Przetargi.pl
Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych, niszczarek oraz skanerów będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Zgierzu

Sąd Rejonowy w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sokołowska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Zgierzu
    Sokołowska 6
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    REGON: 000323364
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych, niszczarek oraz skanerów będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących i drukująco-kopiujących, oraz niszczarek i skanerów przeglądy, naprawy i konserwacje oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:a) dostawy i wymiany wszelkich materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (z wyjątkiem papieru);b) zapewnienia ciągłości pracy urządzeń drukujących oraz niszczarek i skanerów użytkowanych przez Zamawiającego, poprzez ich naprawy, serwisu, konserwacji i przeglądów, w tym wewnętrzne i zewnętrzne czyszczenie mechanizmów urządzeń wpływających na poprawę pracy urządzenia i prawidłową jakość wydruku; c) stałej kontroli stanu technicznego urządzeń;d) stałej konserwacji, regulacji oraz serwisu urządzeń wg. limitu kopii określonego przez producenta;e) bezpłatnego dostarczenia urządzenia zastępczego w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia w siedzibie Zamawiającego – jeśli zaistnieje taka potrzeba (na wniosek Zamawiającego);f) odbioru i utylizacji zużytych lub wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych;g) dzierżawy urządzeń drukujących, skanerów oraz niszczarek – jeśli zaistnieje taka potrzeba (na wniosek Zamawiającego);h) dostawy, wdrożenia i uruchomienia systemu do zarządzania, monitorowania wydruków i zapewnieniem systemu magazynowego materiałów – zwanego dalej „systemem”.i) monitorowania poprzez system zdalnego monitorowania stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla poszczególnych, objętych umową urządzeń drukujących, skanerów oraz niszczarek z wykorzystaniem oprogramowania zainstalowanego u Zamawiającego, na które Wykonawca udzieli Zamawiającemu prawa użytkownika / administratora na cały okres objęty umową;j) udostępnienia i prowadzenia przez Wykonawcę, w oparciu o serwery Zamawiającego, systemu umożliwiającego raportowanie ilości wydruków dla poszczególnych objętych umową urządzeń drukujących; k) zapewnienia Zamawiającemu ciągłego dostępu do serwisu Wykonawcy umożliwiającego podgląd monitorowanych urządzeń, stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych urządzeń drukujących Zamawiającego oraz generowanych raportów; l) prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu kwartalnego zestawienia prac związanych z obsługą serwisową urządzeń. Pierwsze zestawienie do dnia 31 marca, ostatnie na koniec przedmiotowej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach