Przetargi.pl
Usługa konserwacji, naprawy i wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wybranych tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, Na Stoku
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 520 57 39 , fax. 58 520 57 50
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
    Na Stoku 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 520 57 39, fax. 58 520 57 50
    REGON: 220046753
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji, naprawy i wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wybranych tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania: a) Zadanie nr 1 - Konserwacja i przegląd 35 tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do umowy), b) Zadanie nr 2 – Konserwacja i przegląd 4 tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do umowy), c) Zadanie nr 3 – Konserwacja i przegląd 33 tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do umowy),d) Zadanie nr 4 – wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wybranych tablic SIP wraz ze słupami, na których zostały zamontowane (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy), e) Zadanie nr 5 – Naprawa 6 sztuk tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy). II. Ogólne zasady prowadzenia prac dla wszystkich zadań: 1. W cenę usługi należy wliczyć wszystkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt, sprzętu niezbędnego do realizacji usługi oraz wszystkie pozostałe koszty związane z realizacją usługi w tym koszt wykonania. 2. Osoba prowadząca konserwację tablic SIP (zwana także Konserwatorem) musi posiadać: a) uprawnienia SEP na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1kV, b) uprawnienia do prac na wysokościach, c) indywidualny sprzęt do wykonywania ww. prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, d) aktualne na dzień podpisania umowy przeszkolenie dostawcy tablicy SIP w zakresie obsługi i konserwacji Tablic Informacji Przystankowej (dot. zad. 1-3). 3. Prace konserwacyjne należy wykonywać zespołem liczącym co najmniej dwie osoby. 4. Usługa musi być wykonywana w sposób nieutrudniający poruszania się pasażerów po przystanku na którym jest zainstalowana tablica. 5. Wykonawca powinien wykonywać prace objęte niniejszą umową w godzinach 18:00 – 6:00, ze względu na bezpieczeństwo pasażerów i organizację komunikacji zbiorowej. 6. Zamawiający dopuszcza wykonywanie pracy w nocy, należy te koszty wliczyć w cenę oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować prace z zachowaniem wymogów BHP. 8. Zamawiający nie wystawia upoważnień umożliwiających wjazd samochodem Wykonawcy na teren przystanku na terenie którego jest zlokalizowana tablica lub jakiejkolwiek miejsca w pobliżu tablicy. 9. Zamawiający wystawi zaświadczenie dla Wykonawcy o realizacji prac na rzecz Zamawiającego. 10. Koszty ewentualnych mandatów za nieprawidłowe parkowanie lub wykonywania prac niezgodnie z obowiązującymi przepisami ponosi Wykonawca. 11. W czasie całego okresu trwania umowy w odniesieniu do realizacji Zadań 1-3 oraz 5, Wykonawca musi posiadać i przedstawić do wglądu Zamawiającego aktualną polisę ubezpieczeniową za szkody powstałe w wyniku realizacji usługi, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. W przypadku gdy termin ważności polisy upłynie przed końcem umowy, Wykonawca winien, w trakcie realizacji umowy, przedłożyć kontynuację polisy ubezpieczeniowej tak aby była ona ważna w całym okresie jej trwania. 12. Prace konserwacyjne i serwisowe będą wykonywane tylko przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia wymagane polskimi przepisami do prac będących przedmiotem niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312610-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach