Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 359 13 34 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2021-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Bankowa 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 359 13 34, fax. -
REGON: 000001347 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP, zwanego dalej „Systemem”, w łącznej liczbie do 120 osobodni (1 osobodzień = 8 godzin roboczych). 2) Zakres zamówienia obejmował: a) naprawę awarii, błędów i usterek systemu SAP wraz z przekazaniem dokumentacji wykonanej zmiany w Systemie; b) udzielanie administratorom systemu wsparcia w czynnościach związanych z wgrywaniem poprawek oraz not aktualizacyjnych system zgodnie z obowiązującymi w organizacji Zamawiającego procedurami; c) udzielanie administratorom i użytkownikom kluczowym wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów aplikacyjnych związanych z użytkowaniem systemu SAP; d) udzielanie wyznaczonym przez Zamawiającego użytkownikom systemu SAP profesjonalnej pomocy (konsultacje zdalne lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) w korzystaniu z systemu z użyciem funkcjonalności, jakie posiada wdrożony system Zamawiającego; e) udzielanie administratorom systemu wsparcia w zakresie wykonywania prac konfiguracyjnych w systemie SAP; f) aktualizacje systemu, dostosowywanie systemu SAP do zmieniających się przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego; g) realizowanie prac polegających na modyfikacji i rozwoju systemu SAP wraz z opracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej realizowanej modyfikacji. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 5) Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewidywał udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 7) Zamówienie będzie realizowane w terminie od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy albo do wyczerpania 120 osobodni świadczenia usług w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. 8) 1) Wymagany maksymalny czas reakcji liczony od zgłoszenia serwisowego: a) Awaria do 1h, b) Błąd do 6h roboczych, c) Usterka do 24h roboczych. W przypadku, gdy zgłoszenie serwisowe zostanie dokonane poza godzinami roboczymi (tj. poza godzinami 8:00-16:00), uważa się je za złożone o godz. 8:00 następnego dnia roboczego po dacie tego zgłoszenia. Nie dotyczy to zgłoszeń awarii. 2) Wymagany maksymalny czas rozwiązania problemu liczony od zgłoszenia serwisowego: a) Awaria do 8h, b) Błąd do 16h roboczych, c) Usterka do 56h roboczych. Czas rozwiązania problemu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego czasu, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 10) Zamawiający nie przewidywał wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11) a) W przypadku, gdy Wykonawca zamierzał zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust.7 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie serwisu rocznego systemu RATUSZ na rok 2024.
Dodano: 2024-01-04 - Serwis i opieka autorska nad systemem obiegu dokumentów PROTON w jednostkach Gminy Miasta Tychy w 2024 roku wraz z dostawą licencji BROKER NU
Dodano: 2023-12-28 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu zabezpieczenia aplikacji i usług dostępnych z sieci publicznej, tj. dla urządzeń firmy F5 wraz z zainstal. oprogr.
Dodano: 2023-10-27 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2023-06-26 - ZP/SP/7/2023_Usługa objęcia nadzorem autorskim modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica Plus oraz AMMS Plus oraz świadczenie usług serwisowych oprogramowania w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2023-05-25 - świadczenie usług wsparcia systemu RIS
Dodano: 2021-04-23 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2021-03-24 - Świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług serwisu i nadzoru autorskiego nad systemami pakietu Ratusz dla Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych w ramach obsługi wspólnej w 2021 roku
Dodano: 2021-02-15 - Opieka autorska nad systemami podatkowo-księgowymi
Dodano: 2021-02-03