Przetargi.pl
Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    REGON: 276255453
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia użytkowników systemu KSAT2000i w bieżącej eksploatacji i konserwacji systemu w zakresie nieobjętym gwarancją oraz świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu uzupełniającego w zakresie do 140 roboczogodzin.Zamówienie obejmuje następujące moduły Systemu KSAT2000i: 1) Administrator Systemów Aplikacji (ASA);2) Centralna Kartoteka Kontrahentów (CKK);3) Centralny Rejestr Umów (CRU);4) Centrum Obsługi Świadczeń (COS);5) Dodatki Mieszkaniowe (DOM);6) Egzekucja (EGZ);7) Ewidencja Działalności Gospodarczej (EDG);8) Ewidencja Kadrowa (EK);9) Ewidencja Koncesji Alkoholowych (ALK);10) Ewidencja Ludności (EWD);11) Fakturowanie (FA);12) Gospodarka Mieniem Komunalnym (GMK);13) Gospodarka Odpadami (GOP);14) Informacja Adresowa (IA);15) Księga Główna (KG);16) Majątek (MAJ);17) Należności i Zobowiązania (NZ);18) Organizacja Pracy Urzędu (ORG);19) Planowanie i Monitorowanie Budżetu (BUD);a) Submoduł BUD-SPRVAT7; 20) Płace (PL);21) Pomoc Materialna dla Uczniów (PMU);22) Raportowanie Adhoc (ADH);23) Repozytorium Systemu (RS);24) Sprawozdawczość Budżetowa (SPR);25) Podatki (POD);26) Dodatek energetyczny (DOE);27) Rejestr spraw i dokumentów (RSD);28) Integrator systemu (ITG);29) Elektronizacja dokumentów finansowych (NZ_EDOK);30) Elektronizacja dokumentów w zakresie obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami (GOP_EDOK);31) Elektronizacja dokumentów w zakresie obsługi podatkowej (POD_EDOK);32) Pracownicze Plany Kapitałowe (PPEK);33) Platforma Informacyjno – Płatnicza Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie (PLIP). 1.1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umownych (Dodatek nr 3 do INDPP).1.2. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.1.3. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa w art. 100 ust. 1 Pzp.1.4. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.1.5. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.2. KOD WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)Główny kod CPV: 72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 3. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY3.1. Wykonawca na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę osoby/osób wykonującej/wykonujących wszelkie czynności związane z serwisowaniem i konfigurowaniem systemu. 3.2. Wymóg ten dotyczy osoby/ osób wykonującej/wykonujących wszelkie czynności związane z serwisowaniem i konfigurowaniem systemu.3.3. Sposób weryfikacji zatrudnienia osoby/osób, o której/których mowa w pkt 3.1 powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób, o których mowa w pkt 3.1 powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym Dodatek nr 3 do INDPP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach