Przetargi.pl
usługę konserwacji i wykonania pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wybranych tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, Na Stoku
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 520 57 39 , fax. 58 520 57 50
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
    Na Stoku 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 520 57 39, fax. 58 520 57 50
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługę konserwacji i wykonania pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wybranych tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja i przegląd 35 sztuk tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy). 1. Tablice są objęte gwarancją w związku z tym prace nie mogą naruszać warunków udzielonej gwarancji. W przypadku jej naruszenia Wykonawca poniesie koszt naprawy przez dotychczasowego gwaranta. 2. Konserwację należy przeprowadzić dwukrotnie w ciągu 2019 roku: termin rozpoczęcia pierwszej konserwacji to miesiąc kwiecień, termin rozpoczęcia drugiej konserwacji to miesiąc październik, przy czym czas wykonania przeglądu wszystkich tablic w każdym z etapów, nie może być dłuższy niż 45 dni kalendarzowych. 3. Konserwację tablic mogą przeprowadzić wyłącznie podmioty spełniające kryteria opisane w dokumentacji technicznej przez dostawcę i gwaranta tych urządzeń. Konserwację może przeprowadzić tylko wykwalifikowany i autoryzowany przez dostawcę personel. 4. Konserwacje powinny być udokumentowane za pomocą protokołu (będącego załącznikiem nr 5 do umowy), podpisanego przez osobę przeprowadzającą konserwację oraz przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Prace konserwacyjne do wykonania w trakcie pierwszego przeglądu (kwiecień 2019 r.) muszą obejmować następujące czynności: a) konserwacja obudowy (usunięcie osadów z jej powierzchni), b) sprawdzenie stanu części mechanicznych (w razie konieczności ich naprawa), c) sprawdzenie mocowania tablicy do konstrukcji wiaty (w razie konieczności poprawa mocowania), d) mechaniczne sprawdzenie sztywności panelu, e) nasmarowanie zamków, f) sprawdzenie stanu uszczelek (w razie konieczności ich wymiana), g) mycie szyby od wewnątrz, h) sprawdzenie prawidłowości świecenia matrycy diodowej, i) sprawdzenie stanu urządzeń odpowiedzialnych za łączność tablicy z serwerem. 6. Prace konserwacyjne do wykonania w trakcie drugiego przeglądu (październik 2019 r.) muszą obejmować następujące czynności: a) konserwacja obudowy (usunięcie osadów z jej powierzchni), b) sprawdzenie stanu części mechanicznych (w razie konieczności ich naprawa), c) sprawdzenie mocowania tablicy do konstrukcji wiaty (w razie konieczności poprawa mocowania), d) mechaniczne sprawdzenie sztywności panelu, e) nasmarowanie zamków, f) sprawdzenie stanu uszczelek (w razie konieczności ich wymiana), g) mycie szyby od wewnątrz, h) sprawdzenie prawidłowości świecenia matrycy diodowej, i) sprawdzenie stanu urządzeń odpowiedzialnych za łączność tablicy z serwerem, j) wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tablic SIP wraz ze słupami ( w przypadku tablic zamontowanych w ten sposób), k) wymiana filtrów wentylacyjnych. 3.3.2. Ogólne zasady prowadzenia prac: 1. W cenę usługi należy wliczyć wszystkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt, sprzętu niezbędnego do realizacji usługi oraz wszystkie pozostałe koszty związane z realizacją usługi w tym koszt wykonania. 2. Osoba prowadząca konserwację tablic SIP (zwana także Konserwatorem) musi posiadać: a) uprawnienia SEP na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1kV, b) uprawnienia do prac na wysokościach, c) indywidualny sprzęt do wykonywania ww. prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3. Prace konserwacyjne należy wykonywać zespołem liczącym co najmniej dwie osoby. 4. Usługa musi być wykonywana w sposób nieutrudniający poruszania się pasażerów po przystanku na którym jest zainstalowana tablica. 5. Zamawiający dopuszcza wykonywanie pracy w nocy, należy te koszty wliczyć w cenę oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest realizować prace z zachowaniem wymogów BHP. 7. Zamawiający nie wystawia upoważnień umożliwiających wjazd samochodem Wykonawcy na teren przystanku na terenie którego jest zlokalizowana tablica lub jakiejkolwiek miejsca w pobliżu tablicy. 8. Zamawiający wystawi zaświadczenie dla Wykonawcy o realizacji prac na rzecz Zamawiającego. 9. Koszty ewentualnych mandatów za nieprawidłowe parkowanie lub wykonywania prac niezgodnie z obowiązującymi przepisami ponosi Wykonawca. 10. W czasie całego okresu trwania umowy, Wykonawca musi posiadać i przedstawić do wglądu Zamawiającego aktualną polisę ubezpieczeniową za szkody powstałe w wyniku realizacji usługi, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. W przypadku gdy termin ważności polisy upłynie przed końcem umowy, Wykonawca winien, w trakcie realizacji umowy, przedłożyć kontynuację polisy ubezpieczeniowej tak aby była ona ważna w całym okresie jej trwania. 11. Prace konserwacyjne i serwisowe będą wykonywane tylko przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia wymagane polskimi przepisami do prac będących przedmiotem niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312610-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach