Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa wydruku, usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej

Polska Agencja Kosmiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 80 Gdańsk, Trzy lipy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 500 87 60
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Kosmiczna
    Trzy lipy 3
    80 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 500 87 60
    REGON: 360992221
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa wydruku, usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych, 2) usługa wydruku 3) usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek laserowych monochromatycznych A4 wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, 4) wdrożenia systemu rozliczania kosztów i systemu monitoringu stanu urządzeń oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów przez okres 24 miesięcy dla Polskiej Agencji Kosmicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwa w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie lub innych dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do przepisu art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, 5) W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego w Rozdziale XI ust. 13 SIWZ, 6) Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw (jeśli dotyczy) – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w myśl przepisu art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7) Wypełniony Wykaz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach