Przetargi.pl
Dzierżawa 11 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą systemu do zarządzania i tonerów na potrzeby GCUW.

Gdańskie Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-426 Gdańsk, al. gen. J. Hallera 16/18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 506-51-20
  • Data zamieszczenia: 2022-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Centrum Usług Wspólnych
    al. gen. J. Hallera 16/18
    80-426 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 506-51-20
    REGON: 365360218
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gdansk.pl/gcuw

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa 11 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą systemu do zarządzania i tonerów na potrzeby GCUW.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:a) dzierżawa na rzecz Zamawiającego 11 (słownie: jedenaście) urządzeń wielofunkcyjnych czarno-białych z formatem drukowania A4 i A3 z opcją skanowania w kolorze, w tym:• 8 urządzeń A4 oraz• 3 urządzenia A3 (zawierające opcję A4),b) zapewnienie oprogramowania lub/i systemu niezbędnego do efektywnego i prawidłowego funkcjonowania urządzeń zgodnie z umową, w tym systemu zarządzania drukowaniem oraz system monitoringu stanu urządzeń wraz z ich niezbędnymi licencjami i aktualizacjami (bezpłatnymi w czasie trwania umowy),c) dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do dzierżawionych urządzeń, z wyłączeniem papieru,d) serwis dzierżawionych urządzeń, zgodnie z dokumentami zamówienia ZOZP.231.74.2022.MR oraz ze złożoną ofertą Wykonawcy.2. Przedmiot zamówienia, wskazany w ust. 1, pkt a), c) oraz d) będzie realizowany w następujących lokalizacjach Zamawiającego:a) al. gen. J. Hallera 16/18, Gdańsk (5 urządzeń A4 i 1 urządzenie A3)b) ul. Wrzeszczańska 29, Gdańsk (3 urządzenia A4 i 1 urządzenie A3)c) ul. Kartuska 5, Gdańsk (1 urządzenie A3)3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł brutto.2. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 97 – 98 Ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN.d) zdolności technicznej lub zawodowej: w celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca przedłoży:d.1) wykaz minimum 1 usługi wykonanej w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dzierżawie urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą systemu do zarządzania i tonerów, której wartość wynosiła nie mniej niż 80 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana należycie,d.2) wykaz minimum 2 (słownie: dwóch) osób zatrudnionych na umowę o pracę, z których obie legitymują się minimum rocznym doświadczeniem w zakresie serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych;2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności serwisanta urządzeń wielofunkcyjnych.3. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagania wskazanego w pkt. 6.2., w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy, a także przez żądanie dostarczenia przez Wykonawcę następujących dokumentów:a) kserokopii umów o pracę, z możliwością identyfikacji rodzaju umowy, daty jej zawarcia oraz wymiaru etatu lub innych wiążących dokumentów,b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,c) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.Wszystkie przekazywane Zamawiającemu dokumenty muszą zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, za wyjątkiem imienia i nazwiska pracownika.4. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku.5. W przypadku naruszenia obowiązku określonego w ust. 2 jak również w przypadku nieprzedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 3 Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej określonej w umowie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach