12.2013 r. godz. 24:00, a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi - 3 650 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt. a jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.3. Monitoring (ochrona interwencyjna) - grupa interwencyjna min. 2 osoby, dojeżdżająca na miejsce zdarzenia w czasie krótszym niż 10 (dziesięć) minut po uruchomieniu systemu antynapadowego obiektu, w okresie 01.01.2013 r. godz. 00:00 - 31.12.2013 r. godz. 24:00. Dotyczy obiektów AQUAPARK MOSiR przy ul. Wyszyńskiego 56 oraz STADION MOSiR przy ul. Sportowej 1, oba w Mińsku Mazowieckim. a) Zamawiający posiada w obiekcie AQUAPARK sprawny technicznie system antynapadowy, b) Zamawiający dopuszcza podłączenie systemu przywoławczego do systemu antynapadowego lub zastosowanie innych, skutecznych metod przywoławczych, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego użycia (aktywacji) systemu antynapadowego w miesiącu rozliczeniowym w celach szkoleniowych lub sprawdzenia skuteczności ochrony, d) Wykonawca podając zryczałtowaną cenę ofertową za miesiąc monitoringu (ochrony interwencyjnej) musi wliczyć dwa wyjazdy na tzw. nieuzasadnione i nieodwołane interwencje wymienione w ppkt c), e) Trzecia i każda następna tzw. nieuzasadniona i nieodwołana interwencja poprzez aktywację systemu antynapadowego będzie sukcesywnie rozliczana w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość zdarzeń oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, f) Szacunkowe wystąpienie ilości zdarzeń na obiektach, o których mowa w ppkt e) w okresie realizacji umowy (w okresie 01.01.2013 r. godz. 00:00 - 31.12.2013 r. godz. 24:00) założono na poziomie - 10 zdarzeń, g) Ilość zdarzeń określonych w ppkt. f) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.4. Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów (czeki, weksle itp.) w okresie 01.01.2013 r. godz. 00:00 - 31.12.2013 r. godz. 24:00 z wyłączeniem sobót, niedziel, dni wolnych od pracy i przerwy technologicznej - zdarzenie 1 raz na dobę o określonej z Zamawiającym godzinie, przy następujących założeniach: - użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, - konwój minimum 2 osobowy, w tym z 1 pracownikiem uzbrojonym w broń palną (z odpowiednimi uprawnieniami), - wyjazdy z kasjerem MOSiR, - trasa: wyjazd: kasa główna basenu miejskiego w Mińsku Mazowieckim przy ul. Wyszyńskiego 56; przyjazd: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim przy ul. Piłsudskiego 6 i powrót Założenia: Obiekt czynny całorocznie, 7 dni w tygodniu, w roku 2013 z poniższymi wyjątkami: 1) 1 stycznia (niedziela) - Nowy Rok 2) 31 marca (niedziela) - Wielkanoc 3) 1 kwietnia (poniedziałek) - Poniedziałek Wielkanocny 4) 30 maja (czwartek) - Boże Ciało 5) od 2 do 15 września - Przerwa Techniczna 6) 1 listopada (piątek) - Wszystkich Świętych 7) 25 grudnia (środa) - Boże Narodzenie (I dzień) 8) 26 grudnia (czwartek) - Boże Narodzenie (II dzień) a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości konwojów w okresie realizacji umowy wynosi - 244 zdarzenia, b) Ilość zdarzeń określonych w ppkt. a jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) Kasjer będzie odbierany przez pracowników Wykonawcy wskazanych w wykazie pracowników grupy konwojującej dostarczony przez Wykonawcę i potwierdzony przez Zamawiającego uprawniającym ich do wykonania transportu wartości pieniężnych; d) Podstawą rozliczenia będzie zestawienie wykonanych konwojów na rzecz Zamawiającego potwierdzone przez osobę konwojowaną ze strony Zamawiającego i konwojenta ze strony Wykonawcy, e) W przypadku zamiany pracownika Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem usługi powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, podając do wiadomości jego dane personalne poprzez uzupełnienie wykazu pracowników grupy konwojującej. UWAGI DO ZADAŃ Z PKT. 1.1; 1.2; 1.3 i 1.4 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, 2. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, 3. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń ochrony oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, 4. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony, 5. Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby posiadające kwalifikacje pracownika ochrony, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie (wymagana minimum licencja pracownika ochrony I stopnia), będące sprawne psychofizycznie, niekarane (wymagane zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego). 2. Zakres obowiązków w kompleksowej usłudze ochrony : 2.1. Ochrona fizyczna obiektów AQUAPARK MOSiR przy ul. Wyszyńskiego 56 i STADION MOSiR przy ul Sportowej 1 w Mińsku Mazowieckim. a) przestrzeganie procedur postępowań ochrony przy interwencjach związanych ze zdarzeniami na parkingu, zdarzeniami przy stoisku kasowym, zdarzeniami pożaru, zdarzeniami ogólnymi (np. klient pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, klient nieprzestrzegający regulaminów obiektów) b) prowadzenie zeszytu służby przechowywanego w pomieszczeniu służbowym obiektu (100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń, z ponumerowanymi stronami, pieczęcią firmową na każdej stronie, każda strona powinna stanowić jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące, ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, imię i nazwisko pełniącego dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po wypełnieniu całego zeszytu służby należy go przekazać Zamawiającemu i założyć kolejny tom zeszytu służby, jak wyżej), c) znajomość regulaminów obiektów i regulaminów korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie obiektów oraz instrukcji pożarowej, d) kontrola działania systemu monitoringu na terenie obiektu (rejestrator wraz z monitorem znajduje się w pomieszczeniu służbowym), e) dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniu służbowym, f) prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, g) zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren obiektów, h) nie wpuszczanie na teren obiektów osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, i) wyprowadzanie z terenu obiektów osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, j) udzielanie pomocy pracownikom MOSiR obsługującym punkt kasowy na terenie obiektu na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami (problem będzie uznany za rozwiązany przez Zamawiającego w przypadku zapłaty przez klienta lub spisanie jego danych przez wezwany patrol Policji), k) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych szkód lub nieprawidłowości zagrażających życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, l) natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, m) w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, n) podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, o) z chwila zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego - zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, p) w przypadkach zwiększenia natężenia ruchu klientów - kierowanie ruchem klientów w okolicy wejść oraz zwracanie uwagi na zmianę obuwia przez klientów, jeśli wymaga tego regulamin korzystania z obiektu, q) przed zamknięciem obiektu sprawdzenie, czy wszyscy klienci (użytkownicy) opuścili teren, czy działa system monitoringu, czy zgadza się stan wyposażenia pomieszczenia służbowego (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby). 2.2. Monitoring (ochrona interwencyjna): a) przysłanie grupy interwencyjnej (min. 2 osoby) po włączeniu się systemu antynapadowego obiektu, b) czas reakcji pomiędzy uruchomieniem systemu antynapadowego a przyjazdem grupy interwencyjnej musi być minimalizowany i krótszy niż 10 (dziesięć) minut, c) odnotowywanie zdarzeń interwencyjnych w zeszycie służby (ochrony). 2.3. Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów przez konwój uzbrojony: a) każdorazowo potwierdzenie w rejestrze Zamawiającego przejęcia kasjera MOSiR, b) transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu, c) konwojowanie na trasie: z kasy głównej basenu miejskiego w Mińsku Mazowieckim przy ul. Wyszyńskiego 56 do Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim przy ul. Piłsudskiego 6 i powrót, WSPÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW DO PKT. 2.1; 2.2 i 2.3 a) zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. telefony komórkowe, krótkofalówki i.t.p.). b) wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, c) wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, d) wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie obiektów zarówno w dzień, jak i w nocy, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony) oraz potwierdzenia przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po zakończeniu każdego miesiąca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.minskmaz.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach