Przetargi.pl
Usługa związana z bieżącą konserwacją i obsługą serwisową myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwianiem odpadów niebezpiecznych (ropopochodnych)w kompleksach wojskowych w m. Radom, Grójec i Sochaczew w 2017 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26603 Radom, ul. Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9
    26603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa związana z bieżącą konserwacją i obsługą serwisową myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwianiem odpadów niebezpiecznych (ropopochodnych)w kompleksach wojskowych w m. Radom, Grójec i Sochaczew w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W celu utrzymania sprawności technicznej należy prowadzić następujący zakres usług serwisowych: a) Przegląd i konserwacja układu myjni – sprawdzenie szczelności i ciśnienia wyjściowego urządzeń; b) Sprawdzenie szczelności połączeń, szczelności domknięcia, prędkości zamknięcia, czyszczenie styków; c) Sprawdzenie stanu wkładu filtracyjnego, sprawdzenie poprawności działania systemu samopłuczącego; d) Sprawdzenie stanu technicznego panelu sterowniczego, pomiary sygnałów, czyszczenie styków; e) Sprawdzenie stanu końcówek dysz myjących; f) Gruntowny przegląd i czyszczenie elementów wewnętrznych podgrzewacza oraz elementów grzejnych, płukanie wnętrza pojemnościowego i przepływowego ogrzewacza wody, czyszczenie systemu mieszania lub czyszczenie systemu Bioclean: Sprawdzenie poprawności działania pomp ssących i tłoczących oraz ich przegląd;Sprawdzenie ilości odpadów oraz stopnia zabrudzenia ścieków, generalne czyszczenie osadnika wstępnego wraz z utylizacją odpadów; Generalne czyszczenie biomyjni wraz z utylizacją odpadów oraz uzupełnieniem szczepów bakterii; g) Sprawdzenie poprawności działania pompy płukania oraz jej przegląd; h) Sprawdzenie ilości odpadów oraz stopnia zabrudzenia ścieków, czyszczenie osadnika wstępnego wraz z utylizacją odpadów; i) Generalne czyszczenie myjni wraz z utylizacją odpadów; j) Przegląd pompy recyrkulacji i dyfuzorów; k) Sprawdzenie poprawności działania alarmu, stanu sondy pomiarowej; l) Przegląd dmuchawy, wymiana filtrów powietrza; m) Sprawdzenie oprawności działania układy hydroforowo-pompowego; n) Dezynfekcja układu uzdatniania wody; o) Kontrola kompresora; p) Kontrola pompowni ścieków. 2. Usługa wykonywana będzie według załączonego harmonogramu. 3. Wszelkie odpady powstałe w separatorach i osadnikach będą usuwane i unieszkodliwiane poprzez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub awarii urządzeń, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym Wykonawcy. 5. Środki do konserwacji zabezpiecza Wykonawca. 6. Usługa uwzględnia koszty serwisowe z wyłączeniem niezbędnych do wymiany części zamiennych i urządzeń. 7. Koszt nakładów materiałowych będzie rozliczany na podstawie udokumentowanych kosztów zakupu. 8. Podczas wykonywania prac objętych niniejszą umową, Zamawiający zobowiązuje się do: a) zapewnienia pracownikom Wykonawcy dostępu do niepracujących urządzeń, b) zapewnienia obecności upoważnionego przez siebie przedstawiciela, c) przestrzegania instrukcji eksploatacji urządzeń. 9. Wykonawca udziela min. 12 miesięcznej gwarancji na świadczoną usługę konserwacyjną. 10. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru wykonanej usługi podpisany przez przedstawicieli Stron. Wynagrodzenie Wykonawcy, wynikające z realizacji niniejszej umowy, płatne będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach