Centrum Obsługi Przedsiębiorcy ogłasza przetarg
- Adres: 90-101 Łódź, Moniuszki 7/9
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
Moniuszki 7/9
90-101 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 100482065 - Adres strony internetowej zamawiającego: cop.lodzkie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą, naprawą i materiałami eksploatacyjnymi dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Najem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą, naprawą i materiałami eksploatacyjnymi dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli) co najmniej:2 usługi (2 umowy) obejmujące swoim zakresem najem lub dzierżawę lub leasing urządzeń drukujących (urządzeń wielofunkcyjnych lub urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek) wraz ze świadczeniem usługi serwisowej, z których każda usługa (umowa) realizowana była przez okres co najmniej 12 miesięcy i wartość każdej usługi wynosiła co najmniej 50 000,00 zł brutto.UWAGA:- w przypadku usług wykonywanych (tj. rozpoczętych a nie zakończonych) Wykonawca może wykazać się doświadczeniem w realizacji takiej usługi pod warunkiem, iż na dzień składania ofert okres realizacji wynosił co najmniej 12 miesięcy oraz wartość zrealizowanej części wyniosła min. 50 000,00 zł brutto,a Wykonawca wykaże, iż w zakresie już zrealizowanym usługa została wykonana należycie, co potwierdzi stosowanymi dowodami;- w przypadku zamówień/umów obejmujących większy zakres usług niż wymagany przez Zamawiającego, należy wyodrębnić rzeczowo oraz wykazać wartość i zakres usług zgodnych z zakresem określonymw pkt. 1.4. niniejszego rozdziału;- dla potrzeb oceny spełniania warunków, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN dla tej waluty podawany przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.Pozostałe informacje znajdują się w rozdz. V. SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Dodano: 2024-04-04 - Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych, niszczarek oraz skanerów będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Zgierzu
Dodano: 2023-12-28 - Druk publikacji „Miasto i Prawo”
Dodano: 2023-10-18 - „Przygotowanie do druku oraz druk i dostawa publikacji do siedziby Zamawiającego”
Dodano: 2023-09-25 - Sukcesywne świadczenie usługi druki wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
Dodano: 2023-09-06 - Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
Dodano: 2023-09-06 - Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-03-15 - Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych.
Dodano: 2023-02-22 - „Wydanie publikacji pt.: Kronika z dziejów Gminy Wartkowice”
Dodano: 2021-03-30 - Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2021-01-12