Przetargi.pl
Usługa wykonania projektu i wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania imprezy „13. PKO Poznań Półmaraton”

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
    Jana Spychalskiego 34
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
    REGON: -0000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania projektu i wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania imprezy „13. PKO Poznań Półmaraton”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, na podstawie projektu z roku 2019, projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zatwierdzenia projektu przez odpowiednie instytucje i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na ulicach Poznania na czas trwania 13. PKO Poznań Półmaratonu zaplanowanego na 05 kwietnia 2020r. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w trzech etapach: 1. Etap I – projekt tymczasowej organizacji ruchu przygotowana na podstawie projektu z roku 2019 i załączników nr 1 i 1a. 2. Etap II – dostarczenie zatwierdzonego przez odpowiednie służby projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego w formie papierowej w ilości 3 egzemplarzy oraz na nośniku elektronicznym. 3. Etap III – wdrożenie czasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem. Projekt musi zostać uzgodniony z Wydziałami Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej i Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz z Miejskim Inżynierem Ruchu. Wykonawca uzyska zatwierdzenie projektu przez Zarząd Dróg Miejskich i Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Mapka trasy i spis ulic znajduje się w załączniku nr 1a do niniejszej specyfikacji. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92622000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach