Przetargi.pl
Usługa wykonania pogwarancyjnych przeglądów okresowych i konserwacji sprzętu medycznego w Megrez Sp. z o.o

MEGREZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji 102
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 325 51 71 , fax. 32 325 52 84
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MEGREZ Sp. z o.o.
    ul. Edukacji 102 102
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 325 51 71, fax. 32 325 52 84
    REGON: 24087228600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania pogwarancyjnych przeglądów okresowych i konserwacji sprzętu medycznego w Megrez Sp. z o.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania pogwarancyjnych przeglądów okresowych i konserwacji sprzętu medycznego w Megrez Sp. z o.o. zgodnie z wykazem /opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ) a warunki realizacji zapisano we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wspólny Słownik Zamówień: Przedmiot zamówienia obejmuje czynności wymagane w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności: - konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej sprzętu objętego niniejszym zamówieniem zgodnie z zał. nr 1, - przeprowadzanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, - dokonywanie każdorazowo wpisów do paszportów technicznych sprzętu medycznego o wykonanych naprawach oraz o dopuszczeniu lub nie sprzętu medycznego do dalszego użytkowania. Czynności przeglądowo-konserwacyjne obejmują w szczególności: - wymianę materiałów eksploatacyjnych, - sprawdzenie prawidłowości działania, - określenie, czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku, - wskazanie zakresu niezbędnych czynności w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku, - sprawdzanie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, - sprawdzanie i oczyszczanie systemu chłodzenia i odprowadzania ciepła, - sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego, - konserwacja ruchomych części mechanicznych, - prowadzenie na bieżąco dokumentacji przeglądów i dokonywanie stosownych wpisów do paszportów technicznych aparatury medycznej, - sprawdzanie instalacji, kontrola sprawności zaworów, - ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, legalizację. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług przeglądowo-konserwacyjnych, o których mowa w pkt.2, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub pocztą elektroniczną przez przedstawiciela Zamawiającego. Do opisu przedmiotu zamówienia dołączono załącznik Nr 2 - formularz asortymentowo-cenowy. Sprzęt medyczny wymieniony w powyższym formularzu może ulec zmianie w wypadku wycofania sprzętu z użytku lub jego wprowadzenia Zamawiający dopuszcza składnie ofert na wykonanie przedmiotu zamówienia oddzielnie dla każdego Pakietu wyszczególnionego w Załączniku Nr 2. Zamawiający zapewni Wykonawcy swobodny dostęp do sprzętu medycznego, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich należytą jakość. Czynności związane z naprawami Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi i materiałów oraz odpowiedniej aparatury pomiarowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość wykonywania usługi. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych po regeneracji lub używanych - po uzyskaniu akceptacji osoby wyznaczonej do kontaktu z Wykonawcą. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego powstałe wskutek realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca nie może powierzyć wykonania czynności wynikających z niniejszego przedmiotu umowy innemu podmiotowi lub osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Powierzenie wykonania czynności objętych przedmiotem umowy innemu podmiotowi lub osobie trzeciej nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za skutki działania takiej strony trzeciej. Wykonywanie czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy odnotowywane będzie na bieżąco poprzez prowadzenie stosownej dokumentacji dla każdego sprzętu oddzielnie, a wykonanie tych czynności odebrane zostanie na podstawie raportów serwisowych podpisanych przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował usługę pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami w godzinach pracy oddziału/pracowni, na wyposażeniu których znajduje się sprzęt medyczny. Wykonawca zobowiązuje się do: pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami sprzętu medycznego wymienionego w Załączniku Nr 1 w zakresie i w sposób ustalony w dokumentacjach techniczno-ruchowych i instrukcjach, wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami, zgodnie ze zleceniami Zamawiającego wynikającymi z właściwości danego sprzętu/aparatury, standardami, normą i odnośnymi przepisami oraz zachowaniem przepisów BHP i P/POŻ., przedstawiania kopii odpowiednich dokumentów (faktura, paragon lub rachunek) zakupu części i materiałów eksploatacyjnych, które zostały zamontowane lub wymienione w sprzęcie medycznym Zamawiającego, dostarczania materiałów i przyrządów niezbędnych do przeprowadzenia pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami, wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość, sporządzania raportów serwisowych (potwierdzonych przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego), które będą podstawowym dokumentem obrazującym czas pracy wykorzystany na daną czynność oraz zużyte części, zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy, stanowiącą tajemnicę Zamawiającego, zapłaty kosztów szkód wyrządzonych Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z niewłaściwym wykonaniem czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy lub zaniechaniem wykonania tych czynności. Zamawiający zapewni właściwe zasilanie w energię elektryczną obwodu siłowego i oświetleniowego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia wymogów Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalmegrez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach