Przetargi.pl
Usługę utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarno – epidemiologicznego w placówkach SZPZLO Warszawa - Mokotów

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-513 Warszawa, Madalińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 541-72-70, , fax. (22) 856-97-45
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Mokotów
    Madalińskiego 13
    02-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 541-72-70, , fax. (22) 856-97-45
    REGON: 00098582300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmokotow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarno – epidemiologicznego w placówkach SZPZLO Warszawa - Mokotów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest: Usługa utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarno – epidemiologicznego w placówkach SZPZLO Warszawa - Mokotów 2) Usługa obejmuje 14 placówek wchodzących w skład SZPZLO Warszawa-Mokotów o łącznej powierzchni wewnętrznej 14 250 m² i 13 917 m² powierzchni zewnętrznej. 3) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zmówienia (OPZ) został określony w: a) OPZ Ogólne warunki utrzymania czystości w placówkach Zamawiającego - Zał. nr 4 do SIWZ b) OPZ Opis placówek i wymagań dotyczących prawidłowego utrzymania czystości wraz z wyceną - Zał. nr 4a do SIWZ (do wypełnienia przez Wykonawcę) a) OPZ Wykaz środków czystości - Zał. nr 4b do SIWZ (do wypełnienia przez Wykonawcę) b) OPZ Wymagania wobec personelu Wykonawcy - Zał. nr 4c do SIWZ 4) Wspólny słownik zamówień CPV: 90.90.00.00-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 5) Termin i miejsce realizacji zamówienia: 1) Termin realizacji zamówienia - 3 miesiące 2) Wykonawca będzie realizował usługę na własny koszt i na własną odpowiedzialność w placówkach wchodzących w skład organizacyjny SZPZLO Warszawa Mokotów. 6) Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy wraz załącznikami stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne potrzebne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego opisem tj. w szczególności odpowiednie środki czystości zgodnie z Załącznikiem nr 4b do SIWZ oraz odpowiednie narzędzia i urządzenia techniczne spełniające minimalne wymagania Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale VI Opisu przedmiotu zamówienia – Ogólne warunki utrzymania czystości w placówkach Zamawiającego - stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, a także inne materiały, sprzęt i urządzenia, których Zamawiający nie wyspecyfikował w opisie zamówienia, a są niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego I O/ w Warszawie z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 7, 00-955 Warszawa na NR KONTA: 55 1130 1017 0020 0773 1220 0008 z dopiskiem w tytule przelewu: wadium, SZP.26.1.20.2019, Usługa utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarno – epidemiologicznego w placówkach SZPZLO Warszawa – Mokotów 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, należy załączyć do oferty w oryginale w sposób tożsamy jak ofertę – zaleca się wniesienie dowodu zapłaty wadium w formie pieniężnej jako odrębny plik. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2a do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) Pełnomocnictwo Wykonawcy dla osoby występującej w jego imieniu wraz z zakresem umocowanych czynności – oryginał (jeżeli dotyczy). 5) W celu oceny oferty należy dołączyć do oferty dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego: a) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ – oryginał. b) Załącznik nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Ogólne warunki utrzymania czystości w placówkach Zamawiającego c) Załącznik nr 4a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Opis placówek i wymagań dotyczących prawidłowego utrzymania czystości wraz z wyceną d) Załącznik nr 4b do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Wykaz środków czystości e) Załącznik nr 4c do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Wymagania wobec personelu Wykonawcy f) Załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz wykonanych usług g) Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy h) Dowód wniesienia wadium i) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (wraz z zakresem umocowanych czynności), jeśli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji w KRS/CEIDG. Pełnomocnictwo składa się w oryginale w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub elektronicznej „kopii za zgodność z oryginałem” poświadczonej przez notariusza. j) Wykaz podwykonawców (jeśli dotyczy) k) Zobowiązanie lub inny dokument podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się wykonawca (jeśli dotyczy) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału); Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach