Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2

Centrum Sportu i Kultury w Garwolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu i Kultury w Garwolinie
    Żwirki i Wigury 16
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    REGON: 000285451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csik.garwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektu sportowo-rekreacyjnego Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikiem pn.: „Zakres prac i wykaz pomieszczeń”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Zamawiający wymaga, aby oferta zabezpieczona była wadium wwysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)zasady oraz formy wniesienia wadium określa swz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;4) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga by na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca wykazał że:4.1) w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie usługę odpowiadającą swym charakterem przedmiotowi zamówienia. W złożonych dokumentach Wykonawca musi wykazać, że w wymaganym okresie wykonał należycie lubwykonuje należycie ciągle minimum 1 pracę polegającą na całorocznej (za całoroczną usługę Zamawiający uznaje usługę świadczoną w sposób ciągły, nieprzerwany przez okres co najmniej dwunastu miesięcy /12 miesiącom odpowiada 360 dni kalendarzowych/) usłudze kompleksowego utrzymania czystości na obiektach basenowych o powierzchni sumarycznejluster wody powyżej 400m2 z basenem sportowy o długości min. 25m, brodzikami, jacuzzi, i atrakcjami wodnymi wraz z pełnym zapleczem o wartości umowy co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych ).4.2) dysponują lub będą dysponować do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia:• 1 osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika personelu sprzątającego przeszkoloną z zakresu zasad eksploatacji basenów oraz wymagań sanitarnych i przeciw epidemiologicznych obowiązujących na basenach• 1 osobą, która pełniła będzie funkcję zastępcy kierownika personelu sprzątającego przeszkoloną z zakresu zasad eksploatacji basenów oraz wymagań sanitarnych i przeciw epidemiologicznych obowiązujących na basenach4.3) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej:• 2 szt. - podwodny odkurzacz basenowy do sprzątania powierzchni poziomych i pionowych płaszczyzn niecki basenowej,• 2 szt. - kombajn sprzątający o zasileniu akumulatorowym bezpiecznym,• 1 szt. - maszyna dyskowa do czyszczenia powierzchni poziomych,• 1 szt. - myjka ciśnieniowa,• 1 szt. – odkurzacz wodny• 1 szt. - myjka ciśnieniowa do odkażania wysokimi temperaturami,• 1 szt. - agregat pary do dezynfekcji,• 1 szt. - maszyna szorująca dwubiegowa z wytwornicą piany• 2 szt. - profesjonalne wózki serwisowe• 1 szt. odkurzacz zwykły do odkurzania powierzchni suchych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach