Przetargi.pl
Usługa wydruku, dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej

Polska Agencja Kosmiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 80-172 Gdańsk, Trzy Lipy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 182 25 24 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Kosmiczna
    Trzy Lipy 3
    80-172 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 22 182 25 24, fax. -
    REGON: 360992221
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wydruku, dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek będących własnością Zamawiającego (opisanych w części 1: Wykaz sprzętu Zamawiającego – Załącznika nr 2 do SIWZ), 2) dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek laserowych A4 w ilości opisanej w części 2: urządzenia wielofunkcyjne – dzierżawa oraz drukarki – dzierżawa – Załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, 3) wdrożenie systemu rozliczania kosztów wraz z system monitoringu stanu urządzeń, o których mowa w pkt 1 i 2, 4) włączenie do systemów, o których mowa w pkt 3), drukarek będących własnością Zamawiającego (opisanych w części 1: Wykaz sprzętu Zamawiającego – Załącznika nr 2 do SIWZ), 5) serwis urządzeń, o których mowa w pkt. 1) oraz w pkt. 2), i systemów, o których mowa w pkt. 3). 6) szkolenia pracowników na zasadach opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ, 7) zapewnienie ciągłości korzystania z usługi wydruku, wraz z uwzględnieniem szacunku Zamawiającego, że Drukowanie/Kopiowanie przez cały okres trwania Umowy wyniesie średnio około: 4000 stron (w tym urządzenie typ 1 łącznie: 3200 stron ; urządzenie typ 2 łącznie: 800 stron) na rok na jednego pracownika (około 50 osób), w siedzibach: Siedziba 1: ul. Trzy Lipy 3 (Budynek C), 80-172 Gdańsk, Siedziba 2: ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Siedziba 3: ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów, które w sposób przybliżony rozkładać się będą: - Wydrukowanie/Skopiowanie strony A4 mono - 55%, - Wydrukowanie/Skopiowanie strony A4 kolor – 44%, - Wydrukowanie/Skopiowanie strony A3 mono - 0,5%, - Wydrukowanie/Skopiowanie strony A3 kolor - 0,5%. - Pozostałe formaty Drukowania/Kopiowania Zamawiający wliczył do wydruków A4 mono/kolor. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zakres obowiązków wykonawcy został szczegółowo określony w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwa w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie lub innych dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do przepisu art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, 5) Wypełniony Wykaz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Inne dokumenty składane przez wykonawcę – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z tych wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach