Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938, , fax. 426 778 931
- Data zamieszczenia: 2020-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
Plac Dąbrowskiego 5
90-921 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6778900, 6778938, , fax. 426 778 931
REGON: 32316300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługę kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądzie Rejonowym w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi i Sądach Rejonowych w następujących lokalizacjach: Sąd Okręgowy w Łodzi, Sąd Rejonowy w Brzezinach, Sąd Rejonowy w Łęczycy, Sąd Rejonowy w Rawie Mazowieckiej, Sąd Rejonowy w Łowiczu i dostawę i aktualizację licencji oprogramowania do rozliczania wydruków, przeglądy, naprawy i konserwacje oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w ramach opłaty wyliczonej na podstawie liczby wykonanych wydruków. Szacowany przez Zamawiającego, wolumen wydruków/kopii we wszystkich lokalizacjach i na wszystkich urządzeniach łącznie, przez cały okres trwania umowy w ramach zamówienia, wynosi: - 7.500.000 stron formatu A4 Termin realizacji umowy: a) I etap umowy - pełne wdrożenie i uruchomienie systemu (oprogramowania do monitorowania stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych) oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; b) II etap umowy – świadczenie pełnej obsługi urządzeń drukujących, obejmującej dostawę i aktualizację licencji oprogramowania do rozliczania wydruków, przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych w tym m. in. tonerów, tuszów i części eksploatacyjnych w ramach opłaty wyliczonej na podstawie liczby wykonanych wydruków – w terminie 12 miesięcy od dnia zakończenia I etapu umowy lub do momentu wyczerpania środków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oswiadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia w Systemie informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ; Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym formularzu oferty wypełnianym przez Wykonawcę w Systemie podczas składania oferty, a treścią Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją. Stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia wstępne (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ); w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty (jeżeli dotyczy). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagane zapisami SIWZ składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 3 i 4 do SIWZ) sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Dodano: 2024-06-16 - „Druk publikacji „200 lat ulicy Piotrkowskiej. Architektura-ludzie-wydarzenia”
Dodano: 2024-06-10 - „Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”.
Dodano: 2024-05-22 - „Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”.
Dodano: 2024-05-10 - Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Dodano: 2024-04-04 - Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych, niszczarek oraz skanerów będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Zgierzu
Dodano: 2023-12-28 - Najem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą, naprawą i materiałami eksploatacyjnymi dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
Dodano: 2023-12-14 - Druk publikacji „Miasto i Prawo”
Dodano: 2023-10-18 - „Przygotowanie do druku oraz druk i dostawa publikacji do siedziby Zamawiającego”
Dodano: 2023-09-25 - Sukcesywne świadczenie usługi druki wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
Dodano: 2023-09-06