Przetargi.pl
Usługa konserwacji i wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej 35 szt. tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, Na Stoku
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 520 57 39 , fax. 58 520 57 50
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
    Na Stoku 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 520 57 39, fax. 58 520 57 50
    REGON: 220046753
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej 35 szt. tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Konserwacja i przegląd 35 tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy). 1. Tablice są objęte gwarancją w związku z tym prace nie mogą naruszać warunków udzielonej gwarancji. W przypadku jej naruszenia Wykonawca poniesie koszt naprawy przez dotychczasowego gwaranta. 2. Prace należy przeprowadzić w ciągu 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Konserwację tablic mogą przeprowadzić wyłącznie podmioty spełniające kryteria opisane w dokumentacji technicznej przez producenta i gwaranta tych urządzeń. 4. Konserwacje powinny być udokumentowane za pomocą protokołu (będącego załącznikiem nr 5 do umowy), podpisanego przez osobę przeprowadzającą konserwację oraz przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Prace konserwacyjne muszą obejmować następujące czynności: a) wizualne sprawdzenie słupa i tablicy (sprawdzenie występowania uszkodzeń mechanicznych) - sprawdzenie stanu powłoki lakierniczej, stanu szyby tablicy, b) sprawdzenie poprawności otwierania zamków klapy rewizji i klapy tablicy, nasmarowanie zamków, w razie konieczności ich naprawa bądź wymiana, c) sprawdzenie szczelności tablicy, sprawdzenie stanu uszczelek, d) sprawdzenie poprawności działania zapowiedzi głosowej (czy zapowiedź jest wyraźna, czy głośnik nie trzeszczy, czy trzeba mocno wciskać przycisk), e) sprawdzenie prawidłowości świecenia matrycy diodowej– zgodnie z wytycznymi producenta tablic, przy pomocy narzędzi dostępnych do testowania, f) mycie szyby od wewnątrz, g) konserwacja obudowy (usunięcie osadów z jej powierzchni). h) wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tablic SIP wraz ze słupami, na których zostały zamontowane, i) wymiana filtrów powietrza II. Ogólne zasady prowadzenia prac: 1. W cenę usługi należy wliczyć wszystkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt, sprzętu niezbędnego do realizacji usługi oraz wszystkie pozostałe koszty związane z realizacją usługi w tym koszt wykonania. 2. Osoba prowadząca konserwację tablic SIP (zwana także Konserwatorem) musi posiadać: a) uprawnienia SEP na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1kV, b) uprawnienia do prac na wysokościach, c) indywidualny sprzęt do wykonywania ww. prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, d) aktualne na dzień podpisania umowy przeszkolenie dostawcy tablicy SIP w zakresie obsługi i konserwacji Tablic Informacji Przystankowej. 3. Prace konserwacyjne należy wykonywać zespołem liczącym co najmniej dwie osoby. 4. Usługa musi być wykonywana w sposób nieutrudniający poruszania się pasażerów po przystanku na którym jest zainstalowana tablica. 5. Wykonawca powinien wykonywać prace objęte niniejszą umową w godzinach 18:00 – 6:00, ze względu na bezpieczeństwo pasażerów i organizację komunikacji zbiorowej. 6. Zamawiający dopuszcza wykonywanie pracy w nocy, należy te koszty wliczyć w cenę oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować prace z zachowaniem wymogów BHP. 8. Zamawiający nie wystawia upoważnień umożliwiających wjazd samochodem Wykonawcy na teren przystanku na terenie którego jest zlokalizowana tablica lub jakiejkolwiek miejsca w pobliżu tablicy. 9. Zamawiający wystawi zaświadczenie dla Wykonawcy o realizacji prac na rzecz Zamawiającego. 10. Koszty ewentualnych mandatów za nieprawidłowe parkowanie lub wykonywania prac niezgodnie z obowiązującymi przepisami ponosi Wykonawca. 11. W okresie trwania umowy wykonawca musi posiadać i przedstawić do wglądu Zamawiającego aktualną polisę ubezpieczeniową za szkody powstałe w wyniku realizacji usługi, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. W przypadku gdy termin ważności polisy upłynie przed końcem umowy, Wykonawca winien, w trakcie realizacji umowy, przedłożyć kontynuację polisy ubezpieczeniowej tak aby była ona ważna w całym okresie jej trwania. 12. Prace konserwacyjne i serwisowe będą wykonywane tylko przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia wymagane polskimi przepisami do prac będących przedmiotem niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312610-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach