Przetargi.pl
Usługa wykonania i dostawy materiałów promocyjnych w zakresie 7 (siedmiu) części: CZĘŚĆ I – materiały promocyjne dla WSzW w Lublinie; CZĘŚĆ II – materiały promocyjne piśmiennicze dla WSzW w Lublinie; CZĘŚĆ III – materiały promocyjne dla LITPOLUKRBRIG; CZĘŚĆ IV – materiały promocyjne dla 2 LBOT; CZĘŚĆ V – materiały promocyjne dla 2pr Hrubieszów; CZĘŚĆ VI – materiały poligraficzne; CZĘŚĆ VII - materiały promocyjne – metaloplastyka

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania i dostawy materiałów promocyjnych w zakresie 7 (siedmiu) części: CZĘŚĆ I – materiały promocyjne dla WSzW w Lublinie; CZĘŚĆ II – materiały promocyjne piśmiennicze dla WSzW w Lublinie; CZĘŚĆ III – materiały promocyjne dla LITPOLUKRBRIG; CZĘŚĆ IV – materiały promocyjne dla 2 LBOT; CZĘŚĆ V – materiały promocyjne dla 2pr Hrubieszów; CZĘŚĆ VI – materiały poligraficzne; CZĘŚĆ VII - materiały promocyjne – metaloplastyka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania i dostawy materiałów promocyjnych w zakresie 7 (siedmiu) części: CZĘŚĆ I – materiały promocyjne dla WSzW w Lublinie CZĘŚĆ II – materiały promocyjne piśmiennicze dla WSzW w Lublinie CZĘŚĆ III – materiały promocyjne dla LITPOLUKRBRIG CZĘŚĆ IV – materiały promocyjne dla 2 LBOT CZĘŚĆ V – materiały promocyjne dla 2pr Hrubieszów CZĘŚĆ VI – materiały poligraficzne CZĘŚĆ VII - materiały promocyjne – metaloplastyka 1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES przedmiotu zamówienia określają 1) CZĘŚĆ NR I - dotyczy usługi wykonania i dostawy materiałów promocyjnych dla WSzW w Lublinie – zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) (WIZUALIZACJA) - Załączniki LOGO do części I, II 2) CZĘŚĆ NR II - dotyczy usługi wykonania i dostawy materiałów promocyjnych piśmienniczych dla WSzW w Lublinie – zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) (WIZUALIZACJA) - Załączniki LOGO do części I, II 3) CZĘŚĆ NR III – dotyczy usługi wykonania i dostawy materiałów promocyjnych dla LITPOLUKRBRIG – zgodnie z; a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 1 do części III c) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 2 do części III d) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 3 do części III e) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 4 do części III f) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 5 do części III g) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 6 do części III h) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 7 do części III i) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 8 do części III j) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 9 do części III k) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 10 do części III 4) CZĘŚĆ NR IV – dotyczy usługi wykonania i dostawy materiałów promocyjnych dla 2 LBOT – zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; b) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 1 do części IV (poz. 4, 5)c) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 2 LOGO do części IV 5) CZĘŚĆ NR V – dotyczy usługi wykonania i dostawy materiałów promocyjnych dla 2pr Hrubieszów – zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; b) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 1 do części V c) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 2 do części V – w formacie pdf d) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 3 do części V e) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 4 LOGO 2pr do części V – w formacie pdf 6) CZĘŚĆ NR VI – dotyczy usługi wykonania i dostawy materiałów poligraficznych – zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ b) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 1 poz. 3 do części VI c) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 2 do części VI – w formacie pdf 7) CZĘŚĆ NR VII – dotyczy usługi wykonania i dostawy materiałów promocyjnych – metaloplastyka – zgodnie z: d) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ e) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 1 do części VII – w formacie pdf f) (WIZUALIZACJA) - Załącznik nr 2 do części VII – w formacie pdf UWAGA! Wizualizacje poszczególnych materiałów przedstawione w załącznikach do Szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia (odpowiednio do każdej części) służą jedynie do celów poglądowych i informacyjnych, dotyczy to głównie preferowanego kształtu, rozmieszczenia logo lub konkretnej nazwy na poszczególnym materiale. Zamawiający nie wymaga modeli materiałów przedstawionych w załącznikach. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy w zakresie 7 (siedmiu) części: 1. Oferowane materiały muszą spełniać wszystkie parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz być fabrycznie nowe i wolne od wad. Materiały nie mogą nosić śladów używania i uszkodzeń. Produkt uznany za wadliwy Wykonawca niezwłocznie wymieni na wolny od wad. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia do uzgodnienia szczegółów realizacji z osobą upoważnioną oraz przygotowania projektów graficznych poszczególnych materiałów do akceptacji przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z własnych, wysokiej jakości materiałów, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego wzorów poszczególnych elementów niezbędnych do wykonania zamawianego asortymentu oraz do dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego na własny koszt. 4. Po stronie wykonawcy leży dostosowanie i przygotowanie elementów graficznych do postaci niezbędnej w procesie technologicznym realizacji zamówienia. 5. Zamawiający dokona akceptacji przesłanych projektów graficznych w przeciągu 3 dni roboczych. 6. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o terminie dostawy z 3-dniowym wyprzedzeniem (Magazyn sprzętu K-O Tel. 261-181-549). 7. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego. Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 - 13.00 do siedziby Zamawiającego, 22-400 Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, bud. 69 (magazyn sprzętu K-O). 8. Po dostarczeniu wyrobów do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego materiałów, a w terminie kolejnych 5 dni roboczych od dnia dostawy, dokona odbioru jakościowego. 9. W przypadku stwierdzenia, iż dostarczone materiały nie spełniają wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odmówi odbioru części lub całości towaru i sporządzi protokół z podaniem przyczyny odmowy oraz wyznaczy termin dostarczenia nowych, wolnych od wad towarów. Czynność odbioru za część zakwestionowaną zostanie powtórzona. 10. Za dzień zakończenia dostawy uważa się dzień, w którym, zostanie dostarczona całość materiałów bez zastrzeżeń. 11. W załączniku do opisu przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne parametry materiałów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. 12. Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta ale nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty przyjęcia dostawy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 13. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, b) nie spełnia wymagań Zamawiającego, c) dostarczone materiały równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania materiałów wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 14. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych w następujących przypadkach: 1) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia. 2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi za wady, w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia, licząc od terminu wyznaczonego na usunięcie wad. 3) za odstąpienie od zamówienia przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto. 4) łączna wysokość kar umownych nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W zakresie części nr I: 1 000,00 (słownie: tysiąc złotych) ; W zakresie części nr II: 600,00 (słownie: sześćset złotych); W zakresie części nr III: 150,00 (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); W zakresie części nr IV: 120,00 (słownie: sto dwadzieścia złotych); W zakresie części nr V: 50,00 (słownie: pięćdziesiąt złotych); W zakresie części nr VI: 200,00 (słownie: dwieście złotych) W zakresie części nr VII: 100,00 (słownie: sto złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/22/2019 – usługa wykonania i dostawy materiałów promocyjnych w zakresie CZĘŚCI NR …” 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.06.2019 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu – oddzielnie dla każdej części - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach