Przetargi.pl
Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2021-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia użytkowników systemu KSAT2000i w bieżącej eksploatacji i konserwacji systemu w zakresie nieobjętym gwarancją oraz świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu uzupełniającego w zakresie do 140 roboczogodzin. Zamówienie obejmuje następujące moduły Systemu KSAT2000i: 1. Administrator Systemów Aplikacji (ASA); 2. Centralna Kartoteka Kontrahentów (CKK); 3. Centralny Rejestr Umów (CRU); 4. Centrum Obsługi Świadczeń (COS); 5. Dodatki Mieszkaniowe (DOM); 6. Egzekucja (EGZ); 7. Ewidencja Działalności Gospodarczej (EDG); 8. Ewidencja Kadrowa (EK); 9. Ewidencja Koncesji Alkoholowych (ALK); 10. Ewidencja Ludności (EWD); 11. Fakturowanie (FA); 12. Gospodarka Mieniem Komunalnym (GMK); 13. Gospodarka Odpadami (GOP); 14. Informacja Adresowa (IA); 15. Księga Główna (KG); 16. Majątek (MAJ); 17. Należności i Zobowiązania (NZ); 18. Organizacja Pracy Urzędu (ORG); 19. Planowanie i Monitorowanie Budżetu (BUD); a) Submoduł BUD-SPRVAT7; 20. Płace (PL); 21. Pomoc Materialna dla Uczniów (PMU); 22. Raportowanie Adhoc (ADH); 23. Repozytorium Systemu (RS); 24. Sprawozdawczość Budżetowa (SPR); 25. Podatki (POD); 26. Dodatek energetyczny (DOE); 27. Rejestr spraw i dokumentów (RSD); 28. Integrator systemu (ITG); 29. Elektronizacja dokumentów finansowych (NZ_EDOK); 30. Elektronizacja dokumentów w zakresie obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami (GOP_EDOK); 31. Elektronizacja dokumentów w zakresie obsługi podatkowej (POD_EDOK). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do INDPP. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. 3. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.l pkt 6 ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę osoby/osób wykonującej/ wykonujących wszelkie czynności związane z serwisowaniem i konfigurowaniem systemu; 7. Przed rozpoczęciem usługi Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji usługi będzie zatrudniał osoby, o których mowa w punkcie 6 powyżej, na podstawie umowy o pracę (dotyczy również Podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Lista osób (pracowników) powinna zawierać w szczególności imiona i nazwiska tych osób (pracowników), rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia listy osób w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Po zakończeniu usługi Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji usług zatrudniał osoby, o których mowa w punkcie 6., na podstawie umowy o pracę. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w punkcie 6. oraz listę tych osób (pracowników). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego poświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Lista osób (pracowników) powinna zawierać w szczególności imiona i nazwiska tych osób (pracowników), rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia Listy osób w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopię umowy/umów o pracę osób wskazanych ww. liście osób (pracowników) wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 10. Jeżeli Wykonawca opóźni się ze złożeniem żądanych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie 9. powyżej zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli formularz cenowy zostanie złożona przez osobę fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę) wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego w stosunku do tej osoby nie będzie miał zastosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach