Przetargi.pl
Usługa wykonania projektu budowlano - wykonawczego modernizacji i przebudowy budynków zakwaterowania oznaczonych jako J, R, M P zlokalizowanych na terenie Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Kikitach gm. Jeziorany

Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-332 Kikity, Kikity 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 718-11-23 , fax. 0-89 718-11-23 wew. 303
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej
    Kikity 33 33
    11-332 Kikity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 718-11-23, fax. 0-89 718-11-23 wew. 303
    REGON: 51064104600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania projektu budowlano - wykonawczego modernizacji i przebudowy budynków zakwaterowania oznaczonych jako J, R, M P zlokalizowanych na terenie Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Kikitach gm. Jeziorany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej modernizacji i przebudowy budynków zakwaterowania oznaczonych jako J, R, M oraz schodów prowadzących na piętro budynku biurowego oznaczonego jako P zlokalizowanych na terenie Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Kikitach gm. Jeziorany (działka nr 3065 2 obręb Kikity). Ogólny opis zamówienia: Przedmiotem prac projektowych jest modernizacja i przebudowa istniejących pokoi hotelowych w budynkach oznaczonych jako: J, R i M na pokoje hotelowe wyposażone w węzły sanitarne. W ramach modernizacji przewidywana jest: ? Wymiana w ww. budynkach stolarki drzwiowej w istniejących otworach, ? Modernizacja i przebudowa lub budowa nowych schodów prowadzących na piętro tych budynków, ? Ocieplenie dachów i ścian w budynkach, ? Instalacja: centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody oraz kanalizacyjna w budynkach, ? Instalacja elektryczna, telefoniczna i rtv. ? W zależności od decyzji projektanta, uzgodnionej z Zamawiającym - budowa w jednym z ww. budynków kotłowni zasilanej gazem propan-butan (zasilającej modernizowane budynki J, R, M oraz budynek świetlicy znajdujący się w pobliżu) lub wykonanie kotłowni indywidualnie dla każdego z ww. budynków. ? Budowa przyłącza gazowego do kotłowni z istniejących zbiorników (lub - zależnie od przyjętego rozwiązania budowa sieci cieplnej: c.o. i c.w.u.) Ponadto dodatkowo opracowanie projektu przebudowy lub budowy nowych schodów prowadzących na piętro budynku P na zamkniętą klatkę schodową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia A. Zakres opracowania: 1. Uzyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. 2. Wykonanie inwentaryzacji obiektów do celów projektowych. 3. Opracowanie dokumentacji projektowej ( wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane ( tekst jednolity z 2003r. Dz. U. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz obowiązującymi normami i aktualnymi warunkami technicznymi dla tego typu obiektów oraz innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Dokumentacja projektowa musi zawierać : ? projekt architektoniczny, ? projekt konstrukcyjny. ? projekt instalacji sanitarnych ? projekt instalacji elektrycznej oraz instalacji telefonicznej i rtv, ? przedmiary robót, ? kosztorysy inwestorskie opracowane metodą szczegółową, z zestawieniem R, M, S. ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, opinii oraz uzgodnień branżowych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 5. Opracowania wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę z upoważnienia Zamawiającego., Przed przystąpieniem do zasadniczych prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wstępnej koncepcji funkcjonalno - użytkowej, w której m.in. należy uwzględnić: ? adaptację istniejących budynków J,R, M do funkcji budynków hotelowych z węzłami sanitarnymi w każdym z pokoi lub segmentami składajacymi się z dwóch pokoi z węzłem sanitarnym w każdym segmencie, ? umiejscowienie w tych budynkach kotłowni, ? lokalizację zmodernizowanych lub nowych schodów prowadzących na piętro budynków J, R, M z ich zadaszeniem oraz lokalizację zmodernizowanych lub nowych schodów prowadzących na piętro budynku P z uwzględnieniem wykonania jej jako zamkniętej klatki schodowej , Koncepcja musi zostać uzgodniona z komendantem ODK SW w Kikitach lub z inną osobą przez niego upoważnioną. . Uwaga: Ř Niezbędne ekspertyzy (np. konstrukcyjne), opinie, badania, pomiary, itp. a także wszelkie formalności administracyjne, Wykonawca wykona na potrzeby projektu we własnym zakresie i na własny koszt, Ř Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty oraz utrudnienia związane z prawidłową realizacja zamówienia, Ř Zamawiający dysponuje inwentaryzacją budowlaną obiektów (również w formie elektronicznej), jednak stanowić ona może wyłącznie element pomocniczy przy wykonywaniu projektu, jej weryfikacja na potrzeby projektowania należy do wykonawcy dokumentacji. Na etapie przygotowania oferty możliwe będzie uzyskanie ww. dokumentacji drogą elektroniczną lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym ( tel. 089 718-11-23 wew. 319), Ř Zamawiający dostarczy Wykonawcy decyzję o warunkach zabudowy, Ř Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i uzyskania decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia, Ř Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót powinny spełniać w szczególności wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 16.09.2004r. ). B. Nadzór autorski Oferta musi uwzględniać koszty nadzoru autorskiego (co najmniej 12 wizyt w ciągu 12 miesięcy na wniosek Zamawiającego. Rozpoczęcie realizacji dokumentacji planowane jest w II kwartale 2010. C. Informacje dodatkowe Dokumentację techniczną należy wykonać w 6 egz., przedmiar robót i kosztorysy inwestorskie - w 2 egz., pozostałe opracowania - w 2 egz. INNE WYMAGANIA 1. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. Każdy egzemplarz powinien być oprawiony, trwale zszyty oraz posiadać ponumerowane strony i rysunki. Projekt każdej branży powinien być podpisany przez niezależną osobę sprawdzającą (weryfikatora). 2. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszelkie opłaty np. za korzystanie z materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (wydruki mapy ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej, udostępnianie mapy ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej w formie numerycznej, wypisy ewidencji gruntów i budynków itp.) 3. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się szczegółowo z terenem oraz obiektem objętym przedmiotem opracowania, posiadaną dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie . 4. Zamawiający wymaga aby w ramach wynagrodzenia za prace objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca w razie konieczności lub potrzeb Zamawiającego wynikających np. ze zmiany przepisów prawa, zmiany warunków technicznych, aktualizacji kosztorysów inwestorskich itp. dokonał jednokrotnej aktualizacji dokumentacji lub przeszacowania kosztorysów inwestorskich. 8. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót opracowane przez Wykonawcę w ramach zawartej umowy mogą być wykorzystane przez Zamawiającego do przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem w/w opracowań i zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego jako części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy w celu potwierdzenia spełaniania powyższych warunków Wykonawca przedłoży - Oświadczenie lub zaświadczenie dotyczące terminowej realizacji zobowiązań ubezpieczeniowych ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie lub zaświadczenie dotyczące terminowej realizacji zobowiązań podatkowo-skarbowych wobec Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jednego kompleksowe opracowanie projektu budowlanego obiektów kubaturowych o charakterze i złożoności podobnym do przedmiotu zamówienia i kubaturze nie mniejszej niż 1.300 m3(np. budowa, rozbudowa, nadbudowa, modernizacja, remont). W celu spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz prac projektowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 3. Dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego projektantów przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o członkostwie we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Ustawy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania związane z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie zostanie złożone w siedzibie Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. 7. Treść zapytania i wyjaśnienia zostaną zamieszczone na stronie internetowej. 8. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę SIWZ. Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie. 9. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu (postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego), Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 11. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców. Informację powyższą Zamawiający zamieści również na stronie internetowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 4) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty : a) Oświadczenie lub zaświadczenie dotyczące terminowej realizacji zobowiązań ubezpieczeniowych ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie lub zaświadczenie dotyczące terminowej realizacji zobowiązań podatkowo-skarbowych wobec Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualny wypis z rejestru handlowego (dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w formie kopii lub kserokopii uwierzytelnionej przez składającego ofertę) przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: ? spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), ? spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), ? osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. d) Upoważnienie podpisującego i składającego ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentów rejestrowych. e) Wykaz projektantów którzy będą wykonywali dokumentację techniczną z załączeniem kopii uprawnień budowlanych oraz kopii dokumentu potwierdzającego przynależność do OIIB. f) Wykaz prac projektowych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z punktem XI ust. 2 niniejszej SIWZ - wg zał. nr 1 do SIWZ. g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach