Przetargi.pl
usługa wykonania projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy pomieszczeń na potrzeby laboratorium andrologicznego w budynku Kliniki Ginekologii i Położnictwa przy ul. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-369 Wrocław, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7842030 , fax. 71 3270911
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 58
    50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7842030, fax. 71 3270911
    REGON: 000288998
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa wykonania projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy pomieszczeń na potrzeby laboratorium andrologicznego w budynku Kliniki Ginekologii i Położnictwa przy ul. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługa wykonania projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy pomieszczeń na potrzeby laboratorium andrologicznego w budynku Kliniki Ginekologii i Położnictwa przy ul. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 1. Opracowana dokumentacja powinna obejmować adaptację i dostosowanie wyszczególnionych pomieszczeń, z przeznaczeniem dla laboratorium andrologicznego. 1. Cała dokumentacja dla każdego zadania powinna zawierać: a) Projekt Budowlany; b) Projekt Wykonawczy (rysunki w skali co najmniej 1:50); c) Kosztorys Inwestorski; d) Przedmiar robót; e) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego – na wezwanie Zamawiającego w trakcie prowadzenia prac realizowanych na podstawie przekazanej dokumentacji projektowej. 3. Cała dokumentacja powinna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej: a)Projekt Budowlany - w 4 egzemplarzach wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę; b)Projekt Wykonawczy - w 4 egzemplarzach; c)Kosztorysy - w 2 egzemplarzach; 4. Dokumentacja w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu. 4.1. Wersja elektroniczna powinna być dostarczona w odpowiednich plikach: a) rysunki jako pliki w formacie pdf i dwg; b) teksty jako pliki w formacie doc oraz pdf; c) kosztorysy jako pliki w formacie pdf oraz ath; d) specyfikacje techniczne jako pliki MS Office lub Open Office oraz PDF; 5. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: a) inwentaryzację budowlaną i branżową w zakresie niezbędnym do celów projektowych; b) akceptację projektu przez Zamawiającego. 5.1. Wszelkie niezbędne decyzje, pozwolenia: a) pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków; b) niezbędne uzgodnienia rzeczoznawców; 6. Projekt Budowlany i Wykonawczy powinny obejmować: a) część architektoniczno-budowlaną; b) instalacje sanitarne (instalacje wod-kan., wentylacja nawiewno-wywiewna z chłodzeniem); c) instalacje elektryczne i teleelektryczne (inst. telefoniczna, inst. sieci logistycznych, inst. gniazd komputerowych, inst. oświetlenia, inst. sterowania i automatyka wentylacji, rozdzielnie). 7. Wykonawca dostosuje projekt do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewni dostępność do osób niepełnosprawnych (art. 30 ust. 8 pkt. 1) cyt. ustawy pzp). 8. WARUNKI WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA: wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994 ( Dz. U. 1994 nr 89 poz. 414 z póżn. zm., wytycznymi niniejszej SIWZ. Postępowanie jest prowadzone zgodnie zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach