Przetargi.pl
sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych oraz preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych oraz preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych oraz preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie, PN/3/2020, z dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 niezależnych od siebie części (tj. pakiety). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Wykonawca składając ofertę musi uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w pakiecie. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), oraz wymagane ilości przedmiotu zamówienia zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ), tj. pakietach nr 1-12. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany zamiennie przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy, środkami dezynfekcyjnymi. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1975 t.j.), c) W przypadku, gdy oferowane środki dezynfekcyjne są produktami zaliczanymi do produktów leczniczych Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane produkty posiadały wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 499), właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP wydane przez uprawniony organ. d) W przypadku środków dezynfekcyjnych zaliczanych do produktów biobójczych, Zamawiający wymaga dodatkowo zaoferowania produktów posiadających pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia, e) Zamawiający wymaga, aby skuteczność bójcza środków dezynfekcyjnych była potwierdzona metodami przewidzianymi do określenia skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania, f) W przypadku zaoferowania środków dezynfekcyjnych do narzędzi, powierzchni, skóry i błon śluzowych wymagane jest niezmiennie spektrum działania przez cały okres ważności środków, g) Dotyczy Pakietu nr 7: Zamawiający wymaga instalacji i serwisowania centralnego Układu Dozowania. Układ przystosowany do dozowania środków z kanistrów o pojemności 20-30l. Układ nie ingerujący w pracujące w obiekcie myjnie dezynfektory. Układ sygnalizujący zaburzenia pracy pomp dozujących oraz brak środków chemii procesowej. Wykonawca nie pobiera jakichkolwiek dodatkowych opłat związanych z instalacją i serwisowaniem systemu. Zamawiający wymaga wykonania analizy poprawności procesu mycia i dezynfekcji zgodnie z zapisami wskazanymi przez normę PN-EN ISO 15883-1:2010 oraz PN-EN ISO 15883-2:2010. Zamawiający wymaga by w zakres badań znalazły się: Badanie dozowania środków chemicznych, badanie skuteczności czyszczenia testem białkowym, badanie termometryczne min. 1 czujnikiem, badanie pozostałości chemii procesowej. h) Dotyczy Pakietu nr 12, poz.2,6,8,9,10: Zamawiający na okres trwania umowy wymaga bezpłatnego udostępnienia systemu dozowania w ilości 14 szt. na każdą z wymienionych pozycji. Umowa udostępnienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ i) Wszelkie dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, a w szczególności zgodnie z: • ustawą z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 499) • ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U.2018.2231 t.j. z późn. zm.) • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin, (Dz. Urz. UE Nr L 353 z 30.12.2008r. z późn. zm) • ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1975 t.j.) • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 nr 215 poz. 1416) • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) nr 528/2012 d nia 22. maja 2012 r w sprawie udostępnienia na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. U. UE nr L167/1). j) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki do dezynfekcji w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku, k) Wszystkie środki do dezynfekcji muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. l) Zamawiający wymaga w ramach przedmiotu zamówienia przeprowadzenia szkolenia z zakresu stosowania zaoferowanych środków dezynfekcyjnych, w ilości co najmniej 3 szkoleń w roku przeprowadzanych przez technologa producenta. Szkolenia odbędą się w terminie uzgodnionym przez strony. m) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 499) zezwolenie na obrót hurtowy produktami leczniczymi na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE- dotyczy produktów leczniczych- dotyczy produktów leczniczych- Pakiet nr 2 Ocena spełniania warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu informacyjnym, a następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione odpowiednio załącznik nr 2 - (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy na poszczególne Pakiety 1-12), c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, d) oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert - na formularzu oferty e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 3 A, B). f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, g) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, h) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. i) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 o ile wykonawca ofertuje materiały równoważne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach