Przetargi.pl
Dożywianie uczniów szkół z terenu gminy Dobre Miasto w formie gorących posiłków w 2010 roku

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Olsztyńska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6161270, 6153725 , fax. 089 6161270
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Olsztyńska 3 3
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6161270, 6153725, fax. 089 6161270
    REGON: 00444588000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dobre-miasto-mops.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów szkół z terenu gminy Dobre Miasto w formie gorących posiłków w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i podanie gorących dwudaniowych posiłków uczniom szkół z terenu gminy Dobre Miasto w 2010 r. tj. Szkoły Podstawowej w Barcikowie w ilości 27 dziennie, Szkoły Podstawowej w Orzechowie w ilości 24 dziennie, Szkoły Podstawowej w Piotraszewie w ilości 18 dziennie, Szkoły Podstawowej w ilości 21 dziennie. Zamawiający szacuje, że w całym okresie realizacji zamówienia łączna liczba posiłków wyniesie 16200.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli stawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tj. dysponują co najmniej 1 środkiem transportu dostosowanym do przewozu żywności, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z wypełnionym formularzem oferty - stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia, zobowiązany jest oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w ust. od 1 do 2, 3. decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu posiadanych środków transportu do przewozu żywności, 4. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5. oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, lub w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty. Dokumenty wymagane od Wykonawców zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww dokumenty wymagane od wykonawców zagranicznych muszą być wystawione w terminach, jak dla dokumentu wymienionego w pkt 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dobre-miasto-mops.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach