Przetargi.pl
Usługi - Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków Sądu Okręgowego w Częstochowie

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 57157600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi - Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków Sądu Okręgowego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że kluczową częścią zamówienia, zastrzeżoną do wykonania siłami własnymi, bez udziału podwykonawców lub dalszych podwykonawców, są usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców, z zastrzeżeniem ust 2., w zakresie pozostałego zakresu zamówienia tj.: 3.1. Obsługa stanowiska centrali telefonicznej; 3.2. Monitorowanie systemów p.poż. oraz systemów włamaniowych drogą radiową i telefoniczną w budynkach Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania w Dokumencie zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) zakresu zamówienia, który zamierza im powierzyć, podania nazw firm podwykonawców oraz danych kontaktowych. Szczegóły dotyczące podwykonawców zawierają zapisy rozdziału III. ust. 3 SIWZ w niniejszym postępowaniu. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób, wykonujących czynności w ramach realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Wymaganym jest: 4.1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: 1) minimum 10 osób skierowanych do świadczenia pracy na stanowiskach ochrony w budynkach Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8; do grupy tych osób NIE wlicza się osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę na stanowisku obsługi centrali; 2) osoby skierowanej do świadczenia pracy na stanowisku obsługi centrali telefonicznej. UWAGA!!! Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę stanowi kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu, w podziale na podkryteria: . Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę KLo Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, waga podkryterium – 80% Polo Min. 10 osób – Maksymalna oceniana liczba osób – 15 20% Osoba niepełnosprawna zatrudniona na podstawie umowy o pracę, waga podkryterium – 20% Pon W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Dokumencie zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) poniższych informacji: - liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (minimum 10 osób – maksymalna oceniana liczba osób to 15) (do grupy tych osób NIE wlicza się osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę na stanowisku obsługi centrali) - zatrudnienie osoby niepełnosprawnej na stanowisku obsługi centrali telefonicznej – TAK / NIE 4.2. W związku z powyższym Wykonawca, w odniesieniu do pracowników, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zobowiązany będzie, przed przystąpieniem do realizacji usług, do przedstawienia Kierownikowi Oddziału Gospodarczego Sądu Okręgowego, kopii umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich (ZUS-ZUA), potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich (ZUS-ZUA), potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Bez spełnienia tych wymogów osoby te nie zostaną dopuszczone przez Zamawiającego do wykonywania swoich czynności, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 4.3. Nieprzedłożenie w terminie przez Wykonawcę kopii umów o pracę w odniesieniu do pracowników skierowanych do wykonywania pracy będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 4.4. Wykonawca zobowiązany będzie do skierowania do wykonywania pracy osób, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 4.5. O każdej zmianie personalnej osób, realizujących usługi w ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego, a dopuszczenie nowej osoby do świadczenia usługi będzie możliwe dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego, w szczególności po przedłożeniu Zamawiającemu nowych umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich, potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. 4.6. Zamawiającemu, w każdym momencie realizacji umowy, przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę, w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników na podstawie umów o pracę. Kontrola dopuszcza wymóg przedłożenia do wglądu dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale oraz oryginalnych dokumentów, potwierdzających zgłoszenie pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określa projekt umowy, zamieszczony w rozdziale IV ust. 12 niniejszej SIWZ. 5. KOD CPV 79710000-4 Usługi ochroniarskie 6. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. 7. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od godz. 12:00 dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od godz. 12:00 dnia 31 grudnia 2016r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w ostatecznym terminie (dzień i godzina), wyznaczonym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 85 1130 1017 0021 1000 4490 0004 – Sumy depozytowe Minister Finansów – Sąd Okręgowy w Częstochowie; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8. Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 5 (a) niniejszego rozdziału SIWZ. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie – Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 10 000,00 złotych; 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: IR-260-09.2016 pn.: „Usługi – Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków Sądu Okręgowego w Częstochowie”; 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy – Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.”; 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.” 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. UWAGA!!! Zamawiający nie dopuszcza innych zapisów w treści gwarancji lub poręczeń (niż wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane), w tym zapisów dotyczących pośrednictwa banku w przypadku konieczności wypłaty należności, które mogłyby utrudnić Zamawiającemu realizację swoich praw do zatrzymania wadium, wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach