Przetargi.pl
Usługa zapewnienia poczęstunku w trakcie zajęć dla uczestników projektu pn. Doskonalenie kadry oświatowej w Powiecie Żywieckim

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8605000 , fax. 33 8605083
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 8605000, fax. 33 8605083
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zapewnienia poczęstunku w trakcie zajęć dla uczestników projektu pn. Doskonalenie kadry oświatowej w Powiecie Żywieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia poczęstunku w trakcie zajęć dla uczestników projektu pn. Doskonalenie kadry oświatowej w powiecie żywieckim, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie dotyczy wspomagania 59 szkół i 4 przedszkoli z powiatu żywieckiego. Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Głównym celem projektu poprawienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez kompleksowe wsparcie spójne z potrzebami 63 szkół/przedszkoli w Powiecie Żywieckim w okresie od 01 października 2013 r. do 25 czerwca 2015 r. Szczegółowy opis: 1. Poczęstunek w ramach projektu zostanie zapewniony na potrzeby organizacji: - Warsztatów i konferencji dla nauczycieli w ramach RPW - Spotkań grupowych w ramach w ramach 4 sieci współpracy i samokształcenia w okresie od grudnia 2013 r. do czerwca 2015 r. 2. Szacunkowa liczba towaru/poczęstunku: zgodnie z tabelą znajdującą się w punkcie II Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. UWAGA: Zakładamy możliwość zmniejszenia liczby/ilości zakupionego towaru/poczęstunku do 20 %. 3. Cena przerwy kawowej/poczęstunku obejmuje (zestaw dla jednego uczestnika): - 1 x kawę 200 ml (parzona lub rozpuszczalna), 1 x herbatę 200 ml, 20 gram mleko/śmietankę w płynie, 4 x cukier w saszetkach, 1 plaster cytryny; - 50 gram suche, kruche ciasteczka (co najmniej 3 rodzaje) typu: wafle, rurki, kocie oczka, Janeczki, paluszki; - 2 x kanapka z weka lub bagietki z wędliną lub kurczakiem, z żółtym serem, z warzywami sezonowymi; - przygotowanie i dostarczenie poczęstunku (dopuszcza się naczynia i sztućce jednorazowego użytku oraz sprzątanie) 4. Cena przerwy kawowej/obiad obejmuje (zestaw dla jednego uczestnika): - 1 x kawę 200 ml (parzona lub rozpuszczalna), 1 x herbatę 200 ml, 20 gram mleko/śmietankę w płynie, 4 x cukier w saszetkach, 1 plaster cytryny, - 50 gram suche, kruche ciasteczka (co najmniej 3 rodzaje) typu: wafle, rurki, kocie oczka, Janeczki, paluszki; - Drugie danie : ziemniaki lub frytki 150g, mięso wieprzowe lub drobiowe 120g, sos do mięs zestaw 3 sałat, - przygotowanie i dostarczenie poczęstunku (naczynia i sztućce jednorazowego użytku oraz sprzątanie) 5. W zakresie poczęstunku Wykonawca zobowiązany jest do: - terminowego przygotowania i dostarczenia poczęstunku, zgodnie z ramowym planem warsztatów/konferencji/spotkań, - posiłek powinien być dostarczony gotowy i podany najpóźniej na 15 minut przed planowaną przerwą w trakcie warsztatów/konferencji/spotkań, - zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych podczas przygotowania i podania poczęstunku, - przygotowania poczęstunku zgodnie z zasadami racjonalnego wyżywienia, urozmaiconych z pełnowartościowych, świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia, - przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji menu drogą mailową nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem warsztatów/konferencji/spotkań. - Wykonawca dostarczy odpowiedni rodzaj poczęstunku do wskazanej siedziby własnym staraniem, na własny koszt i niebezpieczeństwo z uwzględnieniem kosztów opakowania, za i rozładunku. - Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i transportu poczęstunku zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawnych w zakresie żywienia . - Odbiór poczęstunku odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie poczęstunku, co jest podstawą uzyskania zapłaty za dostarczenie poczęstunku. 6. HARMONOGRAM ogólny warsztatów/konferencji/spotkań, w okresie realizacji projektu od grudnia 2013 r. do czerwca 2015 r.: 1. HARMONOGRAM spotkań w ramach 4 sieci współpracy i samokształcenia a) od stycznia 2014 do czerwca 2014 - 12 spotkań b) od września 2014 do grudnia 2014 r. - 2 spotkania c) od stycznia 2015 do czerwca 2015r. - 10 spotkań 2. HARMONOGRAM spotkań w ramach RPW ( warsztaty/konferencje) a) Grudzień 2013 - 54 spotkania b) od stycznia 2014 - do czerwca 2014 - 324 spotkania c) Od września 2014 - do grudnia 2014 - 108 spotkań d) Od stycznia 2015 - do czerwca 2015 - 270 spotkań RAZEM: 780 spotkań Ze szczegółowym harmonogramem Wykonawca zostanie zapoznany w terminie: 7 dni przed realizacją zamówienia. 7. Miejsce wykonywania zamówienia: Warsztaty/konferencje/spotkania, na których podawane będą przerwy kawowe/ poczęstunek, odbędą się w okresie od grudnia 2013 r. do czerwca 2015 r., na terenie powiatu żywieckiego w placówkach oświatowych wg załącznika nr 6 Uwaga! a) Wykonawca weźmie pod uwagę fakt, że Zamówienie może być realizowane w kilku miejscach w tym samym czasie. b) Wykonawca zobowiązany jest do stałego kontaktu z Zamawiającym w zakresie całości spraw organizacyjnych (terminy dostaw, fakturowania i płatności, wymaganej ilość i jakości poczęstunku, przygotowanie i uporządkowanie miejsca poczęstunku, itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach